Mitä minä nyt teen?
Olemme seurustelleet miesystäväni kanssa kahdeksan kuukautta ja kaikki on mennyt hyvin alusta saakka. Viikonloppuisin olemme aina toistemme luona suunnilleen vuorotellen. Tänään hän oli luonani ja söimme, joimme parit lasit viiniä ja juttelimme kuten aina.
Kun tulin vessasta löysin miehen sohvaltani itkemästä. En ole ikinä nähnyt hänen itkevän ja kysyin että mikä hätänä mutta hän ei vastannut vaan pyysi anteeksi ja meni vessaan. Ilmeisesti itkemään. Kun hän tuli vessasta kysyin että mikä on vialla ja hän nopeasti pahoitteli ja suunnilleen ryntäsi ulos.
En tiedä yhtään mistä on kyse. En oikein uskalla heti soittaakaan kun pelkään että hän on jättämässä minut. Tullessaan ja koko päivän hän oli ihan normaalisti enkä ainakaan huomannut että olisi aikaisemmin mitään tapahtunut.
Kenelläkään ideoita miten tätä lähtisi nyt ratkomaan?
Kommentit (31)
Soitat huomenna ja kysyt että mikä on homman nimi.
Ap:han jo kysyi mikä on vialla, joten kyllä seuraava steppi täytyy tulla mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Ap:han jo kysyi mikä on vialla, joten kyllä seuraava steppi täytyy tulla mieheltä.
Olen samaa mieltä, miestä ei kannata alkaa painostamaan. Jos hänellä on nyt vaikeita asioita käsillä, tenttaaminen voi vain pahentaa tilannetta. Kertoo sitten kun kokee itse parhaaksi.
Ei tuommoisen jälkeen mies kehtaa enää yhteyttä pitää.
Sinuna laittaisin hänelle viestin, jossa kerrot, että olet valmis kuuntelemaan, jos ja kun haluaa asiasta puhua. Kerro, ettet halua painostaa häntä eikä asiassa ole mitään hävettävää, kerro että olet tukena oli asia mikä tahansa ja hän voi kyllä puhua sinulle.
Se Keskisalon EM-kulta oli kuule jo itkun arvoinenkin. Miettikää nyt, valkoinen mies voittaa EM-kultaa pitkän matkan juoksussa.
Hoppeekettu