Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä näistä olisi matkakohteena paras? Hong Kong, Singapore vai Taiwan?

Vierailija
08.02.2020 |

Olen menossa johonkin näistä kolmesta. Aasia kiinnostaa. Mikä näistä on kivoin ja miksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wuhan. Vähän turisteja.

Vierailija
2/8 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wuhan. Vähän turisteja.

Ehdottomasti.luonto hoitaa tehtävänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut useita vuosia Aasiassa eri maissa ja ehdottaisin noista kolmesta HKG:a tai Singaporea, mutta yhdistä ihmeessä kaupunkilomaan myös viikko tai pari jollain saarella, esim. Indonesiassa, Filippiineillä tai Malesiassa. Taiwan on tylsähkö mesta, en menisi sinne lomalle.

Riippuu, mitä haluu nähdä ja tehdä ja onko kyseessä pelkkä aikuisten reissu vai onko mukana myös muksuja?

Vierailija
4/8 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vinkki on mennä ensin rantalomalle sopeutumaan helteeseen ja vasta sitten suurkaupunkiin, jos nuo yhdistää. Bangkokista vain kokemus, siksi ap:n kysymys kiinnostaa.

5/8 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun korona-epidemia on päättynyt, valitsisin noista Hong Kongin.

Haluaisin matkustaa Aasiaan, erityisesti Japaniin, Kiinaan tai Etelä-Koreaan. Noista maista kertovien dokumenttien, elokuvien ja myös videoblogien perusteella olen alkanut kiinnostua.

Vierailija
6/8 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt varmaan voisi saada halvalla matkoja kyseisiin kohteisiin...jos uskaltaa lähteä. Itse en lähtisi.

Vierailija
7/8 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Singapore on melko sieluton. Kaikki toimii, kaikki on modernia ja tehokasta, ja lisäksi aivan liian kliinistä aasialaiseksi suurkaupungiksi. Ihan kiva siellä on käydä välillä, mutta jää vähän sellainen plus miinus nolla vaikutelma. Ruoka on kyllä tosi hyvää, kaikkea mahdollista ja mahdotonta saa, ja se on vielä halpaa. Yksi hyvä puoli siinä on, että jos haluaa rantaloman siihen kaupunkiloman kylkiäisiksi, niin se järjestyy todella helposti, Singaporen ympärillä on erilaisia toinen toistaan upeampia saarikohteita pilvin pimein.

Hong Kong on mielestäni huomattavasti mielenkiintoisempi kaupunki, mutta en ehkä lähtisi sinne juuri nyt tämän virusepidemian aikaan, sen verran on kuitenkin HK:n ja Manner-Kiinan välillä liikennettä että tartuntariski on siellä paljon suurempi kuin Singaporessa.

Taiwanista en ole nähnyt kuin Taipein, ja senkin vain kerran pikaisesti, joten en osaa sanoa.

Vierailija
8/8 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hong Kong on Aasian paras kaupunki. FAKTA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi