Mitä eroa on Sincciksellä ja Zincciksellä?
Kommentit (28)
Alan epäilee Sincciksen olevan Tuomas Enbusken alter ego
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut tänne esim. yrtti, paistinpannu ketjuja, tällä viikolla filosofia ketju poistui 15 minuutissa.
Eihän tänne woi mitään asiallista kirjoittaa .. kirjoitellaan sitten epäasiallista. Siitä palstan pitäjä näyttää tykkäävän.
Zinc
Olet jo pilannut maineesi tällä palstalla. Kukaan ei edes halua keskustella kanssasi enää, tiedät varmasti miksi.
Itse olet pilannut omasi.
Tiedät kyllä miten!
Zinc
No en. En ole ylimielinen, toisia haukkuva, epäkohtelias besserwisser.
Minulla on vahva epäily että zinc imee sincin pientä penistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut tänne esim. yrtti, paistinpannu ketjuja, tällä viikolla filosofia ketju poistui 15 minuutissa.
Eihän tänne woi mitään asiallista kirjoittaa .. kirjoitellaan sitten epäasiallista. Siitä palstan pitäjä näyttää tykkäävän.
Zinc
Niinpä niin. Edes sataa ffidduiluketjua ei voi kirjoittaa ilman että se sadasensimmäinen asiallinen poistetaan. EPÄÄ! Kyllähän ullapidon pitäisi telepaattisesti tietää että juuri se ketju on asiallinen, koska narsistin mielestä kaikkien PITÄISI tietää sanomattakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Olet jo pilannut maineesi tällä palstalla. Kukaan ei edes halua keskustella kanssasi enää, tiedät varmasti miksi.
Tiedät kyllä miten!
Zinc
No en. En ole ylimielinen, toisia haukkuva, epäkohtelias besserwisser.
Lueppas oikein antaumuksella ja mieti hetki oletko toisia haukkuva.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Niinpä niin. Edes sataa ffidduiluketjua ei voi kirjoittaa ilman että se sadasensimmäinen asiallinen poistetaan. EPÄÄ! Kyllähän ullapidon pitäisi telepaattisesti tietää että juuri se ketju on asiallinen, koska narsistin mielestä kaikkien PITÄISI tietää sanomattakin.
Todistat pointtini tuolla lastentarha tasoisella tekstillä. Kun ei voi tietää, kun otsikossa lukee yrtti ketju, niin poistoon vaan ;)
Siitä tai filosofi tai paistinpannu ketjusta ei voi tietää .. eipä tietenkään niin, jos ei ole vielä päässyt hiekkalaatikolta pois.
Älä edes viitsi. Et sinä ketään pysty kusettamaan valheillasi.
Zinccis
Enpuske Tuomaa kirjoitti:
Alan epäilee Sincciksen olevan Tuomas Enbusken alter ego
Tuomas on kyllä kirjoittanut mun juttuja puhtaaksi, mutta enhän minä toki hän ole.
Zinc
Tiedät kyllä miten!
Zinc