Kävin kaverilla kylässä ja siellä oli melkein jokainen ovi täynnä reikiä
Siis varmasti kaverin mies hakannut oviin, hakkakohan kaverinikin vielä joskus ?
Kommentit (24)
Asunnostani löytyi remontin yhteydessä seinästä tuollainen reikä mikä oli peitetty koko huoneen kulkevalla bordinauhalla. Voin sanoa että sen reiän paikkaaminen oli melkonen homma, laastia, hiomapaperia ja kärsivällisyyttä kului reilusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottaahan se niin paljon vuokrailla niitä asuntoja, että pitää levittää huhua, että satasen väliovet on tuhansien arvoisia. Juuba juu.
Zinc
Ostin oven hintaan 40 e. Siihen sitten saranat, lukkopesä ja kahva ynnä kuljetus ja asennus, niin yllättäen ovelle tuli hintaan 240 e. Eikä siinä todellakaan ollut mitään ylimääräisiä kuluja, tuon verran ovenvaihto maksaa, kun itse ei voi kuljettaa tai asentaa. Ei kaikilla ole kaveria, joka tulee kahvipaketin hinnalla paikalle.
Kyllä av-mammat voivat, he eivät miestä tarvitse. Sille voi joutua voileivän voitelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla vuokralaiset harrasti tuota ja väitti sinnikkäästi muuttaessaan, että nuo ovat normaaleja kulumisesta johtuvia jälkiä. Heillä oli jopa jonkun kaverinsa todistus siitä, että 2 asuinvuodessa tuollaisia syntyy kaikille, kun ovet on niin heikkoja.
No käräjäoikeus tuomitsi maksamaan vähän yli 4000 e korjauskuluja, jonka summan sitten sainkin, kun vuokralaisen isä kuoli ja perinnöstä napattiin minulle osuus.Oli hinnakkaat ovet. Mielenkiinnosta kysyn, miten sisäovien korjaus/vaihtaminen voi maksaa noin paljon? Oliko antiikkiovia tai jotakin spesiaalileveyttä tai muu syy jonka takia piti puusepällä teettää mittojen mukaan?
Kyllä meille tarjosi huijarifirma sisäovien vaihtoa (ei ollut reikiä, ihan kuluneet vaan ja rumat) noin 4500 euroa asennuksineen (olisi saanut kotitalousvähennyksen). Käytiin sitten ostamassa ovet PRismasta ja niitä joutui vähän lyhentämään, maksoi sahausliikkeessa 10 euroa lisää per ovi, ja mies asensi itse. Kyllä siinä meni päivä, mutta hinta jäi jonnekin 700 euroon.
Mistä saa tuohon hintaan oven vaihtoineen?