Mies on kuin kämppis. Ei ole ollut ainakaan 3v mitään toimintaa makuuhuoneessa.
Miten tässä etenisi. En osaa enää olla ns läheinen hänen kanssaan.
Kommentit (24)
Eroa kohden, näin kävi itselläni lopulta. Toki jos rakkautta vielä on jäljellä, niin koettaa kääntää kaikki kivet. Alkuun pieniä kosketuksia arjessa jne. Ei pakottamalla, vaan houkutellen hidas käännös. Äläkä ajattele, että huomenna tilanne on jo palautunut 3v takaiseen.
Aika oleelista nyt on ::minkä ikäisestä on kyse.Vaiko onko hänellä jokin sairaus,joka vaikuttaa Kuus-seitsämn kymppisillä immeisillä tuo ei ole tavatonta/tahi edes mainittavaa.Pääasia on luottamus.
Minä en häntä enää niin halua. Ei sinänsä miehessä kai vikaa. On ehkä turhan hoikka ja lihakseton. Ap
Se on yhteinen valinta olla parisuhteessa. Molemmat olette tahtoneet juuri hänen kanssaan olla. Kuitenkaan mikään suhde ei pysy hyvänä vain siinä olemalla. Tuo on tapahtunut siinä vaiheessa kun toista pitää itsestäänselvyytenä.
Sinä olet vastuussa siitä mitä teet päivittäin,tuletko kotiin, syötte valmisruokaa ja katsotte telkkaria - tai olisitte aktiivisia!
Jos ei tee mielenkiintoisia asioita arki on yhtä harmaata massaa ilman kiiltoa.
Mitä tahtoisit tehdä? Miehesi kanssa? Milloin viimeksi olette käyneet treffeillä tai jotain kahdenkesken?
Ei toisen kanssa kuulu vain olla. Siihen riittää telkkari. Yksipuolinen seuraaminen on yhtä paljon. Sulje kännykkä ja juttele miehelle. Älä syytä vaan sytytä.
Se kun ei ole varaa tehdä mitään matkoja tms. Mies ei ole koskaan ollu mikään romanttinen tai vienyt minua mihinkään. Kai olen ajan myötä tottunut tilanteeseen. Jos mahdollista olisi lähteä kyllä lähtisin ja muuttaisin elämän suuntaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Se kun ei ole varaa tehdä mitään matkoja tms. Mies ei ole koskaan ollu mikään romanttinen tai vienyt minua mihinkään. Kai olen ajan myötä tottunut tilanteeseen. Jos mahdollista olisi lähteä kyllä lähtisin ja muuttaisin elämän suuntaa. Ap
Erolta kuulostaa. Se toinen, jos haluaa sinua vielä niin ei kykene lähtemään vaikka teillä menisi miten huonosti. Kärsitte molemmat tilanteessa, mahdollisesti sinä vielä jäät suhteeseen koska et halua satuttaa sitä toista. Ja näin ollen kidutte molemmat suhteessa. Varmasti ero satuttaa hetken pahasti sitä rakastavaa osapuolta, mutta elämä kyllä korjaa, varsinkin jos ei eroon liity kolmansia osapuolia tms. luottamuksen menetystä.
Kannattaa lähteä heti, ei kuulosta hyvältä.
Miksi aloit seurusteleen jos ulkonäkö ei miellytä?
Onko lapsia? Viekö lapset kaiken energian?
Miten niin kuin kämppis, jos on hiljaisempaa naimapuuhissa. Minulla oli kämppis, jonka kanssa naitiin ainakin neljä kertaa viikossa.
Myös kämppiksen kanssa voi naida napsautella.
Havahduin tässä yks päivä samaan ajatukseen! Kämppishän tuo on. Ei olla nukuttukkaan samassa huoneessa ainakaan viiteen vuoteen. Ei syödä yhdessä, ei saunota, ei mitään yhteisiä harrastuksia tai menoja. Molemmat ostavat omat ruokansa ym ja laskut puolitetaan. Lomat aina eri aikoihin, usein myös työajat, ei sukuloida yhdessä eikä käydä sukujuhlissa. Me vaan niinku ollaan :/
🙋♀️ Tein juuri aloitusen samasta pulmasta, täällä mennään jo kymmennettä vuotta ilman. Ei ole neuvoja, on vain tarjota sympatiaa ja tietoa ettet ole ainut.
Niin meilläkin, mutta mulla on ollut 3 vuotta rakastaja, jonka kanssa hoidan hellyyden tarpeeni. Yritin oman miehen kanssa 10 vuotta, mutta kun ei niin ei. Lapset tuli tehtyä, siksi tässä ollaan. Arki sujuu muuten.
Vierailija kirjoitti:
Niin meilläkin, mutta mulla on ollut 3 vuotta rakastaja, jonka kanssa hoidan hellyyden tarpeeni. Yritin oman miehen kanssa 10 vuotta, mutta kun ei niin ei. Lapset tuli tehtyä, siksi tässä ollaan. Arki sujuu muuten.
Onneksi miehen lopmpakko ei pidä yhdessä, vaan lapset!
Vierailija kirjoitti:
Havahduin tässä yks päivä samaan ajatukseen! Kämppishän tuo on. Ei olla nukuttukkaan samassa huoneessa ainakaan viiteen vuoteen. Ei syödä yhdessä, ei saunota, ei mitään yhteisiä harrastuksia tai menoja. Molemmat ostavat omat ruokansa ym ja laskut puolitetaan. Lomat aina eri aikoihin, usein myös työajat, ei sukuloida yhdessä eikä käydä sukujuhlissa. Me vaan niinku ollaan :/
Kirjoitit juuri mun elämästä!
Vierailija kirjoitti:
Minä en häntä enää niin halua. Ei sinänsä miehessä kai vikaa. On ehkä turhan hoikka ja lihakseton. Ap
Onkohan sen massa siirtynyt sinuun, eli keskimäärin normaalipainoisia molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Justiinsa luin artikkelin että jokkut voi parhaiten jos on kaksi eri asuntoa samassa kerrostalossa toinen mitä lukenut on parit jotka hehkuttaa osaa onneaan sillä että on omat makkarit. Nämä asiat eivät estä parisuhteen onnea, vaan siinä tehdään valinta että joku toimii heidän välillä parhaiten. Sen päälle on yhteinen elämä, seksi ja tekeminen.
Ap kirjoittaa siitä miten kumppani ei kiinnosta. Seksiä saa jos ehdottaa? Ulkomuoto on äkkiä väärä.
Miksi olla siinä? Sinä teet valinnan kenen kanssa olet. Ei kukaan muu.
Minua ällöttää vain se että sinä valitset ihmisen, jonka ulkomuotokin on väärä. Se ei ole hänen vika. Mutta sinä et halua, se on ok olla haluamatta mutta kerro miehelle mikä on suhteen tila. Mies ansaitsee ihmisen, joka tahtoo hänen kehoa.
Haluaako toinen vai onko haluttomuus molemminpuolista? Jos molemmat ovat tyytyväisiä tilanteeseen, niin mikäs siinä. Ei seksi ole pääasia.