Yökerhoista ja baareista epäsosiaaliset persoonallisuudet etsivät seksiseuraa
Epäsosiaaliset persoonallisuudet voivat olla vitsikkäitä, hurmaavia ja hauskaa seuraa. Toisaalta he valehtelevat ja käyttävät muita ihmisiä hyväkseen.
Epäsosiaalinen persoonallisuus on suhteellisen yleinen ihmisillä jotka viettävät iltaa yökerhoissa tai baareissa. Tämä johtaa väkivaltaiseen ja meluisaan käyttäymiseen yöaikaan. Epäsosiaaliseen persoonallisuushäiriöön kuuluu promiskuiteetti eli sukupuolinen holtittomuus tai valikoimaton sukupuoliyhteys eri partnerien kanssa.
Yökerhoista ja baareista epäsosiaaliset persoonallisuudet etsivät seksiseuraa, ja tähän liittyy epäsosiaalisen taipumus tylsistyä helposti sekä vähäiset emotionaaliset tarpeet.
APD:n oireisiin kuuluvat:
Kykenemättömyys toimia sosiaalisten normien tai lakien mukaisesti
Petollisuus, joka ilmenee jatkuvana valehteluna tai muiden huijaamisena oman hyödyn tai nautinnon vuoksi
Vastuuttomuus, impulsiivisuus tai kykenemättömyys suunnitella elämää eteenpäin
Ärtyneisyys ja aggressiivisuus, joka esiintyy väkivaltaisuutena
Piittaamattomuus omasta tai muiden turvallisuudesta
Katumuksen puute, joka esiintyy piittaamattomuutena tai kykenemättömyytenä ymmärtää loukanneensa tai kohdelleensa väärin muita tai varastaneensa heiltä
Muiden ihmisten hyväksikäyttö
Narsismi
Kommentit (8)
Tunnistatteko ketään ihmistä tuosta kuvauksesta?
Ai jaa. No mitäs persoonia ne sitten on jotka etsi ihan sitä samaa netin kautta, treffipalstoilla?? Voin sanoa ettei yhtään sen fiksumpaa ole se porukka.
Mä olen sillä tavalla epäsosiaalinen että olen erakkomainen. En kyllä ketään huijaa eikä nuo muutkaan listatut piirteet oikein osu.
Mutta joo, koska en halua ihmissuhteita mutta joskus haluan seksiä, haen sitä baarista tai yökerhoista silloin kun haluan. Enkä huijaa ketään lupailemalla suhdetta vaan ihan avoimesti haen vain yhden illan kivaa. Tällaiseen halukkaita miehiä on yleensä hyvin löytynyt.
Antisosiaalinen personaallisuushäiriö ei tarkoita sitä, että on erakko.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sillä tavalla epäsosiaalinen että olen erakkomainen. En kyllä ketään huijaa eikä nuo muutkaan listatut piirteet oikein osu.
Mutta joo, koska en halua ihmissuhteita mutta joskus haluan seksiä, haen sitä baarista tai yökerhoista silloin kun haluan. Enkä huijaa ketään lupailemalla suhdetta vaan ihan avoimesti haen vain yhden illan kivaa. Tällaiseen halukkaita miehiä on yleensä hyvin löytynyt.
Asosiaalinen on ihmisiä kartteleva, antisosiaalinen ihmisiä hyväksikäyttävä. Aina nuo käsitteet menevät ihmisiltä sekaisin. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Tunnistatteko ketään ihmistä tuosta kuvauksesta?
Kyllä aloituksen tekijä kirjoitti juurikin ittestään.Tuohan oli tunnustus,kun oli noinkin hyvin asiasta perillä.
up