Mitä teette tänään?
Kommentit (24)
Siivota pitäisi ja käydä kaupassa. Illaksi meinasin tehdä pitkästä aikaa pitsaa. Mietin myös salilla käymistä, mutta ehkä säästän sen huomiseksi, kun olin kuitenkin eilen.
Triplaan lähtisin minäkin, jos olisin lähempänä :)
Menossa Juliet Jonesin sydämen keikalle
Poltan jäteöljyjä sekä vanhoja renkaita tuossa pellon reunassa. Samaan nuotioon menee myös lasikuituvene ja muutamakymmentä litraa jätemaaleja sekä ohentimia.
Jos saan koiran 🐾 pestyä niin palkitsen itseni ruhtinaallisesti. Imuroin ja pyyhin pölyt ja pyöritän pari koneellista pyykkiä. Ajattelin myös kokeilla uutta kuorintavoidetta kun tuntuu, että kasvojen iho olisi hiekkapaperia. Sitten tietysti koiran kanssa ulos pariin kertaan ja lopulta lojumaan sohvalle.
Kävin kokemassa katiskan ja verkon. Illalla varmaan juon kaljaa kaverien kanssa ja mennään yöllä baariin. M28
Koulutehtäviä on paljon ja ne pitää tehdä. Täällä silti vielä olen.
Aamupalan jälkeen olen lähinnä lukenut. Yritän tässä inspiroitua tekemään ruokaa, Igorin kanaa ajattelin. Laiskottaa todella paljon, mutta pakko kohta tehdä kun lapselle tulee muuten nälkä. Ruuan jälkeen lapsen kanssa ulos pulkkailemaan. Illalla ajattelin lukea ja/tai katsoa miehen kanssa joku leffa, kun lapsi on nukkumassa. Iisi päivä tänään. 😊
Piipahdamme miehen kanssa Kööpenhaminassa siskoni luona. Miehellä oli leikkaus aamulla, iltapäivällä lento, joten pakkailen matkalaukkuja. Köpis on minunkin entinen kotikaupunki, käyn siellä varmaan min 6 kertaa vuodessa. Viimeksi olimme jouluna minun äidin luona.
En mitään. Makaan masentuneena koko viikonlopun sängyssä. Maanantaina taas töihin.
N26
Vierailija kirjoitti:
Kävin kokemassa katiskan ja verkon. Illalla varmaan juon kaljaa kaverien kanssa ja mennään yöllä baariin. M28
Mihin baariin?
Mitä olette TEHNEET jo tänään, tiskannut, käynyt kaupassa, laittanut ruokaa, pessyt pyykkiä!!! HEEI.. hyvä kun muistuti ne on koneessa.
Meenpä ribustaan kuivuun ..
Zinc
-Noin pyykit laitettu, uusi koneellinen pyörimässä.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Baariin taas kertakäyttöpimppa mielessä?
Lähikaupassa pitäis piipahtaa ja laittaa jotain sapuskaa. Telkkarista ei tule mitään, niin sänkyyn lueskelemaan loppuillaksi ja nukahtamista odottamaan. Huomenna uusiksi.
Juon kaljaa ja palstailen. Ruuaksi teen jauheliha, pekoni makaronimössön johon lisään kärtsättyä sipulia.
Sohvalla maannut ja pyykkiä pessyt. Mietin että kävisköhän ostaa kaljaa, alkoi tämän ketjun luettuani tekemään mieli. Baariin kokeilemaan onnea, yksin lähtö vain on taas se mikä hieman tökkii.
Rentoudun. Ehkä käyn ostoshelvetissä ja treenaamassa. Syön hyvin. Ihana vapaa viikonloppu pitkästä aikaa.
Kerään ensin voimia aamupalaa varten. Sitten, katson ehkä youtube videoita.
Tää aamupäivä mennyt ihan piereskellessä, kohta ulos reippailemaan, kaupoille sitten.
Lepoa...telkasta hiihtoa, mäkihyppyä ja Emma-gaala.
Sitten painutaankin jo pehkuille.