Miesystävän käytös ja sanomiset ihmetyttää..
Miesystävä käy salaa baarissa, on siis jäänyt kiinni siitä. Antaa ymmärtää että on kotona ja rupee nukkumaan ja kuitenkin on menny baariin. Outoa valehtelua tuokin, mutta ei siinä mitään..on aina selittämässä että ei oo akkojen perässä juoksemassa baarissa. Minusta se on parisuhteessa itsestäänselvyys ja tietenkin tämmönen selittely saa uskomaan ihan päinvastaista. Ja ollaan hengailtu jo noin vuosi, että ihan uudesta jutusta ei edes ole kyse.
Olen myös kysynyt miksi selittää tuommosta, kun en ole edes kysynyt. Syyksi sanoo milloin mitäkin, esim. koska kaikki hänen exänsä ovat epäilleet häntä ja 2. Selitys, koska kaikki hänen exänsä ovat pettäneet häntä.
Mitäpä itse ajattelisitte?
Kommentit (44)
Pettämistä tuokin, se on sitten lisäpettämistä, jos siellä vielä toisten naisten kanssa pelleilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettää.
Tämä.
Ja kertoo häikäilemättömästä luonteesta tuollainen käytös, olisiko patologisen valehtelijan vikaa. Juokse.
On sanonut puhuvansa mitä sattuu. Toisena päivänä toista ja toisena toista. Kieltänyt pettävänsä, mutta tuossa ainakin patologisuutensa myöntänyt.
Ap
Kuka alkkis hoitaa juomisensa baarissa? Kallein mahdollinen tapa ottaa viinaa.
Seuran takia se sinne baariin menee.
Noin muuten olen sitä mieltä että juokse.
-m
Vierailija kirjoitti:
Pettämistä tuokin, se on sitten lisäpettämistä, jos siellä vielä toisten naisten kanssa pelleilee.
Noinkin voi ajatella. Olin viikonloppuna matkalla ja taas hän antoi ymmärtää olavansa ihan eri paikassa kuin on/oli.
ap
Se käy jonku naisen luona eikä baarissa.
Vierailija kirjoitti:
-m
puolustuspuhe: ei ole ihan täysin alkkis ja varmaan on jotain yrittänyt, kun on hoitoonkin a-klinikalle mennyt. Tosin en tiedä miten tosissaan on eli onko vain minun takia näin tehnyt vai voiko olla jopa silmänlumetta :(. Mutta joo, luulen että hänellä ei ole vain yksinkertaisesti tarpeeksi kaljaa yms. varattuna illaksi ja kun ne loppuu lähtee baariin. Ja pimperoo on saanut minulta ihan tarpeeksi, siitä ei ole kyse. Ennemminkin ehkä siitä että pettäisikö jos semmoinen sattuisi tulemaan jostain syystä mieleen. Minusta kyllä joo, ikävä kyllä :(
ap
Vierailija kirjoitti:
Se käy jonku naisen luona eikä baarissa.
ihan darrassa aina on. No omapa on asiansa vaikka olisi käynyt. Jätän tänään ja toivon etten saisi kuulla, jos näin on.
Minä en usko että hakemalla hakisi jotain seuraa tms. vaan ennemminkin siihen, että jos semmoinen asia kuin toisen kanssa paneminen kävisi mielessä, niin ikävä kyllä panisi :(
Ei ole yhden naisen mies, vaikka yrittää näin uskotella. Exänsäkin kanssa oli sekoillut..
ap
Melko säälittävä olio, kun valehtelee tuollaisesta asiasta.
Rehti mies kertoo, jos on käyväissyt olueilla ja ns. viihteellä, mitä salattavaa sellaisessa on.
Jos ei pysty kertomaan suoraan, niin jotainhan siinä on takana.
Ja mitä se haittaa jos silloin tällöin käy yksinkin jossain. Ihminen haluaa vain tuulettua, ei se tarkoita heti pettämistä.
Eihän se kunnioita sua lainkaan. Tekee ihan mitä vaan, kun vaan ei jää kiinni ja tekee parhaansa peitelläkseen jälkiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinkin voi ajatella. Olin viikonloppuna matkalla ja taas hän antoi ymmärtää olavansa ihan eri paikassa kuin on/oli.
ap
Kuten moni muukin täällä... Ei sillä oikeastaan ole väliä missä on, mutta miksi pitää valehdella, missä oikeasti on.
"No moi kulta, oliko kiva päivä töissä? Ajoitko muuten suoraan kotiin vai poikkesitko jossain?"
"Juu, ajoin suoraan kotiin..."
"Ai? Jouduitko olemaan sitten pidempään, vai miksi tulet tähän aikaan....?"
"No kai mä saan ajaa rantareittiä kotiin, kun oli näin kaunis ilma!!! Mikä ihmeen vainoamiskuustelu tämä taas on?!?!?"
"..no, saat tietysti, mutta mikset sä voi kertoa jos...."
"Hullu, vainoava ämmä! Just ton takia sulle ei voi kertoa totuutta!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-m
puolustuspuhe: ei ole ihan täysin alkkis ja varmaan on jotain yrittänyt, kun on hoitoonkin a-klinikalle mennyt. Tosin en tiedä miten tosissaan on eli onko vain minun takia näin tehnyt vai voiko olla jopa silmänlumetta :(. Mutta joo, luulen että hänellä ei ole vain yksinkertaisesti tarpeeksi kaljaa yms. varattuna illaksi ja kun ne loppuu lähtee baariin. Ja pimperoo on saanut minulta ihan tarpeeksi, siitä ei ole kyse. Ennemminkin ehkä siitä että pettäisikö jos semmoinen sattuisi tulemaan jostain syystä mieleen. Minusta kyllä joo, ikävä kyllä :(
ap
Nyt meni hieman yli.
0/5
Vierailija kirjoitti:
Se on alkkis, käy salaa.
Jos se käy koko ajan, sehän piereekin hirveästi ?
Ei kai baarissa käyminen suoraan tarkoita pettämistä, alkkis ongelma kyllä selkeästi jos siellä juo alkomahoolia. Ehkä saanut aikaisemmin aina narinaa ja syyttelyä niin helpompi hoitaa tilanne valehtelemalla + valmiiksi jo vastata seuraaviin syyttelyihin vaikka tähän ei tarvetta olisikaan. Tai häpeää juomistaan.
Itsellä on ollut tasan 2 syytä mennä baariin aiemmin, tästä kyllä jo 10 vuotta aikaa kun viimeksi käynyt. 1. Törkeä humaltuminen 2. biljardi/muut rahapelit, kumpaakaan ei ikinä mahtunut pubiruusuja vaikka välillä niitä siinä pyörikin häiritsemässä olennaista.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se kunnioita sua lainkaan. Tekee ihan mitä vaan, kun vaan ei jää kiinni ja tekee parhaansa peitelläkseen jälkiään.
Joo hänellä on ihan omat säännöt, jotka vaihtuvat sopivasti kulloisessakin tilanteessa. Eikä hän osaa ajatella, että entä sitten jos minä käyttäytyisin noin
ap
Valehteleva alkoholisti. Kuinka miehenkipeä joku voikaan olla.
Surullista, kuulostaa ihan mieheltä jonka kanssa seurustelin..
Vierailija kirjoitti:
Surullista, kuulostaa ihan mieheltä jonka kanssa seurustelin..
Nimikirjaimet?
Ap
Alkoholisti. Parilla tuntemillani miehillä on tapana sanoa kotona, että "lähtee kävelylle" tai "menee kahville".
Yleensä on mennyt toisen mieskaverin kanssa baariin ottamaan "muutaman".
Jos se siis jäisi siihen muutamaan, ei tarvitsi valehdella.
Ex vaimo hyppäs baarissa aina kun silmä vältti, mukamas juttuseuraa tarvitsi :D
No kuitenkin jäi lopulta kiinni pettämisestä.
Ei välttämättä aktiivisesti hae panoa, mutta kiikaroi jo seuraavaa kyllä.
Totta. Tänään jätän. Ap