Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elätkö täysillä?

Vierailija
07.02.2020 |

Mä en. Tiedän että pitäis, koska meillä on ehkä vain tää yks elämä. Mutta mitä jos ärsyttää, tylsistyttää oma elämä. Ja hävettää menneisyys. Ehkä viis prosenttia elämästäni oon eläny täysillä. Loput on latteeta skeidaa. Nukunkin liikaa, päivälläkin. Tavoite on kuitenkin elää täysillä. Sitä kohti yritän mennä. Miten te muut? Onko vinkkejä miten pystyis saamaan elämästään kaiken irti?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä "täysillä" eläminen tarkoittaa? Itse elän sanon eläväni "täyttä" elämää. Olen saanut toteutettua kaikki edes jokseenkin realistiset haaveeni (ehkä se avaruuslentokin tulee mahdolliseksi ennen kuin kuolen) ja koen etten ole jäänyt paitsi mistään. Tavallinen arki on myös lähes kokonaan sellaista kuin haluankin sen olevan. 

Vierailija
22/22 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko kirjoitti:

Onko vinkkejä miten pystyis saamaan elämästään kaiken irti?

Mitä haluat elämältäsi? Jos vastaus jotain tyyliin "enemmän", niin yritä miettiä mitkä asiat parantaisivat elämääsi. Valitse niistä tärkein ja mieti mikä on ensimmäinen pieni askel ja yritä toteuttaa se. Sitten seuraava askel, jossain vaiheessa voi ottaa toisenkin tavoitteen jos tuntuu että paukkuja piisaa. Olen huomannut, että monella ihmisellä, kuten joskus aikoinaan itsellänikin, pulmana on se ettei tarkkaan tiedä mitä se parempi elämä tai täysillä eläminen käytännössä omalla kohdalla tarkoittaa. Vaikea mennä mitään asiaa kohti ennen kuin on joku ajatus siitä mitä se voisi olla.

Toisaalta, harvoin vastaus siihen mitä haluaa tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta. Jos ei ole selvää kuvaa, niin joutuu arvaamaan ja alkaa kokeilemaan mikä itselle toimii ja mikä tuo lisää mielekkyyttä elämään. Yleensä koko prosessi on vuosien tai vuosikymmenten mittainen, joskus voi kestää läpi koko elämän tuo etsiminen, koska muutut myös ihmisenä vuosien varrella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme