Jos saisit rahat kauneusleikkaukseen, mitä haluaisit itsessäsi muuttaa?
Valitettavasti olen perinyt äitini raskaat silmäluomet joten leikkauttaisin ne etten näyttäisi kokoajan väsyneeltä.
Kommentit (40)
Kasvoissa olevaa arpea ja kaulan/leuan alta kiristyttäisin löysät nahat veks.
Vain yhdenkö asian? ;) Aika raskaat luomet mullakin on ja toinen vielä roikkuvampi kuin toinen eli niitä voisi vähän korjailla. Poskipäihin voisi laittaa fyllinkiä. Tissitkin teettäisin ja pyllyä muotoilisin. Eikä sitten muuta, kiitos.
Kasvot voisi tuunata ihan urakalla.
Kaulaa kiristäisin. On kyllä rahaakin siihen, mutta hirvittää mennä.
Ylimääräistä vatsanahkaa poistattaisin. Sitä on jäänyt raskauksien jäljiltä jonkin verran.
Rinnat (pienennys ja kohotus), rasvaimua käsivarsiin. Ihohoidot arpiin. Kiitos 😊
Vierailija kirjoitti:
hampaat suoraksi
Ei sitä lasketa kauneusleikkaukseksi, joka 3. lapsi käy läpi oikomishoidon. Ei sitä ajatella, että joka kolmas lapsi läpikäy kauneusleikkauksen.
Munkin valinta on hampaat suoraksi, mutta en ajatellut, että se ois kauneusleikkaus. ;D
Kun vastustan itse henk.koht. plastiikkakirurgiaa niin voimakkaasti, ellei kyseessä sairaus/vamma/onnettomuus, jonka muutoksi korjataan.
En mitään, vaikka olen ruma. En pelkän ulkonäön takia leikkauttaisi mitään, ei ole minulle tärkeä asia.
Rasvaimu vatsan alueelle. Kolmen raskauden jälkeen jäi paikalliseksi rasvakertymäksi makkaraa, joka vaikea tai jopa mahdoton laihduttaa pois. Haluaisin kuitenkin pitää rinnat ja lantion.
Korjauttaisin rinnat. Niistä tuli 4 imetyksen jälkeen erikokoiset, koska maitoa tuli toisesta enemmän. En halua silikonia kroppaani, joten joku rasvansiirto ja kohotus olisi paikallaan.
Mulla on kulmikkaat kasvot, pehmentäisin leuan linjoja. Ehkä kuppi lisää rintoihin eli B —> C
Kävin kuukausi sitten poistattamassa pigmenttiluomia kasvoista ja se riitti mun kauneusleikkaukseksi. Jos yläluomet alkavat vielä enemmän roikkua, niin ne voisin korjauttaa,.
Silmäluomet ja silmäpussit nätimmäksi. Näytän aina ihan krapulaisen väsyneeltä. Pelottaisi kyl kuinka kivulias ja kamala toimenpide olisi. Kaulasta löysää pois. Otsaryppyihin voisi jotain laittaa kun on kunnon poimut jo. Ja ikää on vasta 29 vuotta! :D
En mitään.
Ei sillä että olisin täydellinen, harrastan liikuntaa ja syön terveellisesti. Näytän mielummin luomulta ja raikkaalta kun muokatulta.
Koko naama uusiksi. Valitettavasti mahdoton operaatio parhaimmallekin kirurgille, joten tällä mennään mitä on luonto suonut.
Raskaiden yläluomien kohotus (julkisella ei vielä kriteerit täyty ).
Turhamaisuuttani voisin poistattaa kasvoista pari luomea. :)
Tissit korjauttaisin niin, ettei nännit tuijota lattiaan, saisivat vähän pyöreyttä ja saman kokoisiksi. Semmoset luonnolliset kuitenkin, ei mitään kumitissejä.
Nostaisin rinnat oikealle korkeudelle, ja pienentäisin.