Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jota treffailen ilmaisee kaikki "toiveensa" muodossa "ethän"

Vierailija
07.02.2020 |

Laittoi toisia treffejä sovittaessa viestin "ethän laita sitä samaa paitaa tällä kertaa" vähän ihmettelin mutta ajattelin että se oli vaan ajattelematon möläytys. Myöhemmin saman tyylisiä viestejä lisää. Mm. "Ethän sitten kiinnitä kaikkea huomiota siihen mun kaveriin" olimme menossa hänen kaverinsa tuoaantuliaisiin. Ja nyt viidensien treffien jälkeen tuli "Ethän kiroile vanhempieni ruokapöydässä kun he ovat uskovaisia" Tarkoitus olisi nyt tavata siis miehen vanhemmat mutta minua ärsyttää tuo tapa komentaa, mutta on muka muotoiltu pyynnöksi/toiveesi. Enpä taida enää lähteä tyypin kanssa mihinkään.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän vaan aio jatkaa tapailua? :D

Vierailija
22/26 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytti jo lukiessa! Kieltoja sievistellyssä muodossa, "ethän tupakoi oven edessä" "ethän heitä siteitä wc-pönttöön"jne. Ajan kuluessa varmaan muuttuu vähemmän sievisteleväksi komentelijaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi ihmetyttämään että millainen se paita oli.

https://www.jeans.fi/avery-sparkling-paita-mustahopea-p-32636.html

Tämän tyylinen mutta peittävämpi yläosa.

Ap

Vierailija
24/26 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä rasittavampia ovat "kiitos, ettet" -ihmiset.

Kiitos, ettet kiroile vanhempieni ruokapöydässä.

Kiitos, ettet laita treffeille sitä samaa paitaa.

Ei hemmetti onko tällaisia edes olemassa. Nauran itseni tärviölle 😀

25/26 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katsoisin tässä tilanteessa että ärsyttävää ilmaisua suurempi ongelma on tuo muidenkin mainitsema kontrollointi. Miksi miehellä on ylipäätään mielipiteitä esimerkiksi pukeutumisestasi, ja kuinka hän kuvittelee että hänellä olisi asiassa jotakin sanavaltaa? Kuinka epävarma hän oikein on, jos tarvitsee erikseen pyydellä ettet huomioisi hänen ystäväänsä liikaa? 

Vierailija
26/26 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap kuuluu? Ethän vaan ole jatkanut tapailua? :D