Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perustuslakia pitäisi muuttaa ja kirkon menot katettava verorahoilla...

Vierailija
07.02.2020 |

Hirveä jäänne nyky-yhteiskunnassa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIRKOLLIS VERO!!!!Eivät kaikki,kuulu kirkkoon ja toiset ihan eri uskontokuntiin.

Vierailija
2/6 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista hihhuli pitkät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Kirkollisverolla ne nyt katetaankin.

Vierailija
4/6 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkko voi rahoittaa itse oman toimintansa, ei siihen mitään verovaroja tarvita. Kirkolla on omaisuutta niin järjettömästi, että myykööt sitä jos ei muuten tule tarpeeksi fyffeä.

Mutta siinä olen samaa mieltä, että kirkko on kyllä hirveä jäänne nyky-yhteiskunnassa.

Vierailija
5/6 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtion keräämän kirkollisveron lisäksi saa valtionavustusta 115,6 miljoonaa vuodessa (vuosi 2020) mm. hautausmaiden ylläpitoon. Kaikki veronmaksajat siis joutuvat tukemaan yksinoikeutta hautaamiseen, vaikkeivat kuulu kirkkoon eivätkä haluaisi tulla haudatuksi kirkkomaahan. Ja onhan sekin etu, että valtio kerää verot, keräisivät itse omat jäsenmaksunsa!

Vierailija
6/6 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtion keräämän kirkollisveron lisäksi saa valtionavustusta 115,6 miljoonaa vuodessa (vuosi 2020) mm. hautausmaiden ylläpitoon. Kaikki veronmaksajat siis joutuvat tukemaan yksinoikeutta hautaamiseen, vaikkeivat kuulu kirkkoon eivätkä haluaisi tulla haudatuksi kirkkomaahan. Ja onhan sekin etu, että valtio kerää verot, keräisivät itse omat jäsenmaksunsa!

No toi on kyllä aivan järjetöntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä