Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi kertoisi sulle että exä oli hyvin seksuaallinen

Vierailija
07.02.2020 |

Ja jos sitten näkisit tämän miehen exän jossain ni tulisiko sulle se mielikuva miehestäsi harrastamassa seksiä tämän kiihkeän naisen kanssa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Missä yhteydessä on tarpeellista puhella tuommoisia?

Jos mun mies horisisi tuommoisia, olisi ex alta aikayksikön.

Hiljaisempi kausi petipuuhissa, ja koettaa "hienovaraisesti" painostaa takaisin satulaan? Sika...

Vierailija
2/19 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kuvitella puolisoani avautumassa seksielämästään exänsä kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ja sanon suoraan miehelle heti että minua ei kiinnosta hänen exät ja heidän seksuaalisuutensa pätkääkään. En muutenkaan millään elämän osa-alueella vertaile itseäni tai omaa elämääni muihin.

Vierailija
4/19 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on törppö.

Vierailija
5/19 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan näiden 30 vuoden aikana kumpikaan kokenut tarpeelliseksi puhua seksistä exien kanssa.

Vierailija
6/19 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin. Se kirjoitetaan "seksuaalinen".

Itse aiheeseen - tietyistä aiheista ei vain puhuta seurustelukumppanille. Ei välttämättä silloinkaan, vaikka hän kysyisi suoraan.

Vierailija
7/19 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällä on kääntöpuolensa. Sun mies sitten ei ollut tarpeeksi seksuaalinen sille eksälle. Otti ja lähti paremmin antavan munan perään.

Vierailija
8/19 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa pahalta. Se tästä viellä puuttuisi. Tuollaisella miehellä ei ole sosiaallista pelisilmää. Toisaalta ihmisiä on erillaisia.

Vierailija
9/19 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. En keksi yhtään hyväksyttävää syytä miksi kumppanin pitäisi puhua hänen ja exänsä seksielämästä!? Oli se sitten hyvää tai huonoa...

Vierailija
10/19 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella miehellä ei ole sosiaalista pelisilmää.

Vierailija
11/19 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan jotain ajatuksia herättäisi jos mies tuollaisia puhuisi.

Kertoisin vastavuoroisesti miehelle että mun exällä oli paljon isompi.

Vierailija
12/19 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tiedä, mutta en tykkäisi tuollaisista puheista yhtään. Joskus mies on puhunut jotain eksistään ja seksijutuista, mutta loppui siihen kun aloin kertoa itse mahdollisimman pervoja juttuja omasta menneisyydestäni. Heti tuli ulinaa, että "miksi tuot exäsi meidän sänkyyn". 😀 Sai maistaa omaa lääkettään ja tajusi lopettaa niiden ääliömäisten juttujen kertomisen, mitkä ei voisi vähempää kiinnostaa.

Kun aloin lukea kommentteja tästä ketjusta, hämmästyin vähän. Oletin että täällä oltaisiin sitä mieltä, että "ihanaa kun kumppanin kanssa voi puhua kaikesta" ja "meilläpä on miehen kanssa yhteiset seksifantasiat hänen exästään" yms. Jos menee Facebookissa esim äityleihin tms. ja siellä vastaavia avauksia, niin ihmiset oikein kilpailee siitä, että kuka on vapaamielisin. Sitten ne, jotka ei tykkää esim tämän aloituksen kaltaisista jutuista, haukutaan joksikin muinaisjäänteiksi ja tiukkapipoisiksi pihtareiksi. Anonyymillä keskustelupalstalla näköjään voi sanoa tämmöisetkin mielipiteet ilman, että siinä on sata tuomitsijaa ja naurajaa heti kimpussa.

Vierailija
13/19 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneinta mitä nainen voi miehelle sängyssä todeta on se, että hänellä on isoin jorma kaikista ex-kumppaneista. Se buustaa miehen itsetunnon kattoon ja vehje jäykistyy kivikovaksi.

-mies

Vierailija
14/19 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Ja aina kun mies sanoo / tekee jotain idioottimaista, niin muistan sen ja jossain vaiheessa sanon / teen jotain vastaavaa. Sitten kun alkaa marttyrointi, että miks tein noin, niin muistutan, että sinähän itse silloin.. Nopeaan menee äijältä turpa kiinni ja puheenaihe vaihtuu. 😀 On jo oppinut, että perseili mitä tahansa, niin kaiken saa takaisin - yleensä korkojen kera. On vähentynyt kaikenlainen alistaminen, toisiin vertailu, itsensä korottaminen yms. Luuli alussa, että minä olen semmoinen nössykkä, mitä voi kohdella miten vaan. Karvas oli pettymys niellä, kun paljastin todelliset karvani ja sen, etten enää yhdessäkään suhteessa ole kynnysmattona.

Vierailija
15/19 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneinta mitä nainen voi miehelle sängyssä todeta on se, että hänellä on isoin jorma kaikista ex-kumppaneista. Se buustaa miehen itsetunnon kattoon ja vehje jäykistyy kivikovaksi.

-mies

Sanoin mun exälle noin, monta kertaa. Se väitti, että valehtelen. Tosiasia on, että seksielämä oli niin hyvää, että ei helposti löydy vastaavaa. Edellinen kumppani oli siihen verrattuna surkea. En kuitenkaan nähnyt tarpeelliseksi sitä hänelle kertoa. Se olisi ollut moukkamaista. Eikä se huonous tai hyvyys johdu kenestäkään yksilönä, vaan kumppanien yhteensopivuudesta ja halusta kehittyä.

Vierailija
16/19 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Ja aina kun mies sanoo / tekee jotain idioottimaista, niin muistan sen ja jossain vaiheessa sanon / teen jotain vastaavaa. Sitten kun alkaa marttyrointi, että miks tein noin, niin muistutan, että sinähän itse silloin.. Nopeaan menee äijältä turpa kiinni ja puheenaihe vaihtuu. 😀 On jo oppinut, että perseili mitä tahansa, niin kaiken saa takaisin - yleensä korkojen kera. On vähentynyt kaikenlainen alistaminen, toisiin vertailu, itsensä korottaminen yms. Luuli alussa, että minä olen semmoinen nössykkä, mitä voi kohdella miten vaan. Karvas oli pettymys niellä, kun paljastin todelliset karvani ja sen, etten enää yhdessäkään suhteessa ole kynnysmattona.

Hyvä, mutta tavallaan harmi, että joudut tekemään sen työn, joka olisi kuulunut vanhemmille. Toivottavasti pystyt arvostamaan miestä, hyvä että hän kykenee muuttumaan. Parisuhde toimii vain kun molemmat kunnioittavat toisiaan.

Vierailija
17/19 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on törppö.

Ei vaan ex on Torppa..

Vierailija
18/19 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Se kirjoitetaan "seksuaalinen".

Itse aiheeseen - tietyistä aiheista ei vain puhuta seurustelukumppanille. Ei välttämättä silloinkaan, vaikka hän kysyisi suoraan.

Eikä kirjoiteta. Katso sanakirjasta. Se on seksuaallinen. Vrt. Sensuellinen.

Vierailija
19/19 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee mieleen ex, joka petti ja jätti mut nuoremman takia. Alkuhuuman jälkeen ex vonkasi sänkyyni, kun tyttikseltä ei saanutkaan päivittäin. Tyttistäkin oli itkettänyt sanomalla, että hän on tottunut hyvään päivittäiseen seksiin. Melkonen tollo mieheksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan