Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono olo koko ajan. Mitä vitamiineja tms alan syömään?

Vierailija
07.02.2020 |

Koko ajan on todella huono olo. Oksettaa, pyörryttää, heikottaa. Se luultavasti ainakin liittyy siihen, että vauva herättää minut joka yö useita kertoja ja olen jo kuukausikaupalla mennyt todella vähillä unilla. Roskaruokaa en syö enkä karkkia ja ulkoilen päivittäin. Ulkoilu aiheuttaa vain enemmän heikotusta ja väsymystä, mutta vauvan takia käymme kuitenkin haukkaamassa raitista ilmaa joka päivä.

Osaisiko joku neuvoa mitä vitamiineja, luontaistuotteita tai vastaavia minun pitäisi alkaa nyt syömään, jotta tämä todella huono olo menisi ohi?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedät, ettei pelkkä kasvispainotteisuus tee ruuasta terveellistä? Siksi moni kasvisruokailija ja vegaani kärsiikin puutostiloista, koska eivät ole ottaneet tarpeeksi selvää ruokavaliosta ja syö monipuolisesti. Kokeileppa ihan vaan huvikseen syödä jotain karkkia tai roskaruokaa. Jos huono olosi katoaa niin ruokavaliosi on koostettu päin persettä.

Vierailija
22/24 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menisit vaikka Lifeen keskustelemaan myyjän kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samoja oireita 2 vuotta sitten, enkä syö roskaruokaa. Oksentelin, oli kuvottava olo, veto poissa, väsymystä ja ylävatsaan sattui, refluksioireita oli aika ajoin. Vatsa vuoroin tukossa tai löysällä.

Tutkimuksissa (ultra) löytyi sappikiviä. Kiitos fiksun terveyskeskuslääkärin joka osasi epäillä tuota vaikkei oireet tavanomaiset eli ei yhtään sappikohtausta ollut tullut.

Sappirakko painoi sisuksiini ja se poistettiin päiväkirurgisella tähystysleikkauksessa, ja huono olo loppui siihen. Myös närästys loppui ja aineenvaihdunta parani ja laihduin pysyvästi noin 5 kiloa eli nykyään hoikan ja normaalin väliltä.

Kukaan ei osaa sanoa mistä ne kivet olivat tulleet. Suvussa kellään ei ole tätä ollut.

Vierailija
24/24 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa myös siltä että kärsit nestevajauksesta. Muista juoda vettä mutta pidä huoli että saat suolaa elimistöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi