Nainen joka kuuntelee antti tuiskua on niin turn off
Kommentit (11)
Mun mielestä sä taas oot todella paha turn off. (En kuuntele Antti Tuiskua, että siitä ei ole kiinni.)
Mites sä nyt olet yliopistolle eksynyt?
Tykkäsin vanhasta Tuiskusta, mutta en enää tästä uudesta. Hyökyaalto on ihan hyvä kappale ja löytyy myös Spotify -listaltani, mutta uudempaa lauleloa ei löydy.
Minulle on ihan sama mitä muut ajattelevat minusta, en ole ollut koskaan muista kiinnostunut.
Musiikkimaku ei kerro mitään ihmisen persoonallisuudesta eikä älykkyydestä.
Ap on kaappihomo joka näky Antti Tuiskun paljasta pintaa ja kiihottui, joten nyt pitää alkaa vihaamaan Antti Tuiskua jotta miehisyys palautuisi.
Joo, no jos elämäntapatyötön ei innostu musta, en tiedä, onko se kovinkaan paha kohtalo...
Vierailija kirjoitti:
Ap on kaappihomo joka näky Antti Tuiskun paljasta pintaa ja kiihottui, joten nyt pitää alkaa vihaamaan Antti Tuiskua jotta miehisyys palautuisi.
Voi ei, salaisuuteni paljastui. Ette nyt sitten kerro kenellekään! Haaveksin Antista päivin öin. Kun lakkaan haaveilemasta Tuiskusta, fantasioihini astuu Holma. Ja täällä minä yritän huijata teitä puhumalla naisista...
Vierailija kirjoitti:
oon mä siellä hillunut v 1991-1998 eka tutkinto sekalaista paskaa fil maist ja 2014-2017 toinen maisterin tutkinto, heprean kielet oli jänniä luin sekä modernia että vanhaa ja olin paras oppilas VT hepreassa, gradun toki väsäsin edellisestä gradusta ja muutin otsikot
ei vaan kiinnosta tämä ateistinen barbaarinen ja idioottien kulttuuri, nyt siirryn Japaniin sivistyksen pariin
Onneks en oo sun naisystäväksi hinkumassakaan. Mulla on jo mies, jolle on se ja sama mitä kuuntelen tai olen kuuntelematta.
Joten ihan hyvä, että oon sulle turn off, et ainakaan ala stalkkaamaan ja vainoamaan.
AndymcCoys kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oon mä siellä hillunut v 1991-1998 eka tutkinto sekalaista paskaa fil maist ja 2014-2017 toinen maisterin tutkinto, heprean kielet oli jänniä luin sekä modernia että vanhaa ja olin paras oppilas VT hepreassa, gradun toki väsäsin edellisestä gradusta ja muutin otsikot
ei vaan kiinnosta tämä ateistinen barbaarinen ja idioottien kulttuuri, nyt siirryn Japaniin sivistyksen pariin
Andy p.rk.le lopeta tuo jahkaaminen ja mene japaniin tai keravalle. Nehän on sulle sama asia, kunhan menet johonkin.
samoin nainen joka kuuntelee cheekkiä (ja rappia)
yliopistolla oli joku naishömppäfeministi ja psykologi kouluttajana joka hehkutti eka tunnilla kuinka ihanaa oli kun pääsi laulamaan cheekkiksen kuoroon ja esiintymään
voi elämä