Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtarjous mutta auto ei kunnossa

Vierailija
06.02.2020 |

Saako tuosta karenssin kun eri paikkakunnalla työ missä asun.Autossa sen verran remppaa ettei ihan tonnilla tule kuntoon. Ja rahattomana en pysty laittamaan ajokuntoon.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama tilanne tässä joku viikko sitten.

Ensin olin, että ei onnaa ei. Autoni Volvo V70 , kaipaa kallista huoltoa.

Mutta sitten muistinkin ,että jes. Rouvan Toyotallahan mä voin 

hyvinkin ajella siihen saakka, kunnes Volvo V70 on taas ajokunnossa!

- Helppoa, eikö?

Vierailija
22/33 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole toista autoa ja luottotiedot mennyt niin ei saa lainaa. Ps ite oot laiska paska. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työkkäristä mitään tarjouksia työpaikoista tule vaan kehotus hakea jotain tehtävää. Hakeminen ei tarkoita että tulet valituksi! Laitat hakemuksen ja jos sattuisit pääsemään haasstatteluun niin siellä kerrot ettei autoa ole. problem solved eikä tukien maksatus keskeydy.

Nykyäänhän ei tarvitse omistaa autoaan vaan voi liisata erilaisilla vaihtoehdoilla auton käyttöönsä. Halvimmat vaihtoehdot maksaa alle 150e/kk. Ei ihan halpaa mutta ei mahdoton kustannus kuitenkaan säännöllistä palkkaa saavalle. Mahdollista palkkaa neuvotellessa tietenkin neuvottelet palkan päälle vähintään liisarierän verran ylimäärästä.

Vierailija
24/33 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojan auto maksoi 1400 euroa. Käy sillä 20 km päässä töissä. Ikää japsipelillä oli 20 vuotta ja ajokilometrejä ostaessa 144 t. Oli ollut jonkun kauppakassina uudesta saakka ja perikunta möi pois. Edes ruostetta ei ollut. Omasta 15 vanhasta Nissanista maksoin 2000 euroa, ja kilsoja sillä oli ostaessa 160.000. Olen ajellut neljä vuotta mökille ja takaisin. Olen oikein kiitollinen heille, joilla on varaa ostaa uusia autoja. Voidaan köyhät ja nuukat tehdä heidän kiertoon laittaistaan löytöjä.

Että jos tonnilla ei tule kuntoon, etsi tilalle sellainen halpa, joka kulkee.  Kun saat omas kuntoon (mieti kannattaako), myy jompikumpi pois. Saathan sieltä töistä rahaa, millä voit korjata autos.

Vierailija
25/33 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole toista autoa ja luottotiedot mennyt niin ei saa lainaa. Ps ite oot laiska paska. Ap

Mä teen kahta työtä, kokoaikaista ja osa-aikaista. Lainaa kaverilta rahaa. :) Eikä todellakaan muuten tarkoita että työn saisit, vaikka hakisit. Eiköhän sitä ole muillekin tarjottu.

Vierailija
26/33 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahaa ostaa minkäänlaista autoa. Rahaa ei ole yhtään ylimääräistä ja vaikeuksia maksaa kaikkia laskujakaan. Ap

Vierailija
27/33 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työssäkäyntialue on puolitoista tuntia yhteensuuntaan kotoa kokoaikatyöhön ja tunti osa-aikatyöhön. Lainaa rahat ja laita auto kuntoon. Vai oletko niin laiska paska ettei työ kelpaa?

En ole tuo jolla on auto hajonnut, mutta huomautan muuten vain, että eipä sitä paljon lainaa työttömänä kannata ottaa. Kun on saanut työtarjouksen, ei ole mitään takeita siitä, että saa myös työn, jolla sen lainan sitten maksaisi.

Vierailija
28/33 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran olet työtön niin oletettavasti on aikaa joten kävele. Kävelemällä pääsee minne vain jos on aikaa eikä tarvitse meriä ylittää..

Miksi tätä on alapeukutettu? Ihan järkevää. Vai onko liikaa vaadittu että pitäisi nähdä vähän vaivaa työpaikan saamiseksi?

Kävele itse vaikka kuusi tuntia suuntaansa, dille.

No ei kuulosta kovin pahalta. Ihan sopiva lenkki. Kyllä intissäkin käveltiin yli 60 km marsseja ja täyspakkaus päällä. Mikäli on noin lyhyt matka niin eikä viitsi nähdä vaivaa niin karenssiin vaan. Olisitkin varmaan todella ahkera työntekijä...

Vierailija
29/33 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako tuosta karenssin kun eri paikkakunnalla työ missä asun.Autossa sen verran remppaa ettei ihan tonnilla tule kuntoon. Ja rahattomana en pysty laittamaan ajokuntoon.

Ei saa siitä karenssia, että auto ei ole ajokunnossa. Ei työttömällä ole velvollisuutta pitää itsellään ajokuntoista autoa; ei minullakaan ole.

Otat yhteyttä sitten työnantajaan ihan normaalisti ja kerrot tilanteesta. 

Vierailija
30/33 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran olet työtön niin oletettavasti on aikaa joten kävele. Kävelemällä pääsee minne vain jos on aikaa eikä tarvitse meriä ylittää..

Miksi tätä on alapeukutettu? Ihan järkevää. Vai onko liikaa vaadittu että pitäisi nähdä vähän vaivaa työpaikan saamiseksi?

No ei kuulosta kovin pahalta. Ihan sopiva lenkki. Kyllä intissäkin käveltiin yli 60 km marsseja ja täyspakkaus päällä. Mikäli on noin lyhyt matka niin eikä viitsi nähdä vaivaa niin karenssiin vaan. Olisitkin varmaan todella ahkera työntekijä...

Eihän pullamössösukupolvi tuollaiseen pysty, kannattaa käyttää sekin aika somen räpläykseen kuin työn hankintaan.

Vierailija
31/33 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet paikkaa, et saa sitä, ongelmaa ei ole.

Vierailija
32/33 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän pullamössösukupolvi tuollaiseen pysty, kannattaa käyttää sekin aika somen räpläykseen kuin työn hankintaan.

6+6+8=20. Teille dilleille tiedoksi. Eli jää neljä tuntia aikaa nukkua, syödä, peseytyä, käydä kaupassa, hoitaa asioita ja räplätä sitä somea. Ei nyt ihan kaikesta tarvi provota, vaikka se niin kovin hassunhauskalta tuntuukin.

Vierailija
33/33 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo 80 km on vanhaa tietoa, nykyisin on matka-aika 3 tuntia päivässä.

Haja-asutusalueella 1,5 tunnissa ajaa aika kauas.

Kipikapi autotrokarille ostamaan auto, että pääset kulkemaan 120km päässä olevalle kasvihuoneelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi