Mitä asiaa voi olla poliisin lähettämässä kirjeessä?
Kertokaa vaihtoehtoja! Voiko olla mitään neutraalia? Vai onko ainoat vaihtoehdot jotkut rikosepäilyt?
Tullut kirje, jota en voi avata, kun ei ole minulle. Autoa ei ole.
Kommentit (26)
Kutsu kuulusteluun. Vaikka todistajana.
Ilmoitus tutkinnan lopettamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Passi saapunut.[/quote
Tarkoitan siis että tunnus passin hakemista varten on saapunut.
Passi tai ajokortti tulossa tai hakemuksesta puuttuu jokin allekirjoitus tms. Tai sitten sakko.
Passit jakaa R-kioski. Luultavasti tulossa on kutsu kuulusteluun rikoksesta epäiltynä. Ei kannata mennä kun rikos vanhenee jos esitutkintaa ei tehdä ajoissa.
Joku lupa, esim aseenkantolupa tai tapahtuman järjestäminen.
No esimerkiksi passi, ajokortti saapunut?
Tai kuten itselläkin, tein netissä rikosilmoituksen varastetuista käsimatkatavaroista, joukossa mm. Passi.
No meni muutama viikko, ja se netissä täyttämäni rikosilmoitus tuli vaan kuitattuna tositteena kotiin. En tiedä ruksasinko muka jonkin "haluan paperiversion kotiini postissa" - kohdan, mielestäni en, niin liekö tuo joku käytäntö että ilmoitusluontoisistakin itse tekemistä jutuista tulee kirje kotiin :)
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitus tutkinnan lopettamisesta.
Minulle ei tullut mitään ilmoitusta ja eivät ottaneet ylinopeusoikeudenkäyntiä esille kun kävivät pari päivää sitten herättelemässä. Oli nimittäin stereot vähän liian lujalla ja en sitä u ness huomannut.
Järjestyksenvalvojan kortti tai hakumateriaali.
Ei pitäisi olla mitään kortteja tilattu tai mitään myöskään varastettu. Eikä tietääkseni ole joutunut itse minkään uhriksi. Ei myöskään aseita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi olla mitään kortteja tilattu tai mitään myöskään varastettu. Eikä tietääkseni ole joutunut itse minkään uhriksi. Ei myöskään aseita.
Ap
Kysy vastaanottajalta. Itse sain moisen kun ajoin nopeudenvalvontakameraan..tai tarkemminkin auton omistaja/haltija sai sen.
Vierailija kirjoitti:
Passit jakaa R-kioski. Luultavasti tulossa on kutsu kuulusteluun rikoksesta epäiltynä. Ei kannata mennä kun rikos vanhenee jos esitutkintaa ei tehdä ajoissa.
Idiootti. Persu.
Vierailija kirjoitti:
Ylinopeussakko tai -huomautus
Aloituksessa lukee että ei ole autoa niin tuskin on näistä kysymys.
Minkä kokoinen kirjekuori? Kun tuli kutsu todistajaksi oli A4 ja paksumpi pino paperita.
A5 voi olla se passi siellä ärrällä josta ilmoittavat tai muu ilmoitusluontoinen asia.
Voi hitsi kun jännää!
En osaa yhtäkkiä sanoa.
Kutsu kuulusteluun?
Eikö siitä näe läpi yhtään läpivalaisulla?