Mitä asiaa voi olla poliisin lähettämässä kirjeessä?
Kertokaa vaihtoehtoja! Voiko olla mitään neutraalia? Vai onko ainoat vaihtoehdot jotkut rikosepäilyt?
Tullut kirje, jota en voi avata, kun ei ole minulle. Autoa ei ole.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Aseenkantolupa
Tämä on ehkä saivartelua, mutta Suomessa ei taida olla aseenkantolupaa kuin poliiseilla ja ammattisotilailla sekä muissa vastaavissa ammateissa toimivilla. Aseen hallussapitolupa onkin jo huomattavasti tavallisempi.
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi olla mitään kortteja tilattu tai mitään myöskään varastettu. Eikä tietääkseni ole joutunut itse minkään uhriksi. Ei myöskään aseita.
Ap
No mistä ihmeestä sinä sen tiedät, jos ei kirje edes ollut sinulle. Mistä sinä tiedät, mitä se vastaanottaja on tilannut?
Minulle on tullut sillä miekkalogolla muutama kirje:
- kuolinsyyselvityksen kirjalliset tulokset
- ilmoitus, että minun puhelimeni on vapaassa käytössä kaikkineen (minulla oli todistajan rooli eräässä rikosjutussa, ja minulle tuli kuultavana ollessa ohje, että en hävitä tai resetoi laitetta ja siinä olevaa muistikorttia)
- jotakin passi/ajokorttiasiaa, en muista mitä
Silkkitie tutkinnan lopettamisesta ilmoitus. Näitä tulee nyt monelle joita on epäilty, koska pelkkä osoite ei riitä todistusaineistoksi.
On paksumpi pinkka A4. Siksi mietinkin, että varmaan jotain oikeatakin asiaa. Tuli tosin väärällä osoitteellakin.
Ei ole siis aseharrastaja eikä autoilija. Ei tiettävästi kuolintapauksia.
Hmm, tuo silkkitiehän on mielenkiintoinen aspekti. se voisi olla näistä paras arvaus, ellei nyt ole muuten rötöstellyt tyylii vetäny ketään turpaan. Tai sitten tuo todistaja juttu mut luulisi että olisi kertonut olevansa todistaja jos tälläisiä olisi vireillä.
Kiitos kaikille
Ap
Mitä sinä sillä päätäsi vaivaat, ellei kerran ole sinulle osoitettu ?