Aiheuttaako tämä palsta sinulle mielipahaa päivittäin?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Ei, ennemminkin hymyilyttää, joskus jopa naurattaa.
Sama. Junttien kokoontumisajot 7-23 joka päivä. Nautin.
AV ei petä koskaan ja tepsii nopeammin ja paremmin kuin viina tai masennuslääkkeet. 👍
Ei. Tämä on harmitonta ajankulua ja joskus jopa viihdyttävää.
Ei oikeastaan. Tai sillä tavalla kyllä, että masentaa ihmisten tylsyys ja ikävyys. Täällä ei ole hauskoja juttuja ollenkaan. Siis tarkoitan sellaisia oikeasti kivoja.
Tänne kun tulee, niin ei taatusti piristy. Ei ole mitään mielialaa kohottavia juttuja. Pelkkää marinaa ja haukkumista.
Kyllä.
Trollit voivat nyt taputtaa itseään selkään.
Ei tietenkään. Pitää olla päässä vikaa jos ottaa nettikeskustelut tai somen niin vakavasti että pahoittaa mielensä. Tuliko nyt tästä paha mieli?
Täällä on ihmisten mielipiteitä eri asioista ja julkkiksista, etupäässä negatiivisia.
Mutta ei tule mielipahaa, en tulisi palstalle jos se aiheuttaisi sellaista.
Ei mielipahaa,mukavaa ajan kulua ja hauska huomata,kun jotkut tietämättömät,ottavat niin hirmun tosisaan .Sivistys ei ole korkea,eikä kaikki ihan asiallisiakaan.Lapsellisia juttuja on paljon.
Tämä palasta on täynnä vittumaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä aina hymyilen sisäisesti jos joku vittuilee tai on vittumainen minua kohtaan.
Saatan laajentaa sieraimia ja nuuhkia ilmaa. Ahh, hän on pimeän voiman kannattaja. Niin minäkin.
Ehkä ylähuuli vähän liikahtaa kun hienovaraisesti nuuhkin vittumaista ilmapiiriä.
Hymyilen sisäisesti ja näytän vähän loukkaantuneelta että saisin lisää vittumaisuutta osakseni.
Joskus esitän oikein hölmöä että voisin lypsää tuota ilmapiiriä lähistölle.
Kalastelen kiusaajia ja ilkeilijöitä.
Kun olen paikallistanut energianlähteen, niin hymyilen sisäisesti ja nuuhkin hienovaraisesti vittumaisuutta suoraan alkujuurilta pääjuurille suoraan pimeyteen.
Näitä seurakuntalaisia on melkoisesti. Veljiä ja sisaria. Minulle he edustavat pimeää puolta.
Toisaalta he ovat minulle vain akkuja. Varavirtalähteitä.
Perusvire on aina ympäristössä ja se pitää vain houkutella näkyviin.
En polta tupakkaa, mutta kun poltan, niin haen ympäristöstä ylemmyyttä ja pahaa.
Tupakointi on tehokkain tapa julkisilla paikoilla kerätä energiaa muista.
Pistäppä palamaan bussikatoksella jossa on vanhuksia tai lapsiperhe.
Odottele ja nuuhki ympäristöä. Joku voi jopa äksyillä ja käskeä kauhemmas polttamaan syöpäkäärylettä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Pitää olla päässä vikaa jos ottaa nettikeskustelut tai somen niin vakavasti että pahoittaa mielensä. Tuliko nyt tästä paha mieli?
Hassua, että olin juuri kirjoittamassa, miten nykyään ei saa tuoda tunteitaan esiin, paitsi vahingonilon ja muut ilkeiden ihmisten itselleen hyväksymät tunteet. Olin myös sanomassa, että vastaajat taitavat pelätä "Menikö tunteisiin?" -kommentteja ja muuta pilkkaa ja siksi varotaan sanomasta suoraan, jos jostain tulee huono fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Kuten on IRL eli ei kai tuossa mitään ihmeellistä ole.
Ei yleensä. Suurimmaksi osaksi täällä on hauskaa, ainakin kun jutut vedetään nokkelaksi huumoriksi. Tulee paha mieli kun luen että jollakulla on oikeasti ongelma ja sille v...tuillaan. Normaalille ihmiselle tulee tahallisesta ilkeydestä jollain lailla paha mieli.
Sulle nro8, ihmisellä ei ole päässä vikaa jos pahoitta mielensä kun on aiheita jotka osuu lähelle ja niihin suhtaudutaan tahallisella ilkeydellä.
Kyllä.
Just luin ketjua, jossa asiallista ap:ta haukuttiin pahviksi ja törpöksi, mikä on vielä "kesyä" av:n ilkeysasteikolla. Noita lukiessa mietin, mikä ihmisiä vaivaa. Miten joku edes kehtaa käyttäytyä noin... Jokin toinen "yleiskeskustelupalsta", jossa käyttäjillä yleisesti normaalimmat käytöstavat, kiinnostais itseäni. En halua, että huomaan jossain vaiheessa pitäväni normaalina ilkeyttä ja trollaamista, joten pian pois täältä!
Vierailija kirjoitti:
Ja hirvittävän tylsiä!
Ja kamalan kovia valittamaan. Mikään ei ole ikinä hyvin.
Täällä on paljon tunne-elämältään teinejä, aikuisia "koviksia" jotka luulee että on älykkämpiä tai parempia kuin ne joilla "menee tunteisiin." Tämäkin ketju on näitä teinejä täynnä jo heti alkuunsa.
Kuitenkin normaaliin tunne-elämään kuluu että on tunnereaktioita, positiivisia ja negatiivisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hirvittävän tylsiä!
Ja kamalan kovia valittamaan. Mikään ei ole ikinä hyvin.
Näin on. Aitoja ihmisiä täynnä.
Siksi itse tykkään enemmän fiktiivisistä provoista.
Aidot ihmiset ovat tylsiä ja valittavia.
Hyvin harvoin.
Kun joku yrittää syyllistää tai häpäistä minua, niin tunnen lähinnä sääliä. Koska kaikki mitä toinen päästää suustaan kertoo ainoasta sanojasta itsestään.
Voisko Sanoma avata toisen av:n, jossa oikeasti pyrittäisiin keskusteluun, eikä ilkeilyyn?
Ei, ennemminkin hymyilyttää, joskus jopa naurattaa.