Sonjan nelihenkinen perhe käyttää ruokaan 150 e kk
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/tyo-ja-raha/rovanie…
Tän päivän painetussa lehdessä juttu. Mitä ajatuksia herättää?
Itse olen joskus katsonut Fiksuruuan ja Matsmartin valikoimaa enkä kyllä kuuna päivänä ruokkisi perhettä sellaisella ”ruualla”. Maustekastikkeita, ikuisesti säilyviä pussikeittoja ym. Joskus on joku hyvä kahvitarjous (niitäkin saa tosin tilata max 2 kpl) mutta en kyllä ensisijaisena ruokaostospaikkana sitä pitäisi.
Vaikea uskoa että 150 eurolla saisi kaiken tarpeellisen.
Kommentit (6)
Ihmettelin toisessa ketjussa, mitä näistä Matsmarteista oikein tilataan, kun en ole niiden kauneutta löytänyt. En ole saanut vastausta asiaan. Toivottavasti joku kertoo tähän ketjuun. Muuten saatan olla taipumainen kuvittelemaan, että täällä promotaan kyseisiä firmoja ihan työn puolesta.
Mulla menee sinkkutaloudessa 300-400e / kuukausi ja syön mielestäni aika vähän.1
Sinkkutalous tammikuu: ruokakauppa 193 euroa, ravintolaruuat ja viinit 208 euroa. Alko 95 euroa.
En löydä matsmartista oikein mitään ostettavaa. Tomaattimurskaa ostaisin muutenkin, mutta en viitsi muutaman sentin säästön vuoksi tulata ja maksaa postimaksuja vaan haen lähikaupasta.
Vierailija kirjoitti:
En löydä matsmartista oikein mitään ostettavaa. Tomaattimurskaa ostaisin muutenkin, mutta en viitsi muutaman sentin säästön vuoksi tulata ja maksaa postimaksuja vaan haen lähikaupasta.
Sama! Joskus oli joku hypertarjous tomaattimurskista ja tilasin kun kaikkea muutakin oli tarjouksessa. Lasku oli n. 20 e postikuluineen ja laskin että kokonaissäästö jäi loppupeleissä alle euroon, kun postikulut söi koko säästön. Eli säästämisen vuoksi ei kyllä kannata tilata. Eikä tuossa kyllä luontokaan kiitä.
En usko.