Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut kuuntelee jumalanpalveluksia vuodesta toiseen? Eihän niissä ole mitään uutta

Vierailija
06.02.2020 |

Sitä samaa jankutetaan. Eikö tuo opetus uskovaisille mene vähemmästäkin perille.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt, että ilman uskoa messu olisi ihan älyttömän tylsä ja järjetön  liturgia mutta usko muuttaa asian laidan. Melkein tuntuisi  rangastukselta itsessään olla vaikka pappi joka ei uskoisi ja joutuisi sitä toimittamaan :D Messu on viikon paras hetki.

Ai niin, radiosta harvoin jaksan kuunnella, itselle tuntuu eriltä olla paikan päällä.. Joskus mietin, että radiosta messun kuunteleminen on vähän sama kuin katsoisi toisen syövän jäätelöä vrt. että itse syö sitä käytänössä. Saarnan tietysti voi kuunnella.

Vierailija
22/31 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus vahingossa päätynyt katsomaan tv-seiskalle jotain uskontokahvilaohjelmaa ja siellä he lukevat katkelmia raamatusta toisilleen kuinka Jeesus teki sitä ja tätä. Ymmärrän jotkut kirjapiirit, että analysoidaan joku luettu kirja, mutta että jämähdetään vain yhteen ikivanhaan, niin se tuntuu aika oudolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt, että ilman uskoa messu olisi ihan älyttömän tylsä ja järjetön  liturgia mutta usko muuttaa asian laidan. Melkein tuntuisi  rangastukselta itsessään olla vaikka pappi joka ei uskoisi ja joutuisi sitä toimittamaan :D Messu on viikon paras hetki.

Niin... te hihhulihan tässä olette niitä järjettömiä.

Se liirumlaarumhan on silkkaa kidutusta.

Vierailija
24/31 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Jumalaa pitää alvariinsa palvella. Sitähän se jumalanpalvelus on. 

Mitä palvelua se saarnan kuunteleminen on? Eikö jumalaa voi palvella muuten vaan arkielämässä?

Mutta eihän sitten muut näe, kuinka harras uskovainen on. Sitähän pitää esitellä kaikille, muuten luullaan että on ihan jumalaton.

Kunnon uskova osaa sitäpaitsi ne mantrat ja rituaalit ulkoa.

Vierailija
25/31 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, se viimeinen tuomio sitten näyttää, miten olet maan päällä elänyt-

Millainen se on, kukaan ei sitä tiedä, sillä yksikään ei ole rajan takaa tullut sitä kenellekään kertomaan.

Jokainen ihminen voi siis itse valita, miten elää ja toimii.

Palkka maan päällisestä elämästä tulee vasta kuolemamme jälkeen.

Millainen on helvetti? | Käännekohta

Bille Wiese erkani kehostaan ja vietti 23 minuuttia helvetissä.

Ensilähetys: 26.9.11 klo 19.00

Monta rajantakaa kertomusta ,tässä yksiTv 7 arkisto.

Myös taivaskokemuksista on kirjoja ja tallenteita,paljon,tunnen myös henkilökohtaisesti  2 kokenutta.

Vierailija
26/31 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunteleehan jotkut uutisiakin päivittäin, eikä niissäkään ole mitään uutta - pelkkää kurjuutta vain...

Vierailija
27/31 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalanpalveluksessa Jumala palvelee ihmistä, hoitaa ihmistä hengellisesti ja henkisesti. Jumalanpalveluksessa voi kohdata Jumalan ja kokea seurakuntayhteyttä, vaikka seuraksikin tilaisuutta radiosta tai tvstä.

"Siellä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään."

Matt. 18:20

Ehtoollisyhteyttä ei joukkotiedotusvälineen kautta pääse kokemaan, se jää siis uupumaan.

Vierailija
28/31 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin... te hihhulihan tässä olette niitä järjettömiä.

Se liirumlaarumhan on silkkaa kidutusta.

Ihminen on aina tarvinnut rituaaleja. Miksi? Jokin meidän luonnossamme siihen vaikuttaa. Ne rituaalit ovat ihmistä varten.

Vierailija
29/31 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat että uskovaisten toimet ovat muuten niin kovin älykkäitä?

Vierailija
30/31 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, se viimeinen tuomio sitten näyttää, miten olet maan päällä elänyt-

Millainen se on, kukaan ei sitä tiedä, sillä yksikään ei ole rajan takaa tullut sitä kenellekään kertomaan.

Jokainen ihminen voi siis itse valita, miten elää ja toimii.

Palkka maan päällisestä elämästä tulee vasta kuolemamme jälkeen.

Millainen on helvetti? | Käännekohta

Bille Wiese erkani kehostaan ja vietti 23 minuuttia helvetissä.

Ensilähetys: 26.9.11 klo 19.00

Monta rajantakaa kertomusta ,tässä yksiTv 7 arkisto.

Myös taivaskokemuksista on kirjoja ja tallenteita,paljon,tunnen myös henkilökohtaisesti  2 kokenutta.

Pari lappua kielen alle niin jo alkaa kaikenlaisia kokemuksia tulemaan. Voin myös sepittää sinulle ihan minkälaisen kokemuksen tahansa haluatkin kuulla.

Miksi jonkun subjektiivisia kokemuksia pitäisi noteerata millään tapaa?

Vierailija
31/31 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan ,että kukaan ei ole tullut kertomaan kuoleman jälkeen.

On paljon dokumentteja että on tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi