Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaan vain seksiin.

Lauura123
06.02.2020 |

Aloin syksyllä tapailla miestä kenen kanssa viihdyin. Pian kuitenkin huomasin, että meistä ei ikinä voisi tulla enempää, mutta jatkoimme seksisuhdetta. Ongelma vain on siinä, että kaipaisin seksisuhteesta kuitenkin arvostusta. En käy oikein baareissa ja punkkaani ei varsinaisesti ole jonoa, joten koen tämän ratkaisun toimivaksi.

Ongelma vain on, että joudun menemään täysin miehen ehdoilla. Minun pitää ehdottaa tapaamista ja se joko käy tai ei käy. Jos se ei käy niin minun pitää ehdottaa uudestaan ja taas sama. Sitten kun miehelle sopii, menen yleensä hänen luokseen. Katsomme hetken televisiota ja ehdotan mennäänkö ”nukkumaan”. Hän on halukas ja kuuntelee mitä toivon seksiltä, mutta kun akti on ohi niin hän hetken lepää vieressäni ja menee pukemaan. Sitten onkin minun aikani lähteä. Eli mitään kosketusta tai hellyyttä ei ole. Hän ei myöskään ole minuun missään yhteydessä muuten. Kuuluuko seksisuhteiden ollakin tämmöisiä? Ei ole paljon kokemusta asiasta ja en siis toivo mitään parisuhdetta hänen kanssaan, mutta välillä on melko alistettu olo ja tavallaan joudun kerjäämään 😀 En usko, että hänellä on muita naisia ja veikkaan hänet melko kokemattomaksi, mutta silti käytös ihmetyttää. Kun aloimme tapailemaan hän oli kohtelias ja huomioonottava. Olen myös sanonut, että ei ole mikään pakko, että sanoo sitten kun ei halua. Mutta aina vastaa ”tiedän”. Kokemuksia !!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura1372 kirjoitti:

Otsikko oli ehkä väärä. En ole uhrautumassa tai syyttämässä miestä tästä. Lähinnä haluaisin kokemuksia muiden seksisuhteista. Onko se tosiaan vaan se akti ja heippa 😀

Uhriutumassa tarkoitin.

Vierailija
22/24 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaistahan se kuuluisa "tapailu" on. Seksiä ja heippa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh itselläni on ollut muutama ”seksisuhde”, siis ihmissuhde miehen kanssa jonka kanssa en halua sitoutua, mutta johon olen ihastunut eli himoitsen ja jonka kanssa haluan hengata.

Niiden sisältö on siis ollut sitä hengailua ja seksiä.

Yleensä on vietetty koko viikonloppu tai yksi yö yhdessä, harrastettu välillä seksiä ja välillä keskusteltu, heitetty läppää, katseltu leffaa, kuunneltu musaa, käyty kävelyllä yms.

Hellyys on kuulunut ihan normaalisti pakettiin, siis muuten vain ja tietysti seksin jälkeen.

En ole joutunut ruinaamaan eikä minusta ole haluttu heti eroon, on jopa tuotu aamupalaa sänkyyn (mies oli tehnyt minulle smoothien koska ajatteli, että olen terveystyyppi) ja vähintään kahvia tarjottu. Saatettu kotiin, kannettu kauppakassit jos ollaan nähty minun luona ja olen käynyt lähikaupassa.

Ei mitään sinänsä ihmeellistä, mut perus kunnioittavia juttuja. Ja minä olen tietysti tarjonnut ruokaa, hierontaa yms.

En voisi olla tuollaisessa seksisuhteessa, jossa vaan pannaan ja heippa.

Olen tottunut siihen, että seksisuhteet on intohimoisia ja toisen kanssa halutaan viettää aikaa muutenkin kuin vain seksin parissa, siis oikeasti kiinnostaa se ihminen jonka kanssa hässit etkä vaan pane jotain kuorta.

Minulle ”seksisuhde” on sitä, että minulla on Rakastaja - ei sitä, että on joku ”fb” joka tulee, panee ja lähtee.

Vierailija
24/24 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy miehenä kommentoida, ettei se juuri tuon kummempaa yleensä ole. Ei toki päde kaikkiin seksikumppaneihin. Itselläni on muutama panokaveri ja seksiriippuvaisena saatan käydä polkaisemassa kolmeakin naista saman päivän aikana. Eipä siinä paljoa muuta naimisen lisäksi jouda sanomaan, kuin "heipat" ja taas osoite vaihtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä