Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaan vain seksiin.

Lauura123
06.02.2020 |

Aloin syksyllä tapailla miestä kenen kanssa viihdyin. Pian kuitenkin huomasin, että meistä ei ikinä voisi tulla enempää, mutta jatkoimme seksisuhdetta. Ongelma vain on siinä, että kaipaisin seksisuhteesta kuitenkin arvostusta. En käy oikein baareissa ja punkkaani ei varsinaisesti ole jonoa, joten koen tämän ratkaisun toimivaksi.

Ongelma vain on, että joudun menemään täysin miehen ehdoilla. Minun pitää ehdottaa tapaamista ja se joko käy tai ei käy. Jos se ei käy niin minun pitää ehdottaa uudestaan ja taas sama. Sitten kun miehelle sopii, menen yleensä hänen luokseen. Katsomme hetken televisiota ja ehdotan mennäänkö ”nukkumaan”. Hän on halukas ja kuuntelee mitä toivon seksiltä, mutta kun akti on ohi niin hän hetken lepää vieressäni ja menee pukemaan. Sitten onkin minun aikani lähteä. Eli mitään kosketusta tai hellyyttä ei ole. Hän ei myöskään ole minuun missään yhteydessä muuten. Kuuluuko seksisuhteiden ollakin tämmöisiä? Ei ole paljon kokemusta asiasta ja en siis toivo mitään parisuhdetta hänen kanssaan, mutta välillä on melko alistettu olo ja tavallaan joudun kerjäämään 😀 En usko, että hänellä on muita naisia ja veikkaan hänet melko kokemattomaksi, mutta silti käytös ihmetyttää. Kun aloimme tapailemaan hän oli kohtelias ja huomioonottava. Olen myös sanonut, että ei ole mikään pakko, että sanoo sitten kun ei halua. Mutta aina vastaa ”tiedän”. Kokemuksia !!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut ongelma olet sinä itse. Miksi alennat itsesi jonkun tollon pumppauspatjaksi? Ja vielä lisää kerjäät. Kunnioita itseäsi, nainen! Vasta sitten muut kunnioittavat sinua.

Ja tiedoksi vaan että mehukas pilu kotiin toimitettuna kelpaa kenelle tahansa. KENELLE TAHANSA.

Vierailija
2/24 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alistut patjaksi, jos et itse saa tuon enempää? Hieman itsekunnioitusta peliin, sisko!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostan tuon aivan täysin. En kuitenkaan jaksa yhdenillan juttuja ja en hae parisuhdetta. Mietin enemmänkin, mikä on ok vaatia seksisuhteelta?

Vierailija
4/24 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla pahoja itsearvostukseen ja -kunnioitukseen liittyviä ongelmia. Mies ottaa vain vastaan sen, mitä hänelle auliisti tarjoat. Hän on huomannut, että sinua voi kohdella miten tahansa, ja silti roikut hänen perässään. Hänen ei tarvitse edes ottaa sinuun yhteyttä ensin! Mikä voisikaan olla helpompaa. Ei mies tietenkään sano "ei" noin helpolle seksille.

Eli kyllä, suurin vika on sinussa.

Vierailija
5/24 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä miesten käytöstä. Jos häiritsee, lopeta tapailu. Itse olen mielummin ovesta ulos potkaiseva osapuoli, alkaa ärsyttää jos mies yrittää jäädä kiehnäämään kun minä haluan vain jatkaa päivääni.

Vierailija
6/24 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauraa135432 kirjoitti:

Tiedostan tuon aivan täysin. En kuitenkaan jaksa yhdenillan juttuja ja en hae parisuhdetta. Mietin enemmänkin, mikä on ok vaatia seksisuhteelta?

Sitä seksiä.

Vierailija
7/24 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauraa135432 kirjoitti:

Ei teillä ole seksi"suhdetta" tai mitään muutakaan suhdetta.

Kumppanilta saa vaatia paljonkin, mutta koska et selvästikään arvosta itseäsi tippaakaan, et tule saamaan kumppania, joka arvostaisi sinua.

Näin se menee. Rikkinäiset ja heikkoitsetuntoiset ihmiset hakeutuvat hyväksikäyttäjien seuraan tai hyväksikäyttäjät vaistoavat heidät ja lähestyvät heitä itse.

Vierailija
8/24 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauraa135432 kirjoitti:

Pitäisikö sinun sitten keskittyä itseesi ja itsetuntoosi ja sitten vasta hakea sitä suhdetta?

Vierailija
9/24 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä miesten käytöstä. Jos häiritsee, lopeta tapailu. Itse olen mielummin ovesta ulos potkaiseva osapuoli, alkaa ärsyttää jos mies yrittää jäädä kiehnäämään kun minä haluan vain jatkaa päivääni.

Tyypillistä naisen käytöstä mahdollistaa tälläinen käytös ja sitten syyttää siitä koko miessukupuolta.

Vierailija
10/24 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla kovin nuori etkä koskaan seurustellut vakavasti? Ikävä kyllä, seurustelusuhteesikin tulevat noudattamaan tuota samaa kaavaa, jos et ota itseäsi niskasta kiinni ja aikuistu. Seksisuhdetta ei tarvita seksistä nauttimiseen vai onko itsetyydytys ihan tuntematon asia?

Vierailija
11/24 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksisuhde on vähän kuin tilaisi pikaaruokaa kotiin.

Vierailija
12/24 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti löytyy muitakin miehiä, jotka kunnioittavat sinua. Älä ota enää yhteyttä tuohon mieheen.

Vierailija
13/24 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei, en suostuisi tuommoseen. Vaikka mullakin oli aikoinaan pelkkä seksisuhde niin pyynnöt näkemiseen/seksiin oli molemminpuolisia, vietettiin myös öitä yhdessä. Nykyään saman miehen kanssa myös seksisuhde, molemmat kyllä ollaan varattuja, mutta seksin lisäksi soitellaan kun ei ehdi toista 'helliä' seksin jälkeen hirveästi.

Vierailija
14/24 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä tuo on ihan tyyppillistä seksisuhteeseen liittyvää käytöstä, eikä mitenkään sukupuolisidonnaista.

Vierailija
15/24 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauraa135432 kirjoitti:

Et hae parisuhdetta, vaikka kaipaat parisuhteelle ominaisia piirteitä. Et nyt taida itsekään tietää mitä haluat.

Vierailija
16/24 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauraa135432 kirjoitti:

Miksi valitat, että kelpaat vaan seksiin, jos et edes hae parisuhdetta? En ymmärrä.

Vierailija
17/24 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksisuhde on vähän kuin tilaisi pikaaruokaa kotiin.

Maksuton nainen.

Vierailija
18/24 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suomeksi:

Haluat vain j.ännämiehiä

Vierailija
19/24 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 10 vuotta naimisissa ja on totta, että eron jälkeen itsekunnioitukseni on olematonta. Arkeni on hektistä työn, lapsien ja urheilun takia ja tämä huoleton suhde tavallaan sopii minulle. En saa itsetyydytyksestä sitä mitä seksistä. Tiedostan tavallaan nuo kaikki asiat, mutta niinkun sanoin että jonoa ei varsinaisesti ole luokseni niin olen tyytynyt sitten tähän 😀 8kk tätä jatkunut.

Vierailija
20/24 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko oli ehkä väärä. En ole uhrautumassa tai syyttämässä miestä tästä. Lähinnä haluaisin kokemuksia muiden seksisuhteista. Onko se tosiaan vaan se akti ja heippa 😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi