Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna Ukkola kaipaa maskuliinisia miehiä maksamaan ravintolalaskunsa

Vierailija
06.02.2020 |

Iltalehden kolumnissa. Sanna Ukkolan mieshän on maskuliininen insinööri, joka kulkee kansan parissa luotiliiveissä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa?

Vierailija
2/29 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa?

Pääasia että s u v a k k e j a vituttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa?

Pääasia että s u v a k k e j a vituttaa.

Jaa niin sori mä unohdin että eihän teitä mikään järkevä keskustelu kiinnostakaan.

Vierailija
4/29 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin odotan miehen maksavan ravintolalaskuni, ainakin jos mies tienaa enemmän. En tosin ottaisi miestä, joka tienaa vähemmän/saman verran kuin minä.

N20

Vierailija
5/29 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin odotan miehen maksavan ravintolalaskuni, ainakin jos mies tienaa enemmän. En tosin ottaisi miestä, joka tienaa vähemmän/saman verran kuin minä.

N20

*persu M45

korjasin

Vierailija
6/29 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20

*persu M45

korjasin

You wish. Itseasiassa mä vihaan keski-ikäisiä persumiehiä.

N20

Vierailija
7/29 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksen pointti on että Ukkola haluaa miesten maksavan ravintolalaskut. 

Vierailija
8/29 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20

Ja minä oletan, että parikymppisen treffikumppanin kaikki kolme reikää ovat vapaassa käytössäni sen jälkeen kun hän on maksattanut minulla ravintolalaskunsa.

M40

En koskisi sun ikäseen papparaiseen ikinä. En edes katso sun ikäsiin päin, olette ilmaa mulle.

N20

Vierailija
9/29 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N20

Minä odotan myös miehen maksavan ravintolassa. N55v

Vierailija
10/29 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän artikkeli ftuta eniten miehiä jotka haluaa perinteisen parisuhteen ja miesten maskuliinisuuden palauttamisen MUTTA missään nimessä ei maksaa naisen ruokia ekoilla treffeillä.

Vierailija
11/29 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20

Ja minä oletan, että parikymppisen treffikumppanin kaikki kolme reikää ovat vapaassa käytössäni sen jälkeen kun hän on maksattanut minulla ravintolalaskunsa.

M40

En koskisi sun ikäseen papparaiseen ikinä. En edes katso sun ikäsiin päin, olette ilmaa mulle.

N20

Mitä sitten? Miksi tämän pitäisi liikuttaa millään tavalla?

Vierailija
12/29 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N20

Sun kannattaa sitten varoa ettet kouluttaudu liikaa tai menesty uralla.

T. Naisjohtaja joka tienaa tuplat mieheensä nähden ja maksaa ilomielin ravintolalaskun

Vierailija
13/29 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20

M40

N20

Oman elämänsä uniikki lumihiutale ja myös maailman napa. Onnea ainutlaatuiselle!

Vierailija
14/29 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkola on ihan riittävän maskuliininen itse.

Vierailija
15/29 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ongelma koskettaa häntä.

Vierailija
16/29 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP herkkähipiäinen väärinymmärtäjä? Boldasin oleellisen

Sanna Ukkola "Jos mies itse pyytää minut ensimmäisille treffeille, oletan ilman muuta, että hän maksaa viulut. Maksan itse mielelläni myöhemmin, mutta taivaan tähden, kutsujan kuuluu maksaa ensimmäinen ravintolalasku, eikä nillittää parista pennosesta"

Vierailija
17/29 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20

M40

N20

No voi ei..nyyh nyyh

Vierailija
18/29 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymiehen alkavat olla Tiivitaaveja!

Ryhdistäytykää miehet!

Vierailija
19/29 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa kenenkään muun ravintolalaskut. Omani maksan itse.

Vierailija
20/29 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen euron täytyy olla isompi näiden naisten vaatimuksten takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi