Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi kaveri puhuu KAIKKI omien kavereidensa ja siskojensa yksityisasiat miehellensä

Vierailija
06.02.2020 |

Siis ihan kaikki. Ei ole asiaa mitä ei kertoisi.
Onko ok?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kaveri kertoo myös kaikki miehensä asiat teille.

Vierailija
2/33 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies kuuntelee kovinkin kiinnostuneena?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kertoo karua tarinaa kaveristasi, miten hän pitää miestään itseään ylempänä auktoriteettina ja pysyy itse lapsen asteella. Ilmeisesti ei ole saanut kasvuiässään riittävästi kohtaamisia omien vanhempiensa kanssa ja jäänyt jonnekin ala-asteen pikkutyttösupinoihin.Toivotaan parasta, että oppisi pitämään hänelle luottamuksella kerrotut asiat omana tietonaan. Se, ettei häneen voi luottaa kannattaa jo antaa ihan palautetta ja kysyä miksi hän niin haluaa tehdä. 10 vuoden kuluttua kukaan ei enää uskalla puhua hänelle yhtään mitään.

Vierailija
4/33 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lojaalisuus kolmansiin osapuoliin pitää säilyttää vaikka kuinka luottaisi miehensä.(näin meillä ainakin sovittu) Mutta kyllä tässäkin asiassa on se mutta. Joskus kun jonkun joku asia vaivaa ja mietityttää niin kyllä mies on se johon luotan eniten, jos tarvitsen tuon asian käsittelyyn toisenlaista näkökantaa tai tukea. Niin ja itselläni on tosiaan se periaate, että en ihan kaikkea kerro esim. siskolle tai ystävilelle jos haluan se pitää ihan vain omana tietonani(miehen lisäksi)

Vierailija
5/33 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkun asian kertoo samalla sen antaa myös toiselle vapaaseen käyttöön.

Vierailija
6/33 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättikö? Lukeehan täälläkin suurin osa puolisonsa viestit jne.

Vierailija
7/33 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerron kaikki asiat puolisolleni :D Ei ole mitään mitä en kertoisi ja miksi en? Luotan häneen ja tiedän, että ei kerro kenellekkään koska.. totta puhuen, ei KETÄÄN kiinnostaisi. Me puhutaan muutenkin kaikista asioista todella avoimesti ja ei pidetä toisiltamme asioita. Toisaalta, jos puolisoni jättää minulle kertomatta jotain niin se on ihan ookoo, ei kaikesta tarvitse puhua. Minusta on vaan kiva että voidaan yhdessä höpistä mitä kavereille/ sukulaisille/ tutuille jne kuuluu. Ei siinä ole mitään pahansuopaista, oon vaan kiva että jonkun kanssa voi analysoida eri asioita. Joskus puolisoa asiat kiinnostaa, joskus ei. Ei minuakaan aina sen jutut kiinnosta, mutta kovasti hänkin kertoo ns. juoruja. Ei sitä tarvitse ottaa niin vakavasti. Ei ne jutut mihinkään ole tähänkään asti levinnyt.

Vierailija
8/33 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan itsestään selvää että jos kerron jonkun normaalin henkilökohtaisen asian kaverilleni tai sisarukselleni niin hän kertoo sen myös omalle puolisolleen. Jos en halua että näin tapahtuu, en kerro niitä asioita joiden en halua leviävän.

Vierailija
9/33 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet sellaisen kanssa tekemisissä? Onko sillä niinkuin oman yksityisyyden arvoisia juoruja?

Vierailija
10/33 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerron ystävälleni, että sain tippurin lauantain hoidolta, niin ei se ole mitään julkista tietoa...

Vierailija
11/33 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se nyt kiva toisen kanssa kikatella muiden ihmisten aivoituksia ja kommelluksia! vaikka niitä tippureita. Kivempaa on kertoa miehelle ne jutut niin yhessä voi sitten naureskella tai päivitellä! Kyllä itse oletan että munkin kaverit kertoo mun asiat ukoilleen vaikka kuinka vannottaisin ettei kertois. Ihan normi juttuja

Vierailija
12/33 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kerron kaikki asiat puolisolleni :D Ei ole mitään mitä en kertoisi ja miksi en? Luotan häneen ja tiedän, että ei kerro kenellekkään koska.. totta puhuen, ei KETÄÄN kiinnostaisi. Me puhutaan muutenkin kaikista asioista todella avoimesti ja ei pidetä toisiltamme asioita. Toisaalta, jos puolisoni jättää minulle kertomatta jotain niin se on ihan ookoo, ei kaikesta tarvitse puhua. Minusta on vaan kiva että voidaan yhdessä höpistä mitä kavereille/ sukulaisille/ tutuille jne kuuluu. Ei siinä ole mitään pahansuopaista, oon vaan kiva että jonkun kanssa voi analysoida eri asioita. Joskus puolisoa asiat kiinnostaa, joskus ei. Ei minuakaan aina sen jutut kiinnosta, mutta kovasti hänkin kertoo ns. juoruja. Ei sitä tarvitse ottaa niin vakavasti. Ei ne jutut mihinkään ole tähänkään asti levinnyt.

Esimerkiksi terveyteen, parisuhteeseen, työasioihin liittyvät pulmat voivat olla hyvin arkaluontoisia ja yksityisiä. Valitettasti minullakin on ollut lähipiirissäni henkilö, jonka kanssa keskustellessa tuli aina pitää mielessä että kaikki tämä tieto minkä itsestäni nyt jaan, tulee kerrotuksi myös ystäväni siipalle. Mikä muu syy tälläiselle "höpöttelylle" voi olla kuin toisten asioilla mässäily ja sillä oman itsensä pönkittäminen? Kyse ei ole pelkästään korostamastasi luottamuksesta, vaan ystävyyden perustavanlaatuisesta kunnioituksesta toista ihmistä ja hänen yksityisyyttään kohtaan.

Sinähän olet oletettavasti universumin suvaitsevin, empaattisin ja hyväntahtoisin ihminen, mutta kaikkien sydänkäpyset eivät ole. Haluan itse päättää kenelle omista yksityisasioistani puhun. Valitettavasti se on vaatinut melko äärimmäisiä ratkaisuja ihmissuhteiden osalta, kun kahdenvälinen ystävyys on muuttunut kolmenväliseksi ilman kaikkien osapuolten suostumusta. Eikä edes aidosti kolmenväliseksi, sillä enhän minä saa mahdollisuutta mehustella siipeilijän välilihan repeämillä tai potenssiongelmilla lauantai-iltana puolisoni kanssa.

Vierailija
13/33 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan ääneen sanonut ystävilleni, että jos on jotain, mitä en voi miehelleni kertonut, älä puhu siitä minulle, sillä me keskustelemme ihan kaikesta keskenämme.

Vierailija
14/33 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin voin kertoa vastaavasti mitä tahansa miehelleni. Suurin osa ystävieni asioista ei vain ole millään tasolla relevanttia kerrottavaa hänelle, ei häntä kiinnosta. Mikään yksityisasia mitä kerron hänelle, ei mene häneltä eteenpäin.

Vierailija
15/33 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä on toisinpäin, että nainen puhuu suhteensa kaikki asiat ystävilleen ja lähisukulaisilleen. Esimerkiksi riitatilanteet perataan ystävien ja siskojen kanssa läpi. Mies on harvoin kaksi naisen kanssa suhteessa, vaan osapuolina ovat naisen ystävät ja siskot.

Vierailija
16/33 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkiko? Oletko luontevasti ekrtonut entisten seksikumppaneidesi määrän? Ja ällötykset, joita sinne on mukaan mahtunut? Tai kuinka teininä fantasiot siitä 6-kymppisestä läskistä historianopesta

Vierailija
17/33 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko ap:n todellakin kysyä täältä, että onko moinen OK????? Kertoo ehkä enemmän sinusta, kuin tuosta kaveristasi.

Vierailija
18/33 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihan ääneen sanonut ystävilleni, että jos on jotain, mitä en voi miehelleni kertonut, älä puhu siitä minulle, sillä me keskustelemme ihan kaikesta keskenämme.

Ja sinulla edelleen on ystäviä? Millaisissa piireissä tällaista tapahtuu, kun minä en ole moisesta sekoilusta koskaan edes kuullut muualta kuin tältä palstalta?

Vierailija
19/33 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku kaveri voi tietää yksityiasioita? Eihän ne silloin ole yksityisasioita.

Vierailija
20/33 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinulla edelleen on ystäviä? Millaisissa piireissä tällaista tapahtuu, kun minä en ole moisesta sekoilusta koskaan edes kuullut muualta kuin tältä palstalta?

Todellakin on, ihania ja tärkeitä, pitkäaikaisia ystäviä. Minä pidän itsestään selvänä, että myös he jakavat asiat puolisoidensa kesken. Tosin yksi ystäväpariskunta on sellainen, joka toimii paikkakunnan ”tietotoimistona”, joten heille en kerro mitään, mitä en soisi muiden tietävän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän