Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miestä ei seksi kiinnosta?

Vierailija
06.02.2020 |

Minun ja miehen seksi elämä loppu. Mies ei enää ehdota ollenkaan että harrastettaisi seksiä, minä kun ehdotan miestä ei kiinnosta.seksiä on ehkä parin kuukauden välein. Miestä ei tunnu muutenkaan kiinnostavan minun asiat, ei kysele koskaanb miten minun päivä mennyt. Saatan käydä lääkärillä mutta miestä ei kiinnosta edes miksi kävin siellä ja mitäne sanoi.
Me ei riidellä mistään, ulos päin näyttää että meillä menee hyvin.

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks hassua, kuinka paljon sulle on tullu massua?

Vierailija
2/118 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta seksi kovinkaan paljoa koska en koe olevani mies tässä tasa-arvoisessa maassa.

Miehisyys on siis kadonnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Vierailija
4/118 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokosi tuplaantunut siitä kun aloitte seurustelemaan? 🤔

Vierailija
5/118 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta seksi kovinkaan paljoa koska en koe olevani mies tässä tasa-arvoisessa maassa.

OK. Miehisyytesi on siis jotenkin kiinni siitä että saat olla naista ylempänä kun kerran tasa-arvo sen latistaaa?

Vierailija
6/118 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta, miten täällä heti syyllistetään naista ja ajatellaan, että miehen haluttomuuden on johduttava naisesta. Miesten haluttomuuteen on monia syitä, entäs jos mies onkin lihonut ja tuntee itsensä huonoksi? On stressiä ja muita paineita. Tiedä vaikka alhaiset testot.

Vierailija
7/118 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaikka kysyisit siltä mieheltä ihan ääneen ? Vai meinasitko , että me tiedetään paremmin ?

Vierailija
8/118 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset haluavat erilailla. Itsellä fiiliksen tulee ja menee riippuen monestakin eri seikasta. 

Vierailija
9/118 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäskö sun ottaa se miehen paikka. Ei sitä kukaan anna, vaan se pitää ottaa

mies52v

Vierailija
10/118 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan aikuinen ihminen!

Vierailija
11/118 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Perus uhriutumisulinat lukihäiriöisen ala-asteikäisen kieliopilla höystettynä näin aamun alkajaisiksi.

Vierailija
12/118 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko milloil viimeksi ottanut mieheltä suihin loppuun asti, niellyt kaiken ja ilman vastapalveluksia? Imeskelepä isännän säkit tyhjiksi säännöllisesti nyt alkuun ja katso miten homma alkaa kehittyä. Ei sitä peruspulla-vaginaseksiä saman peruspirkko-kumppanin kanssa enää aikuisemmalla iällä normiarjessa todellakaan aina vaan jaksa. Ja suihinotto ei ole mikään suihinotto, jos se on vain kiusoitteleva esileikki.

Vierailija
13/118 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurmausvaihe ohi ja nyt hän on oma itsensä?

Vierailija
14/118 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaankaan halua kuulla tätä, mutta sanon kuitenkin: tämä on lopun alkua, teidän suhteenne ei kovin kauaa kestä. Jos ei ole seksiä eikä läheisyyttä eikä juuri mitään kontaktipintaa, ei edes riitoja, niin mitä teillä sitten on? Tuosta vaan ajaudutte kokonaan erillenne, kunnes jompi kumpi löytää jonkun toisen, ja siihen päättyi se juttu. Jos vielä haluat kääntää tilanteen, toimi nyt, muuten voi olla myöhäistä.

Vierailija
15/118 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

R'unkkaa? Vaniljas'ksi on ihan miellyttävää ja sitä haluaa, jos on normaalit hormonitasot ja se tuntuu hyvältä ja johtaa or'asmiin. Joko testot alhaalla > ei tarvetta purkautua, tai purkautuu itsekseen. Tai stressi ja muu vie sek'uaaliset tarpeet taka-alalle.

Vierailija
16/118 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alan uskoa ettei sellaisia naisia edes ole jotka pitäisi seksistä. Löydän aina niitä jotka voisi elää ilman seksiä.

Vierailija
17/118 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheeta, miten täällä heti syyllistetään naista ja ajatellaan, että miehen haluttomuuden on johduttava naisesta. Miesten haluttomuuteen on monia syitä, entäs jos mies onkin lihonut ja tuntee itsensä huonoksi? On stressiä ja muita paineita. Tiedä vaikka alhaiset testot.

Toki palstanaisten yleisin syy omaan/naisten haluttomuuteen on miehen huono taso, ei osaa hellitä ja tyydyttää naistaan sekä liialliset kotityöt koska "mies ei tee mitään". Parhaimpana se jos nainen lihoo ja menettää arvostuksen itseensä niin sekin on miehen syy koska mies ei anna naiselle omaa aikaa ja tarmoa laihduttaa!

Vierailija
18/118 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki palstanaisten yleisin syy omaan/naisten haluttomuuteen on miehen huono taso, ei osaa hellitä ja tyydyttää naistaan sekä liialliset kotityöt koska "mies ei tee mitään". Parhaimpana se jos nainen lihoo ja menettää arvostuksen itseensä niin sekin on miehen syy koska mies ei anna naiselle omaa aikaa ja tarmoa laihduttaa!

Tämä on kyllä aivan totta.

Mies ei halua seksiä = miehessä vika.

Nainen ei halua seksiä = miehessä vika.

Vierailija
19/118 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa kihnuttaa jotain limasuolta kun voisi tehdä jotain järkevääkin? Uutuudenviehätyskin kun katoaa aika äkkiä.

Vierailija
20/118 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhainen testosteronitaso on hyvä asia, se suojaa eturauhassyövältä. Ja on vapauttavaa, kun ne asiat ei koko ajan pyöri mielessä eikä nainen voi sillä kiristää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi