Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä se voi olla jos 38.5 kuumetta, yskä ja ei saa kunnolla happea? Hirveä kurkku- ja lihassärky

Vierailija
05.02.2020 |

Nuhaa ei ole.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, tosin kurkkukipu oli vain lievää. Keuhkokuumeeksi lääkärin mielestä menossa. Yöllä ei saanut nukuttua vaan vuorokausi valvoessa kun tuntui monesti, että lääkityksestä huolimatta ei saanut happea ja yskin verta ja muutaman kerran mietin, että soitankin 112 vai lähdenkö päivystykseen. Pari viikkoa jo sairastanut. No astma on pohjalla, joten toivottavasti tämä olin "vain" infuenssa tosin ei sitä testattu. 

Yskit verta ja vain mietit, että lähdetkö päivystykseen???? WTF?!?!? 

Olin lääkäriin etäyhteydessä ja tiedustelin, että pitäisikö tulla käymään kun olin juuri pari päivää sitten käynyt ja sovittiin, että voin seurailla kotona  kun liittyy kovaan yskimiseen. Huomenna lääkäriin uudestaan, koska hengityksen vaikeuden vuoksi samassa tilanteessa kuin ennen ensimmäistä käyntiä, vaikka sain mukaan hengitystä ja keuhkoihin vaikuttavia lääkkeitä.

Vierailija
42/44 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa influenssalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös meillä nyt ole vaara saada tuo ap:n korona? Kun ollaan 15 minuuttia oltu samassa tilassa, (mielentilassa) täällä palstalla siis. Varmaan varmuuden vuoksi pitää jäädä nyt karenssiin kotiin.

Vierailija
44/44 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös meillä nyt ole vaara saada tuo ap:n korona? Kun ollaan 15 minuuttia oltu samassa tilassa, (mielentilassa) täällä palstalla siis. Varmaan varmuuden vuoksi pitää jäädä nyt karenssiin kotiin.

Minä soitin heti ketjun avattuani pomolle, että en voi tulla kahteen viikkoon töihin, koska olen altistunut korona-epäilylle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi