Netissä halutaan vain seksiä?
Jos haluaa oikean seurustelusuhteen, kannattaako unohtaa nettideittipalstat ja Tinder (nainen)? Profiili OkCupidissa, Suoli24:ssä ja Tinderissä. Tuntuu että miehet vaan leuhkivat miten ovat "hyvin varustettuja" ja ties mitä panokoneita. Ja huom. kävisi kyllä ei niin vakava suhde – mutta ei kenen kanssa vain! Jotain yhteistä saisi olla. Jos mies ottaa yhteyttä ja leuhkii isolla lerssillä, niin ei vaan innosta. Oikeassa elämässä kohtaan vain varattuja perheenisiä, enkä halua vokotella varattuja... Eli FWB-suhde voisi onnistua, mutta ei jonkun itseään (munaansa) täynnä olevan juntin kanssa. Kannattaako vaan unohtaa netti ja käyttää se aika vaikka pitsinnypläykseen?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä rasittavaa, kirsikkana kakun päälle se että ne olettaa että kaikki muutkin hakee vain sitä.
AP: tarkennan että on tietysti ihan ok jos joku haluaa vain seksiä. Mutta se ei ole ok että vastaillaan kaikkiin mahdollisiin profiileihin seksin toivossa...
Eli haluta saa, mutta sitä ei saa ilmaista? Vai miten?
Saa ilmaista, mutta jos nainen etsii deittipalstalla elämänkumppania, miksi varatun perheenisän pitää vastata siihen elimen mitoilla?
No itse en ole koskaan ilmaissut, mutta ihmettelen, kun naiset välillä mainitsevat, että on ihan ok etsiä pelkkää seksiä jne, mutta silti jokainen nainen myös kertoo, että juuri hän ei moisesta lämpeä. Eli todennäköisesti kenellekään ei sittenkään oikeasti ole ok, että haetaan pelkkää seksiä.
Siis häh? Onhan se ok jos joku etsii vaikka norsua taivaalta mutta ei moni siihen välttämättä halua osallistua. Oma kiinnostus ja se että hyväksyy toisen etsinnät on kaksi eri asiaa.
Jep, vaikuttaa olevan tosi ok :DD Miksei voi suoraan vaan myöntää, ettei se ole ok, eikä esittää mitään hyväksyvää?
Miksi ei olisi ok että joku etsii sellaista? Juurihan sanoin että se on ok. Minä itse en vaan halua ”pelkkää seksiä” joten tottakai kieltäydyn hommasta.
Kaikkihan te tunnute sanovan, että "minä en vaan halua".
Jos naiset ehdottelisivat mulle netissä, että voisivat panna mua tekovehkeellä kakkoseen, niin ei olisi mulle ok. En edes esittäisi, että se olis mun mielestä ok juttu, että he etsivät sellaista.
Siis sun mielestä ei olisi yleisesti ok että joku nainen etsisi jotakuta miestä tuollaiseen?
Ei olis. Jonkun mielestä voi olla ok, mutta mun mielestä se ei ole ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse varmaankin todennäköisyyksistä, ei kyllä hajuakaan mitä ne on mutta jos vaikka 10000 viestiä tuo 1 toivotun tuloksen niin ei siinä varmaan kauhean tarkkaan ehdi miettimään kenelle niitä laittaa.
Mitä tarkoitat? Eli olet mies joka lähettää summamutikassa 10 000 viestä?? Ainakin omalla kohdalla (nainen) tämä johtaa pian siihen, että luovutan kokonaan ja päätän viettää loppuelämän yksin. Eli kannattaisi (miesten) vähän miettiä, ketä viesteillä pommittaa...
Ei kaikki noin toimi, melko epätoivoiseltakin kuullostaa. Itse ainakin lähetin vain sellaisille, jotka oikeasti olisi kiinnostaneet. Ei kyllä yksikään vastannut takaisin.
M37
Ei toimikkaan mutta eihän siihen tarvita kuin vaikka 100 aktiivista miestä niin viestien määrä on jo miljoona jonka varmaan naiset jo huomaa. Ja noikin naiset kiinnostavat heitä siinä mielessä ja kelpaa lähes kuka tahansa, ei siinä paljon paina mitä nainen oikeasti hakee. Tämä tietysti ihan sivusta seurattuna muutamaa Casanovaa kun en itse käytä deitti palveluja. Tärkeintä näytti olevan määrä, nopeus ja mahdollisimman moneen alustaan. Se yllätti että Insta face jne. tykkäykset kuulemma toimii hyvin, saat itsesi helpommin naisen näköpiiriin sanaakaan sanomatta, nopeasti yhdellä klikkauksella.
Hauskana yksityiskohtana vielä että tuo Power play näytti toimivan pari vuotta pienessä (60 tuhatta) olevassa kaupungissa sitten alkoi tulla naisia jotka tunsivat keskenään niin meni kuulemma aika hankalaksi :D Ja tässähän ei pelata vain yhdellä alustalla, faceen kuvia vaikka poseeraamassa kalliin kaverin autolla niin vetosi varttuneenpaan ja instassa tykkäyksiä tuotti nuorempaa kontaktia. Oli itsekkin aluksi ihmeissään miten hyvin toimii vaikka ihan autoton perus Petteri kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa muutakin kuin seksiä, se tarkoittaa, että haluaa seksiä (ja jotain muuta, jolla ei niin väliä).
Ei, vaan se tarkoittaa, että en halua seksiä satunnaisten törppöjen kanssa, jotka leuhkivat pippe.linsä mitoilla. Haluan seksiä kivan, älykkään ihmisen kanssa, jonka kanssa löytyy edes jotain yhteistä.
Ja sillä jollain muulla on niin paljon väliä, että mieluummin olen yksin, jos ei ole mitään yhteistä.
Laitoin viimeksi, että tykkään kalastaa, matkustaa, nähdä luontoa ja että etsin miestä, jolla olisi samoja kiinnostuksenkohteita. Mulle ehdotettiin kolmen kimppaa, sohvatreffejä yms. Poistin koko tinderin. Ilmeisesti kalastus on uusi sana seksille. N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä rasittavaa, kirsikkana kakun päälle se että ne olettaa että kaikki muutkin hakee vain sitä.
AP: tarkennan että on tietysti ihan ok jos joku haluaa vain seksiä. Mutta se ei ole ok että vastaillaan kaikkiin mahdollisiin profiileihin seksin toivossa...
Saa ilmaista, mutta jos nainen etsii deittipalstalla elämänkumppania, miksi varatun perheenisän pitää vastata siihen elimen mitoilla?
No itse en ole koskaan ilmaissut, mutta ihmettelen, kun naiset välillä mainitsevat, että on ihan ok etsiä pelkkää seksiä jne, mutta silti jokainen nainen myös kertoo, että juuri hän ei moisesta lämpeä. Eli todennäköisesti kenellekään ei sittenkään oikeasti ole ok, että haetaan pelkkää seksiä.
Siis häh? Onhan se ok jos joku etsii vaikka norsua taivaalta mutta ei moni siihen välttämättä halua osallistua. Oma kiinnostus ja se että hyväksyy toisen etsinnät on kaksi eri asiaa.
Jep, vaikuttaa olevan tosi ok :DD Miksei voi suoraan vaan myöntää, ettei se ole ok, eikä esittää mitään hyväksyvää?
Miksi ei olisi ok että joku etsii sellaista? Juurihan sanoin että se on ok. Minä itse en vaan halua ”pelkkää seksiä” joten tottakai kieltäydyn hommasta.
Jos naiset ehdottelisivat mulle netissä, että voisivat panna mua tekovehkeellä kakkoseen, niin ei olisi mulle ok. En edes esittäisi, että se olis mun mielestä ok juttu, että he etsivät sellaista.
Siis sun mielestä ei olisi yleisesti ok että joku nainen etsisi jotakuta miestä tuollaiseen?
Ei olis. Jonkun mielestä voi olla ok, mutta mun mielestä se ei ole ok.
No niin eli tässä minä erottelin kaksi eri asiaa; jokaisella on mielestäni vapaus etsiä juuri sitä mitä haluaa eli siinä mielessä ok mutta minä en itse halua osallistua siihen aktiviteettiin ja se etten minä (ja moni muu nainen) halua sitä ei tarkoita etteikö se olisi yleisesti ok että mies haluaa sellaista etsiä.
Ymmärrätkö?
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat avioliiton, et laita vaihtoehdoksi romanssia tai seurustelua. Avioliitto sisältää kaiken. Jos erikseen laitat, se on ristiriitaista tai sitten se tarkoittaa, että vähimpäänkin mainitsemaasi tyydyt kyllä. Sehän on selvä.
Kenelle puhut? Aloituksessa mainitsin seurustelusuhteen. En oleta, että nettipalstalta löytyy "avioliitto". Parhaassa tapauksessa voi löytyä seurustelusuhde, joka saattaa johtaa avioliittoon. Voin kuvitella, kuinka monta vastausta nettideittipalstalla tulisi, jos laittaisin että "haluan avioliiton" :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oikeassa elämässä kohtaan vain varattuja perheenisiä"
Tämä on kyllä omituinen ilmiö. Kuulen monen naisen valittelevan tuota, ja ihmettelen. Kummallinen kohtaanto-ongelma.
Kieltämättä kun itse sinkkuna ei kohtaa vapaita oman ikäisiä naisia missään. Netti itselle ainakin ihan tyhjä arpa. Ei synny keskusteluja.
M37
Itse olen yrittänyt (naisena) niitä keskusteluja synnyttää. Tuntuu että deittipalstoilla ja Tinderissä useimmilla miehillä ei ole mitään sanottavaa, siis vaikka esim musiikkimausta, joka on mielestäni melko neutraali aihe. Eli jos mies mainitsisi lempparimusaa, mitä en tunne, voisin kuunnella ja aloittaa keskustelun. Myös leffat ja tv-ohjelmat ovat mielestäni melko harmittomia aiheita, mutta tuntuu, että miehillä ei ole mitään lempijuttuja.
Mun musiikkimaku on pääsääntöisesti karkoittanut naiset niin en yleensä ota keskustelunaiheeksi alkuvaiheessa.
M37
Uu nyt kiinnostaa.
Eri
Höh olisin halunnut kuulla tämän musiikkimaun :(
Vierailija kirjoitti:
Laitoin viimeksi, että tykkään kalastaa, matkustaa, nähdä luontoa ja että etsin miestä, jolla olisi samoja kiinnostuksenkohteita. Mulle ehdotettiin kolmen kimppaa, sohvatreffejä yms. Poistin koko tinderin. Ilmeisesti kalastus on uusi sana seksille. N38
Olen monesti miettinyt, että jos naisella on matkustelu harrastuksena niin käydäänkö silloin reissussa kuukauden välein vai mitähän se mahtaa tarkoittaa?
Laittanut ruksia kaikille joilla harrastuksissa on matkustelu kun itsellä ei ainakaan ole rahaa matkustella niin tiheään, että voisi sanoa harrastukseksi.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat avioliiton, et laita vaihtoehdoksi romanssia tai seurustelua. Avioliitto sisältää kaiken. Jos erikseen laitat, se on ristiriitaista tai sitten se tarkoittaa, että vähimpäänkin mainitsemaasi tyydyt kyllä. Sehän on selvä.
Ai pystyykö sinne laittamaan tälläisiäkin täppiä?
Varmaan jonnekin uskovaisten palstoille voi laittaa. Jos vaikka Suoli24:ään tai Tinderiin laittaisi että "haluan avioliittoon, se sisältää kaiken" niin saletisti hukkuisi viesteihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jokainen nainen"????? Tunnen naisia, joille tuo on ihan ok. He ovat jossain alaston Suomi, iskuri ja mitä näitä on – EIVÄT deittipalstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä omituinen ilmiö. Kuulen monen naisen valittelevan tuota, ja ihmettelen. Kummallinen kohtaanto-ongelma.
Kieltämättä kun itse sinkkuna ei kohtaa vapaita oman ikäisiä naisia missään. Netti itselle ainakin ihan tyhjä arpa. Ei synny keskusteluja.
M37
Itse olen yrittänyt (naisena) niitä keskusteluja synnyttää. Tuntuu että deittipalstoilla ja Tinderissä useimmilla miehillä ei ole mitään sanottavaa, siis vaikka esim musiikkimausta, joka on mielestäni melko neutraali aihe. Eli jos mies mainitsisi lempparimusaa, mitä en tunne, voisin kuunnella ja aloittaa keskustelun. Myös leffat ja tv-ohjelmat ovat mielestäni melko harmittomia aiheita, mutta tuntuu, että miehillä ei ole mitään lempijuttuja.
Mun musiikkimaku on pääsääntöisesti karkoittanut naiset niin en yleensä ota keskustelunaiheeksi alkuvaiheessa.
M37
Uu nyt kiinnostaa.
Eri
Black/death/psyke metalli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai pystyykö sinne laittamaan tälläisiäkin täppiä?
Varmaan jonnekin uskovaisten palstoille voi laittaa. Jos vaikka Suoli24:ään tai Tinderiin laittaisi että "haluan avioliittoon, se sisältää kaiken" niin saletisti hukkuisi viesteihin!
Niin nojoo, ja eihän se itsessään ole se avioliitto mitä haluaa vaan avioliitto sopivan miehen kanssa. Eli periaatteessa täpäksi pitäisi laittaa sopiva mies 🤔😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jokainen nainen"????? Tunnen naisia, joille tuo on ihan ok. He ovat jossain alaston Suomi, iskuri ja mitä näitä on – EIVÄT deittipalstoilla.
Eli minä NAISENA tunnen NAISIA jotka haluavat ihan vaan panoja, mutta nämä NAISET eivät päivystä DEITTIpalstoilla. Vaan jossain seksisaiteilla (joita en tarkemmin tunne). Kuitenkin miehet tuntuvat haravoivan tarjontaa DEITTIsaiteilla, missä naiset etsivät pitempiaikaista seuraa. Ja sit miehille – ylläripylläri – tulee paha mieli kun nainen haluaa muutakin kuin nakkia donitsiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
M37
Uu nyt kiinnostaa.
Eri
Eihän toi nyt oo paha, kuulostaa kivan erilaiselta ainakin verrattuna omaan. Miehille minusta sopiikin vähän raskaampi musiikkimaku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kantsis siirtyä homopalstoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse varmaankin todennäköisyyksistä, ei kyllä hajuakaan mitä ne on mutta jos vaikka 10000 viestiä tuo 1 toivotun tuloksen niin ei siinä varmaan kauhean tarkkaan ehdi miettimään kenelle niitä laittaa.
Mitä tarkoitat? Eli olet mies joka lähettää summamutikassa 10 000 viestä?? Ainakin omalla kohdalla (nainen) tämä johtaa pian siihen, että luovutan kokonaan ja päätän viettää loppuelämän yksin. Eli kannattaisi (miesten) vähän miettiä, ketä viesteillä pommittaa...
Ei kaikki noin toimi, melko epätoivoiseltakin kuullostaa. Itse ainakin lähetin vain sellaisille, jotka oikeasti olisi kiinnostaneet. Ei kyllä yksikään vastannut takaisin.
M37
No olet sitten erilainen. Itse saan esim. Suomi24:ssä vastauksia tyypeiltä, jotka eivät ole edes lukeneet profiiliani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
M37
Uu nyt kiinnostaa.
Eri
Eihän toi nyt oo paha, kuulostaa kivan erilaiselta ainakin verrattuna omaan. Miehille minusta sopiikin vähän raskaampi musiikkimaku.
Kyllä se vaan tuntuu olevan. Suomipopin soittolista pitäisi kai olla.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kantsis siirtyä homopalstoille.
Enpä taida naisena siirtyä homopalstalle. 😂
Nyt olen ihan avioliitossa nettideitin kanssa. Oletko itse aktiivinen ja lähestyt kiinnostavia miehiä? Naisilla tuntuu olevan useimmiten tapana vain odotella miesten viestejä.
Ei, vaan se tarkoittaa, että en halua seksiä satunnaisten törppöjen kanssa, jotka leuhkivat pippe.linsä mitoilla. Haluan seksiä kivan, älykkään ihmisen kanssa, jonka kanssa löytyy edes jotain yhteistä.