Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netissä halutaan vain seksiä?

Vierailija
05.02.2020 |

Jos haluaa oikean seurustelusuhteen, kannattaako unohtaa nettideittipalstat ja Tinder (nainen)? Profiili OkCupidissa, Suoli24:ssä ja Tinderissä. Tuntuu että miehet vaan leuhkivat miten ovat "hyvin varustettuja" ja ties mitä panokoneita. Ja huom. kävisi kyllä ei niin vakava suhde – mutta ei kenen kanssa vain! Jotain yhteistä saisi olla. Jos mies ottaa yhteyttä ja leuhkii isolla lerssillä, niin ei vaan innosta. Oikeassa elämässä kohtaan vain varattuja perheenisiä, enkä halua vokotella varattuja... Eli FWB-suhde voisi onnistua, mutta ei jonkun itseään (munaansa) täynnä olevan juntin kanssa. Kannattaako vaan unohtaa netti ja käyttää se aika vaikka pitsinnypläykseen?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tai sitten menet Radiomäelle

Mikä se on??

Vierailija
2/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä rasittavaa, kirsikkana kakun päälle se että ne olettaa että kaikki muutkin hakee vain sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä rasittavaa, kirsikkana kakun päälle se että ne olettaa että kaikki muutkin hakee vain sitä.

AP: tarkennan että on tietysti ihan ok jos joku haluaa vain seksiä. Mutta se ei ole ok että vastaillaan kaikkiin mahdollisiin profiileihin seksin toivossa...

Vierailija
4/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP: tarkennan että on tietysti ihan ok jos joku haluaa vain seksiä. Mutta se ei ole ok että vastaillaan kaikkiin mahdollisiin profiileihin seksin toivossa...

Eli haluta saa, mutta sitä ei saa ilmaista? Vai miten?

Vierailija
5/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sama juttu se on nettinaisten osalta. Livenä tästä lähin ja ehdoton vaatimus kumppanille on, ettei käytä eikä ole käyttänyt seuranhakupalveluita.

Vierailija
6/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
7/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yäk kirjoitti:

No sama juttu se on nettinaisten osalta. Livenä tästä lähin ja ehdoton vaatimus kumppanille on, ettei käytä eikä ole käyttänyt seuranhakupalveluita.

Ja miten tämän aiot vedenpitävästi tarkistaa?😅

Vierailija
8/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oikeassa elämässä kohtaan vain varattuja perheenisiä"

Tämä on kyllä omituinen ilmiö. Kuulen monen naisen valittelevan tuota, ja ihmettelen. Kummallinen kohtaanto-ongelma.

Vierailija
9/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yäk kirjoitti:

Eli se on ok jos sinä olet käynyt jollain treffisaitilla pyörimässä, mutta naiselta et sitä hyväksy? Herttainen logiikka, onnea vaan.

Vierailija
10/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meinasin just laittaa samaa! Ärsyttää että näiden fwb-naisten kanssa KAIKKI vähänkin kauniit naiset kärsivät jatkuvasta ja loputtomasta seksiehdotuksista!!!

Olen Tinderissä ja muissa nettitreffipalstoilla ilmoittanut, että etsin parisuhdetta en kevyt suhdetta!! Silti 99% mua lähestyvistä miehistä lähestyy vain kertapanon merkeissä. Toki poistan sitten matchin kun kolmannessa lauseessa mies alkaa puhua eroottisessa mielessä panon toivossa.

Joo.ärsyttää.

Minä; ” 1. Lause :”kiitos kysymästä! Hyvää kuuluu! Oon ihan poikki treeneistä😊”

Mies: ai. Mä voisin olla poikki sun kanssa peuhaamisesta! 😊😊😊

Minä: poistan matchin.

Ja tästä miljoona eri variaatiota. ”Oot kuuma.! Saaks kokeilla?” ”Haluaisin noi sun huulet mun kyr**vän ympärille. Etc.

Terkuin nätti 45-v sinkku nainen

Jne jne

Vierailija
11/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä omituinen ilmiö. Kuulen monen naisen valittelevan tuota, ja ihmettelen. Kummallinen kohtaanto-ongelma.

Kieltämättä tulee aina esiin tuo probleema näissä keskusteluissa. Kun minä olin varattu perheenisä, en kohdannut ketään sinkkunaisia. Nyt olen vapaa perheenisä, enkä kyllä vieläkään kohtaa usein sinkkunaisia, kun liikun lähinnä työpaikallani ja harrastuksissani.

Vierailija
12/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa ilmaista, mutta jos nainen etsii deittipalstalla elämänkumppania, miksi varatun perheenisän pitää vastata siihen elimen mitoilla?

Vierailija
13/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo meinasin just laittaa samaa! Ärsyttää että näiden fwb-naisten kanssa KAIKKI vähänkin kauniit naiset kärsivät jatkuvasta ja loputtomasta seksiehdotuksista!!!

Olen Tinderissä ja muissa nettitreffipalstoilla ilmoittanut, että etsin parisuhdetta en kevyt suhdetta!! Silti 99% mua lähestyvistä miehistä lähestyy vain kertapanon merkeissä. Toki poistan sitten matchin kun kolmannessa lauseessa mies alkaa puhua eroottisessa mielessä panon toivossa.

Joo.ärsyttää.

Minä; ” 1. Lause :”kiitos kysymästä! Hyvää kuuluu! Oon ihan poikki treeneistä😊”

Mies: ai. Mä voisin olla poikki sun kanssa peuhaamisesta! 😊😊😊

Minä: poistan matchin.

Ja tästä miljoona eri variaatiota. ”Oot kuuma.! Saaks kokeilla?” ”Haluaisin noi sun huulet mun kyr**vän ympärille. Etc.

Terkuin nätti 45-v sinkku nainen

Jne jne

NIIN TUTTUA! Minulle kävisi myös fwb-suhde, mutta miehille se näköjään tarkoittaa sitä, että tuikkastaan lähintä halukasta reikää. Kun minulle olisi tärkeää se FRIENDS with benefits. Ei tarvitse olla elämää suurempi ystävyyssuhde, mutta pitäisi olla jotain puhuttavaa, jotain yhteistä!!! Ja sitten tulee tätä että etsin samaa, tuletko mun mökille tänä viikonloppuna hauskanpitoon...

Vierailija
14/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa ilmaista, mutta jos nainen etsii deittipalstalla elämänkumppania, miksi varatun perheenisän pitää vastata siihen elimen mitoilla?

No itse en ole koskaan ilmaissut, mutta ihmettelen, kun naiset välillä mainitsevat, että on ihan ok etsiä pelkkää seksiä jne, mutta silti jokainen nainen myös kertoo, että juuri hän ei moisesta lämpeä. Eli todennäköisesti kenellekään ei sittenkään oikeasti ole ok, että haetaan pelkkää seksiä.

Vierailija
15/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse en ole koskaan ilmaissut, mutta ihmettelen, kun naiset välillä mainitsevat, että on ihan ok etsiä pelkkää seksiä jne, mutta silti jokainen nainen myös kertoo, että juuri hän ei moisesta lämpeä. Eli todennäköisesti kenellekään ei sittenkään oikeasti ole ok, että haetaan pelkkää seksiä.

Tässä oli nyt kyse nettideiteistä. Minusta on ihan ok, jos joku mies etsii pelkkää seksiä – mutta MIKSI hän ottaa yhteyttä minuun, vaikka profiilitekstissäni lukee, että haluan muutakin?? Fwb kävisi, jos olisi jotakin yhteistä. Profiilistasi tämä käy ilmi, samoin se, että varatut eivät käy ja etsin seuraa suht läheltä. Silti varatut perheenistä 100o km päästä ottavat yhteyttä salasuhteen=vain seksin toivossa...

Vierailija
16/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse varmaankin todennäköisyyksistä, ei kyllä hajuakaan mitä ne on mutta jos vaikka 10000 viestiä tuo 1 toivotun tuloksen niin ei siinä varmaan kauhean tarkkaan ehdi miettimään kenelle niitä laittaa.

Vierailija
17/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ProfiilistaNi siis

Tässä oli nyt kyse nettideiteistä. Minusta on ihan ok, jos joku mies etsii pelkkää seksiä – mutta MIKSI hän ottaa yhteyttä minuun, vaikka profiilitekstissäni lukee, että haluan muutakin?? Fwb kävisi, jos olisi jotakin yhteistä. Profiilistasi tämä käy ilmi, samoin se, että varatut eivät käy ja etsin seuraa suht läheltä. Silti varatut perheenistä 100o km päästä ottavat yhteyttä salasuhteen=vain seksin toivossa...

Vierailija
18/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä kun itse sinkkuna ei kohtaa vapaita oman ikäisiä naisia missään. Netti itselle ainakin ihan tyhjä arpa. Ei synny keskusteluja.

M37

Vierailija
19/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis häh? Onhan se ok jos joku etsii vaikka norsua taivaalta mutta ei moni siihen välttämättä halua osallistua. Oma kiinnostus ja se että hyväksyy toisen etsinnät on kaksi eri asiaa.

Vierailija
20/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä ihmeen FWB:stä puhutte?

N44

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi