Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netissä halutaan vain seksiä?

Vierailija
05.02.2020 |

Jos haluaa oikean seurustelusuhteen, kannattaako unohtaa nettideittipalstat ja Tinder (nainen)? Profiili OkCupidissa, Suoli24:ssä ja Tinderissä. Tuntuu että miehet vaan leuhkivat miten ovat "hyvin varustettuja" ja ties mitä panokoneita. Ja huom. kävisi kyllä ei niin vakava suhde – mutta ei kenen kanssa vain! Jotain yhteistä saisi olla. Jos mies ottaa yhteyttä ja leuhkii isolla lerssillä, niin ei vaan innosta. Oikeassa elämässä kohtaan vain varattuja perheenisiä, enkä halua vokotella varattuja... Eli FWB-suhde voisi onnistua, mutta ei jonkun itseään (munaansa) täynnä olevan juntin kanssa. Kannattaako vaan unohtaa netti ja käyttää se aika vaikka pitsinnypläykseen?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse varmaankin todennäköisyyksistä, ei kyllä hajuakaan mitä ne on mutta jos vaikka 10000 viestiä tuo 1 toivotun tuloksen niin ei siinä varmaan kauhean tarkkaan ehdi miettimään kenelle niitä laittaa.

Mitä tarkoitat? Eli olet mies joka lähettää summamutikassa 10 000 viestä?? Ainakin omalla kohdalla (nainen) tämä johtaa pian siihen, että luovutan kokonaan ja päätän viettää loppuelämän yksin. Eli kannattaisi (miesten) vähän miettiä, ketä viesteillä pommittaa...

Vierailija
22/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa muutakin kuin seksiä, se tarkoittaa, että haluaa seksiä (ja jotain muuta, jolla ei niin väliä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus aatellu, että laittasin jollekin Ap mainitsemalle palvelimelle oman ilmoitukseni, juurikin siksi, eä saisin seksiä. - Miski tällaiselle palvelimelle?  -Koska tähän astisen elämäni aikana en ole sitä kokenut kumppanin kanssa ja ikää on jo yli 30 vuotta. Hämmäsytävinä on se, että olen onnistunut muuoin luomaan hyiä ja  uskoakseni molempia puolia (e. minua ja naista)  tyydyttäviä ja paljon antavia suhteita.

Mutta vielä on kuitenkin asioia, joita en halua kokea kavereiden tai läheisimpien ystävienikään kanssa. - Vaikka olen kyllä ieoinen, että joillain on suhteita, joita ei yhdistä mikään muu kuin jaettu seksi; minusta vain ei ole, eikä ole ollut sellaiseen.  Netin haku palvelimella voisi olla ainakin kertoa, mitä hakee ja sien yrittää rajaa hakuaan 

"Live kohtaamiset" taas on aina aika paljon vain sattuman kauppaa, vaikka toki, jos kohtaan naisen vaikka omassa harrasuspaikassa, niin saatan olettaa,että meillä saattaisi olla joain yhteistä Senn sijaan baariin ai yökerhoon mennään hyvin eri motiivein ja eri auoin, että sieltä pidempi aikaisemman  seuran löyäminen on hankalampaa. Ei mahdotonta. Kenties ise olen niissä pahin hidaste, koska en viihdy itse niissä (baareissa ja yökerhoissa) kovinkaan hyvin.  

Minä haliaisin "koko paketin." Eli löytää ja kohdaa sen yhden ja erityisen, jonka kanssa edeä suheessa intiimmällekin asteelle (olipa ilmaisu).      

Vierailija
24/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa muutakin kuin seksiä, se tarkoittaa, että haluaa seksiä (ja jotain muuta, jolla ei niin väliä).

Niin miehelle tarkoittaa. Minä haluan naisena, että on jotain puhuttavaa yhdynnän ulkopuolella.

Vierailija
25/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat avioliiton, et laita vaihtoehdoksi romanssia tai seurustelua. Avioliitto sisältää kaiken. Jos erikseen laitat, se on ristiriitaista tai sitten se tarkoittaa, että vähimpäänkin mainitsemaasi tyydyt kyllä. Sehän on selvä.

Vierailija
26/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse varmaankin todennäköisyyksistä, ei kyllä hajuakaan mitä ne on mutta jos vaikka 10000 viestiä tuo 1 toivotun tuloksen niin ei siinä varmaan kauhean tarkkaan ehdi miettimään kenelle niitä laittaa.

Mitä tarkoitat? Eli olet mies joka lähettää summamutikassa 10 000 viestä?? Ainakin omalla kohdalla (nainen) tämä johtaa pian siihen, että luovutan kokonaan ja päätän viettää loppuelämän yksin. Eli kannattaisi (miesten) vähän miettiä, ketä viesteillä pommittaa...

Ei kaikki noin toimi, melko epätoivoiseltakin kuullostaa. Itse ainakin lähetin vain sellaisille, jotka oikeasti olisi kiinnostaneet. Ei kyllä yksikään vastannut takaisin.

M37

Vierailija
27/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin miehelle tarkoittaa. Minä haluan naisena, että on jotain puhuttavaa yhdynnän ulkopuolella.

Mietin just, että pitäisikö laittaa omaan profiiliin vielä selvyyden vuoksi, mitä toivoisin ja mitä EN halua... siis mulla on vaihtoehtona romanssi, mutta en mä kyllä sellaista kauan jaksais! En ollenkaan itse asias.

Vierailija
28/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Oikeassa elämässä kohtaan vain varattuja perheenisiä"

Tämä on kyllä omituinen ilmiö. Kuulen monen naisen valittelevan tuota, ja ihmettelen. Kummallinen kohtaanto-ongelma.

Kieltämättä kun itse sinkkuna ei kohtaa vapaita oman ikäisiä naisia missään. Netti itselle ainakin ihan tyhjä arpa. Ei synny keskusteluja.

M37

Itse olen yrittänyt (naisena) niitä keskusteluja synnyttää. Tuntuu että deittipalstoilla ja Tinderissä useimmilla miehillä ei ole mitään sanottavaa, siis vaikka esim musiikkimausta, joka on mielestäni melko neutraali aihe. Eli jos mies mainitsisi lempparimusaa, mitä en tunne, voisin kuunnella ja aloittaa keskustelun. Myös leffat ja tv-ohjelmat ovat mielestäni melko harmittomia aiheita, mutta tuntuu, että miehillä ei ole mitään lempijuttuja.

Vierailija
29/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat avioliiton, et laita vaihtoehdoksi romanssia tai seurustelua. Avioliitto sisältää kaiken. Jos erikseen laitat, se on ristiriitaista tai sitten se tarkoittaa, että vähimpäänkin mainitsemaasi tyydyt kyllä. Sehän on selvä.

Ai pystyykö sinne laittamaan tälläisiäkin täppiä?

Vierailija
30/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä mitä kirjoitin :D ja olen kyllä mies mutta en hae seuraa netistä tai aktiivisesti oikeastaan muualtakaan. Mutta aina ei kannata yrittää ylianalysoida varsinkaan miesten ajatusmaailmaa tälläisissä asioissa joita massana tapahtuu. Tuskin sitä miestä kiinnostaa mitä muut "saavat" vaan mitä itse voi saada, ei ainakaan miehillä ole tälläisiä asioita kohtaan mitään kollektiivista suunnitelmaa josta kaikki hyötyisi.

Vierailija
31/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä rasittavaa, kirsikkana kakun päälle se että ne olettaa että kaikki muutkin hakee vain sitä.

AP: tarkennan että on tietysti ihan ok jos joku haluaa vain seksiä. Mutta se ei ole ok että vastaillaan kaikkiin mahdollisiin profiileihin seksin toivossa...

Eli haluta saa, mutta sitä ei saa ilmaista? Vai miten?

Saa ilmaista, mutta jos nainen etsii deittipalstalla elämänkumppania, miksi varatun perheenisän pitää vastata siihen elimen mitoilla?

No itse en ole koskaan ilmaissut, mutta ihmettelen, kun naiset välillä mainitsevat, että on ihan ok etsiä pelkkää seksiä jne, mutta silti jokainen nainen myös kertoo, että juuri hän ei moisesta lämpeä. Eli todennäköisesti kenellekään ei sittenkään oikeasti ole ok, että haetaan pelkkää seksiä.

Siis häh? Onhan se ok jos joku etsii vaikka norsua taivaalta mutta ei moni siihen välttämättä halua osallistua. Oma kiinnostus ja se että hyväksyy toisen etsinnät on kaksi eri asiaa.

Jep, vaikuttaa olevan tosi ok :DD Miksei voi suoraan vaan myöntää, ettei se ole ok, eikä esittää mitään hyväksyvää?

Vierailija
32/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä ihmeen FWB:stä puhutte?

N44

https://urbaanisanakirja.com/word/fwb/

Vierailija
33/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä rasittavaa, kirsikkana kakun päälle se että ne olettaa että kaikki muutkin hakee vain sitä.

AP: tarkennan että on tietysti ihan ok jos joku haluaa vain seksiä. Mutta se ei ole ok että vastaillaan kaikkiin mahdollisiin profiileihin seksin toivossa...

Saa ilmaista, mutta jos nainen etsii deittipalstalla elämänkumppania, miksi varatun perheenisän pitää vastata siihen elimen mitoilla?

No itse en ole koskaan ilmaissut, mutta ihmettelen, kun naiset välillä mainitsevat, että on ihan ok etsiä pelkkää seksiä jne, mutta silti jokainen nainen myös kertoo, että juuri hän ei moisesta lämpeä. Eli todennäköisesti kenellekään ei sittenkään oikeasti ole ok, että haetaan pelkkää seksiä.

Siis häh? Onhan se ok jos joku etsii vaikka norsua taivaalta mutta ei moni siihen välttämättä halua osallistua. Oma kiinnostus ja se että hyväksyy toisen etsinnät on kaksi eri asiaa.

Jep, vaikuttaa olevan tosi ok :DD Miksei voi suoraan vaan myöntää, ettei se ole ok, eikä esittää mitään hyväksyvää?

Miksi ei olisi ok että joku etsii sellaista? Juurihan sanoin että se on ok. Minä itse en vaan halua ”pelkkää seksiä” joten tottakai kieltäydyn hommasta.

Vierailija
34/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä omituinen ilmiö. Kuulen monen naisen valittelevan tuota, ja ihmettelen. Kummallinen kohtaanto-ongelma.

Kieltämättä kun itse sinkkuna ei kohtaa vapaita oman ikäisiä naisia missään. Netti itselle ainakin ihan tyhjä arpa. Ei synny keskusteluja.

M37

Itse olen yrittänyt (naisena) niitä keskusteluja synnyttää. Tuntuu että deittipalstoilla ja Tinderissä useimmilla miehillä ei ole mitään sanottavaa, siis vaikka esim musiikkimausta, joka on mielestäni melko neutraali aihe. Eli jos mies mainitsisi lempparimusaa, mitä en tunne, voisin kuunnella ja aloittaa keskustelun. Myös leffat ja tv-ohjelmat ovat mielestäni melko harmittomia aiheita, mutta tuntuu, että miehillä ei ole mitään lempijuttuja.

Mun musiikkimaku on pääsääntöisesti karkoittanut naiset niin en yleensä ota keskustelunaiheeksi alkuvaiheessa.

M37

Vierailija
35/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Mun musiikkimaku on pääsääntöisesti karkoittanut naiset niin en yleensä ota keskustelunaiheeksi alkuvaiheessa.

M37

Uu nyt kiinnostaa.

Eri

Vierailija
36/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki noin toimi, melko epätoivoiseltakin kuullostaa. Itse ainakin lähetin vain sellaisille, jotka oikeasti olisi kiinnostaneet. Ei kyllä yksikään vastannut takaisin.

M37

Ei toimikkaan mutta eihän siihen tarvita kuin vaikka 100 aktiivista miestä niin viestien määrä on jo miljoona jonka varmaan naiset jo huomaa. Ja noikin naiset kiinnostavat heitä siinä mielessä ja kelpaa lähes kuka tahansa, ei siinä paljon paina mitä nainen oikeasti hakee. Tämä tietysti ihan sivusta seurattuna muutamaa Casanovaa kun en itse käytä deitti palveluja. Tärkeintä näytti olevan määrä, nopeus ja mahdollisimman moneen alustaan. Se yllätti että Insta face jne. tykkäykset kuulemma toimii hyvin, saat itsesi helpommin naisen näköpiiriin sanaakaan sanomatta, nopeasti yhdellä klikkauksella.

Vierailija
37/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei olisi ok että joku etsii sellaista? Juurihan sanoin että se on ok. Minä itse en vaan halua ”pelkkää seksiä” joten tottakai kieltäydyn hommasta.

Kaikkihan te tunnute sanovan, että "minä en vaan halua". 

Jos naiset ehdottelisivat mulle netissä, että voisivat panna mua tekovehkeellä kakkoseen, niin ei olisi mulle ok. En edes esittäisi, että se olis mun mielestä ok juttu, että he etsivät sellaista.

Vierailija
38/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei muka etsi pelkkää seksiseuraa mutta kaikki siihen suostuvat. Outoa.

Vierailija
39/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan te tunnute sanovan, että "minä en vaan halua". 

Jos naiset ehdottelisivat mulle netissä, että voisivat panna mua tekovehkeellä kakkoseen, niin ei olisi mulle ok. En edes esittäisi, että se olis mun mielestä ok juttu, että he etsivät sellaista.

Siis sun mielestä ei olisi yleisesti ok että joku nainen etsisi jotakuta miestä tuollaiseen?

Vierailija
40/64 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei muka etsi pelkkää seksiseuraa mutta kaikki siihen suostuvat. Outoa.

Jep... kaikki. Älä nyt viitsi vetää hatusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän