Rapsutatko pullan/korvapuustin päältä liiat sokerit pois?
Esim. kahvilassa tai jos ostat jostain valmiina. Minusta se ylenmääräinen sokerimurska ei ole edes hyvää saati terveellistä.
Kommentit (26)
No älä nyt hulluja puhu! Jos ei voi syödä korvapuustia sen raesokerin kanssa, niin sitten on parempi olla syömättä. "Saati terveellistä" ei kyllä päde pullaan, oli siinä sitten sokerit päällä tai ei.
Joskus aikoinaan pyyhin rasvoja pizzan päältä. Nykyään en voisi vähempää välittää leviääkö perse vai ei 🙄
Jos jonkin munkin tai pullan päällä on liikaa sokeria, niin kyllä rapsutan sen pois. Liika on liikaa, ja eihän se silloin maistukaan muulta kuin sokerilta.
Yleensä en syö pullaa terveysmielessä, joten en. Jos nyt pullaa olen syömässä niin voin ne pienet sokeritkin syödä.
No en. Ja kun teen pullaa itse, teen kunnon rähmäpullaa. Ne vähäsokeriset normipullat saavat puolestani jäädä syömättä.
Syön kyllä niin harvoin makeita leivonnaisia että vaikka se olisi kuinka paksusti kuorrutettu sokerilla, niin siihen ei mun terveys tai vartalo romahda.
Ei ole terveys- vaan makukysymys. En syö sokeripalojakaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla kaikki kotona??
Olen nyt yksin kotona.
Oikeastaan pullan päälle voisi lisätä sokeria eikä ottaa poies.
Puusteista kopauttelen liiat lautaselle,samoin jos voisilmäpullassa on kauhea kasa sokeria niin osa pois,yök.
Ilman muuta. Samoin munkista ja voisilmäpullasta.
Silloin harvoin kun syön.
Ei ole ihme että ihmiset on niin läskejä kuin ovat, kun ovat totuttaneet makuaistinsa sietämään silkkaa sokeria.
Todellakin! Raesokeri tuntuu ja maistuu ällöltä!
Raesokerit jätän, mutta joskus niissä on päällä 100 grammaa tomusokeria, ne ravistelen pois.
Mulla on kahvilaan mennessä ain pullametri taskussa, jonka laserskannerilla mittaan että sokerikuorrutus on vaatimustenmukainen. Se mittaa myös dallaspullien voisilmät. Harmin kun runebergintorttuja ajatellen kermavaahto- ja hillomittauspäivityksen valmistaja on luvannut toimittaa vasta ensi viikoksi. Mittarin mukana valmistaja toimittaa aina ylimääräisten kuorrutusten rapsuttimen. Kätevä laite, pysyy hyvin asetuksissa eikä vaadi mitään välikalibrointeja.
Kyllä on kotona vaan pullaa ei syö kuin mössöt. Epäterveellistä sokeripommeja.
Joo ja pizzan päältä pyyhin rasvat pois.
Kotona rapsutan, baarissa tai muussa julkisessa paikassa en.
Onko sulla kaikki kotona??