Olen niin hoikka nykyään että rintani ovat todella pienet. Olen kahden lapsen äiti.
Ikää 43-vuotta. Ennen lapsia painoin enemmän ja mulla oli tosi suuret rinnat. Kaikki rasva kadonnut!
Kommentit (21)
Öh, mitä me tällä tiedolla teemme?
Olisit onnellinen . Itselläni h kupit ja toivoisin että olisin pienirintainen.
Niin halusitko onnitteluja vai osanottoja?
Sellaista se on. Olen aina ollut melko hoikka, mutta ennen lapsia minulla oli isot rinnat. Kaksi lasta aika kirjaimellisesti imaisi nämä tyhjiksi. Toisaalta ihan kiva juttu, olen urheilullinen ja aikanaan isot rinnat häiritsi paljon enkä mielestäni muutenkaan ollut sopusuhtaisen näköinen. Toisaalta kurjaa, sillä nahkaa jäi vaikkei täytteitä enää juuri olekaan...
Mulla oli kans niin, kunnes keksin: pitää lihottaa itsensä niin että rinnat on sopivat, ja sitten poistattaa kirurgisesti ylimääräistä, mistä vain on tarve. Ei niin, että on luuviulu jossa silikonia. Tämä tietysti edellyttää, ettei ole selluliittiin taipuvainen - eikä köyhä.
Nuorelta/keski-ikäiseltä ei tarvitse rasvaimun yhteydessä poistaa ihoa, paitsi jos ylipainoa on paljon.
Kirurgia kannattaa ehdottomasti tehdä ilman yleisanestesiaa, ellei satu olemaan pelkopotilas (vaikka anestesia taitaa itse asiassa olla suurin riski). Anestesian jättämisellä pois voi myös säästää, ehkä tonnin.
Itselläni rinnat kutistuivat lasten myötä 10vuotiaan tasolle eli kaikki hävisi. En koskaan ollut rintava mutta nyt hävinnyt ne vähätkin pois. Todella epänaisellinen olo. En kehtaa/halua nykyisin käydä edes uimahallissa, vesipuistossa tai kylpylöissä.
Olin 3 lapsen jälkeen pienirintainen ja painoin 52kg. Nelikymppisenä 4 lapsen äitinä painoin 6kg enemmän ja sain lopultakin rinnat. Kauniit, kiinteät ja b kokoa:D
Vierailija kirjoitti:
Öh, mitä me tällä tiedolla teemme?
Älä nyt kyllähän sitä pitää tulla kertomaan ettei kaikki äidit ei oo hei läskei
Mä näen taas ne kaikki äidit jotka iltapäivälehdis esittelee itseään kun äitikin voi olla hoikka ja kaunis.<3
Minäkin olen 43, painoindeksi 20 ja rinnat D75. Mielellään antaisin osan omistani johonkin keräykseen.
Minä olen isorintainen ja hoikka. Lapsia on 3 ja ikää 42v.
Minulla taas kahden lapsen jälkeen rinnat ovat n.yhden kupin suuremmat kuin ennen lapsia. Ei ole kiloja muualle jäänyt. Ennen oli pienet b-kupit, nyt c.
Mulla oli ennen lapsia koko A, nyt AA. Kaikki läski menee mahaan ja takapuoleen mutta ei tisseihin.
Tosi vaikea kyllä arvioida minkä kokoiset on b/c/d-kupit kun ei kerrota ympärysmittaa. Ja vaikka kerrotaankin, niin ne on luokkaa ”olen 50kg, tosi hoikka ja käytän kokoa 80D”
Hienoa, näytät varmaan tosi hyvältä. Itse en erityisemmin pidä isoista rinnoista naisilla. Pienemmät rinnat sopivat hyvin hoikkaan kroppaan. Keinotekoiset kumitissit ne vasta järkyttävät onkin... M49v.
Onko tää joku vertaistukiryhmä? Vai tarkoitus laittaa tänne tiedot itsestään? No, mä oon 55 vuotias, normipainoinen, tavis tissit ja läskiäki löytyy. Jalka on kokoa 37.
Vierailija kirjoitti:
Tosi vaikea kyllä arvioida minkä kokoiset on b/c/d-kupit kun ei kerrota ympärysmittaa. Ja vaikka kerrotaankin, niin ne on luokkaa ”olen 50kg, tosi hoikka ja käytän kokoa 80D”
Toi 80 on se ympärysmitta rinnan alta:) Haluatko mitan vielä rinnan päältäkin??
Joillain b on löysää riippuvaa kudosta ja toisella kumimaisen kiinteät jotka ei riipu yhtään
Niin minäkin. Mutta olen mieluummin hoikka, onpahan ainakin kevyempi olo kun ei ole mahamakkaraa edessä tai isoja rintoja kannettavana.