Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on työpäivän jälkeen paljon energiaa, mitä työtä teette?

Vierailija
05.02.2020 |

Entä onko elämässäsi muita asioita, jotka nostaa energiatasoja esim. Liikunta, ruokavalio jne.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole energinen työpäivän jälkeen :D

Vierailija
2/29 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet ruummilli työtä niin ei todellakaan jaksa hyppiä missään bodybumpissa töiden jälkeen. Toimisto porukka on asia erikseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä näyttäisi olevan jonkin verran. Itseä ärsyttää toimistomulkut lenkillä pururadalla klo 17 aikaan. Ovat varmasti päässeet normaalisti töistä klo 15.30?

Syöneet kevyesti ja lähteneet lenkille.

Olen onnekas jos saan nähdä nämä mulkerot klo 17-18.

Yleensä tulen myöhemmin kotiin ja silloin saa omat liikunnat jo unohtaa.

Eipä ihme että haluan olla enemmän työttömänä ja urheilla sekä nauttia elämästä.

Työelämästä puuttuu rehelliset työajat.

Miten helvetissä hakisin lapsen päiväkodista?

Eipä tähän lapsia hankitakaan. Ei mieskään pääsisi yhtään aikaisemmin pois töistä.

Vierailija
4/29 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjastonhoitaja. Harrastan taiteita, liikuntaa ja meditaatiota, ruokavalioni on terveellinen. Ei ole pulaa energiasta.

Vierailija
5/29 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teet ruummilli työtä niin ei todellakaan jaksa hyppiä missään bodybumpissa töiden jälkeen. Toimisto porukka on asia erikseen

Toisaalta fyysisessä työssä on paljon paremmassa kunnossa. Aika usein fyysiset ammatit (ei kaikki!) esim. Hyllyttäjät ja puutarhurit ovat vähemmän stressaavia, eikä työtä tarvitse ajatella kotona.

Vierailija
6/29 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas. Inhoan istumatyötäni toimistossa ja odotan ainoastaan että työpäivä päättyy, jotta pääsen liikkumaan kuten ihmisen kuuluu. Toimistotyöläiset ovat kuin minkit häkeissä. Ja ratkaisu tähän ei ole sähköpöytä.

Vierailija
7/29 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kirjastonhoitaja. Harrastan taiteita, liikuntaa ja meditaatiota, ruokavalioni on terveellinen. Ei ole pulaa energiasta.

Oliko provo.. Tottakai kirjastotäti jaksaa "rankan" työpäivän jälkeen.

Vierailija
8/29 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi provo? Tottakai jaksaa, eikä työni ole mitenkään 'rankkaa'. Ei tässä kysytty rankasta työstä mitään.

Vierailija
9/29 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta fyysisessä työssä on paljon paremmassa kunnossa. Aika usein fyysiset ammatit (ei kaikki!) esim. Hyllyttäjät ja puutarhurit ovat vähemmän stressaavia, eikä työtä tarvitse ajatella kotona.

Riippuu työpäivän pituudesta täysin ja työpaikan työvoimasta. Kaikki on suhteellista.

Vierailija
10/29 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Donald Trumpilta.

Trump on toiminut virassaan jo yli 3 vuotta, kampanjoinut lähes viisi vuotta. Eikä ole kertaakaan ollut päivääkään välissä ettemmekö olisi nähneet häntä.

Tämä mies ei taida sairastua koskaan, en ole koskaan edes kuullut hänen ääntänsä käheisenä. Rautamies. 

Tarvitsemme hänen salaisuutensa, miten hän tekee sen?

Vierailija
11/29 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! Teen vaativaa asiantuntijatyötä (toimistotyötä). Kuljen työmatkat lenkkeillen, josta saan lisääenergiaa, mutta ei tuo työkään minua mitenkään näännytä. Teen vain harvoin yli 7,5h työpäivän ja tästä olen hyvin tarkka. Työnantaja tarvitsee virkeän ja terveen työntekijän ja sitä en voi olla, jos uhraan ylityötunteja työhön. 

Vierailija
12/29 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisikin ihanaa, jos työpäivän jälkeen jaksaisi suoraan lähteä lenkille, jumppaan tai kavereita näkemään. Opiskellessa riitti energiaa vaikka mihin, mutta nyt työelämässä (olen kokeillut useampaa eri paikkaa) on takki aina ihan tyhjä! Olisin tyytyväinen jos voisin vain pysyä ikuisesti opiskelijana :D

Vierailija
13/29 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energia loppuu heti kun kotioven saa auki. Ihan työstä ja työpäivän pituudesta riippumatta.

Vierailija
14/29 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein on ollut tutkimuksia miten koulutus vaikuttaa liikkumiseen. Ja todettu etteivät alimmin koulutetut liiku niin paljon kuin ylimmin koulutetut. Siihen on ihan selvä syy, miksi liikkua jos työstä saa tarpeeksi liikuntaa. Muuten asia olisi itselleni ihan yhdentekevää, mutta kun aletaan syyllistämään siitä ettei harrasteta liikuntaa töiden jälkeen niin alkaa hermo menee. Liikkukoon ne jotka päivät näpyttelee tietokonetta. Mä saan päivässä 10000askelta ihan työssäni

Vierailija
15/29 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

IT-alalla, siis toimistotyössä. Suoraan töistä salille ja usein illalla vielä pienelle lenkille. Liikun vapaa-ajalla mielelläni koska työ on niin passiivista. Tietysti syön myös terveellisesti.

Vierailija
16/29 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en allekirjoita tätä. Olen projektipäälikkö joka istuu sekä toimistosta, että liikkuu maastossa. Töiden jälkeen lähden heti lenkille, teen ruuan, saunon, jne. ja katson mitä suuhuni laitan.

Vierailija
17/29 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimistoporukkaan kuuluvan en todellakaan jaksa hyppiä missään bodybumpissa, kun olen koko päivän istunut sisällä. Sisällä istuminen väsyttää,  joten rutiineihin kuuluu ruokavalion, levon lisäksi ulkona liikkuminen.

Vierailija
18/29 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein on ollut tutkimuksia miten koulutus vaikuttaa liikkumiseen. Ja todettu etteivät alimmin koulutetut liiku niin paljon kuin ylimmin koulutetut. Siihen on ihan selvä syy, miksi liikkua jos työstä saa tarpeeksi liikuntaa. Muuten asia olisi itselleni ihan yhdentekevää, mutta kun aletaan syyllistämään siitä ettei harrasteta liikuntaa töiden jälkeen niin alkaa hermo menee. Liikkukoon ne jotka päivät näpyttelee tietokonetta. Mä saan päivässä 10000askelta ihan työssäni

Mäkin näpyttelen tietokoneet ja saa tuon askelmäärän täyteen ihan työpäivän aikana :D Nytkin on 11242.

Vierailija
19/29 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myynti- ja asiakaspalvelutyötä eli olen lähinnä kaupan kassa. Se että tapaa päivittäin useita ihmisiä tuo minulle vain lisää energiaa.

Vierailija
20/29 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin katkera? Ihan oma valinta se ala minkä on valinnut. Kuka olisi sinua estänyt ryhtymästä kirjastotädiksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi