Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi olla lihava, jos syö terveellisesti ja liikkuu paljon?

Vierailija
05.02.2020 |

Miten ihmiset pysyy lihavina, jos ne samalla kertovat syövänsä terveellisesti ja liikkuvansa paljon? Esimerkiksi Raxu kävi sanojensa mukaan aikanaan joka päivä päivä kuntoilemassa ja söi terveellisesti, mutta hän ei silti ollut hoikka, vaan omasta mielestäni aika tanakassa kunnossa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne valehtelee

Vierailija
22/25 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ne valehtelee

Ja eniten itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä esimerkiksi söin terveellisesti ja kaloreiden mukaan ja liikuin ja silti olin keskivartalo lihava tankki. Sitten erään tutkimuksen yhteydessä yllättäen löytyi lisämunuaisesta kasvain mikä oli hyvälaatuinen mutta sekoitti koko hormooni toiminnan ja tuotti liikaa kortisolia elimistöön. Kasvain poistettiin ja paino alkoi laskea itsestään.

Niinpä. Kyllä hormonitoiminnalla voi olla suuri merkitys. Minä kuulun niihin, (joista ei btw suomalaisissa tutkimuksissa puhuta eikä pukahdeta mitään!) jotka ei imettäessä laihdu prolaktiinin vuoksi ja päinvastoin tulee yleensä jopa muutama kilo alkuun lisää kun maidontuontanto käynnistyy. Viimeksi huomasin miten suuren statusmuutoksen koin, kun imetyksen lopettaessa kilot karisivat vauhdilla. Mitään en elämässäni muuttanut, mutta muiden silmissä laiskasta saamattomuudesta tuli joku aktiivinen sankari.

Vierailija
24/25 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tätä vähän ihmetellyt. Täällä av:llakin on moni selittänyt, että "kun syö yhden ylimääräisen banaanin päivässä, se on jo miltei 5kg lisää painoa vuodessa."

Ok, ehkä jollakin erittäin alipainoisella saattaisi tuo banaaninsyönti näkyä vyötäröllä hiukan, mutta että sekö yksinään muka nostaisi painon normaalista obeesiin?

Joku ylimääräinen limsanjuonti sen sijaan jo nostaa painoa huomattavasti, mutta ei sekään yksinään kovin radikaalisti, jos muuten elää suht terveellisesti. Kyllä huomattavasti lihavalla on useimmiten moni asia elämäntavoissa ihan viturallaan, tai joku harvinainen häikkä kropassa

Vierailija
25/25 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo siihen päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi