Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaunis, lapseton ja omillaan toimeentuleva nainen. Miksi minun pitäisi pariutua?

Vierailija
04.02.2020 |

Minulta kysytään usein miksi en seurustele eikä ole miehiä ympärillä. En tiedä ja epätoivoisen miehen kanssa en ala suhteeseen.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sinä itse tiedät vastauksen.

Vierailija
2/31 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävuodet 40-80 on pitkä aika olla yksin.

Vierailija
4/31 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen komea, lapseton ja omillaan toimeentuleva mies. Miksi minun pitäisi pariutua?

Tätä minä kysyn myös itseltäni usein ja en todellakaan tiedä tuohon vastausta.

Pärjään ja viihdyn hyvin sinkkuna joten mihin minä sitä toista ihmistä tarvitsen?

Tähän vastaan että seksiin vain minä sitä vastakkaista sukupuolta tarvitsen.

Lapsia tuskiin teen enkä parisuhdetta hommaa koska en näe mitään syytä hommata kyseisiä asioita.

M29

Vierailija
5/31 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluiten olen sopivan kumppanin kanssa joka osaa rakastaa kuin epätoivoisen ja väärän miehen. Ei ole löytynyt sopivaa.

Vierailija
6/31 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi silloin tulisi yksinäistä, jos ei ole sitä ennenkään ollut?

Vai yritettiinkö tässä implikoida, että "vanhempi nainen ei saa enää irtoseksiä, ergo, on yksinäinen"?

Vierailija
7/31 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta voit synnyttää ainakin 3 lasta ja sitten me saadaan tänne parempia kauppoja kun ostovoimaa on enemmän.

Voit kyllä pyöräyttää enemmänkin lapsia. Se on uusi suosi suomalaista-teko ja kampanja

Vierailija
8/31 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta rupsahtaisit, sinulla olisi kitiseviä lapsia roikkumassa lahkeestasi etkä enää tulisi toimeen omillasi. 

Vierailija
9/31 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen komea, lapseton ja omillaan toimeentuleva mies. Miksi minun pitäisi pariutua?

Pärjään ja viihdyn hyvin sinkkuna joten mihin minä sitä toista ihmistä tarvitsen?

Lapsia tuskiin teen enkä parisuhdetta hommaa koska en näe mitään syytä hommata kyseisiä asioita.

M29

Samaa mietin minäkin ja olen tullut siihen tulokseen etten halua olla miehen kanssa joka on vastenmielinen, pakottaa seksiin ja kaikkeen muuhun mitä en halua. En halua röyhkeää miestä ja sättimisestä olen saanut tarpeekseni. Haluan miehen ja parisuhteen ja tarvitsen miehen jakamaan elämäni ja rakastamaan mutta seksi ei kiinnosta.

Vierailija
10/31 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M29

Kaikkein ihanteellisin tilanne olisi, jos miestä vain seksiin kaipaava nainen löytäisi kaltaisesi miehen. Pitäisikö meille olla jonkinlainen "deittipalvelu"?

Vierailija
11/31 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko, jos ei halua. Miksi muuten mietit tuollaista?

Vierailija
12/31 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei oo ikinä kysytty miksen seurustele.. kai mussa on sit jotain vikaa 😅

Vierailija
13/31 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta kiltti mies voisi tuntea onnellisuutta ja siittää lapsia :(

Vierailija
14/31 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivien välistä kirjoitti:

Muiden mielestä minun pitäisi ottaa kuka tahansa mies mutta minä haluan rakastua sen oikean kanssa.

Vierailija
15/31 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

Kaikkein ihanteellisin tilanne olisi, jos miestä vain seksiin kaipaava nainen löytäisi kaltaisesi miehen. Pitäisikö meille olla jonkinlainen "deittipalvelu"?

Kyllä meille on jo tinder sekä monia muita deittipalveluita mistä seksiä saa.

Baarit ovat myös hyviä paikkoja saada seksiä.

M29

Vierailija
16/31 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei tarvitse miestä mihinkään muuhun kuin niiden ongelmien ratkaisemiseen, mitä naisella ei olisi, jos ei olisi miestä.

t. yli 20 vuotta onnellisessa parisuhteessa elänyt nainen.

Vierailija
17/31 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

Kyllä meille on jo tinder sekä monia muita deittipalveluita mistä seksiä saa.

Baarit ovat myös hyviä paikkoja saada seksiä.

M29

Niin joo, mutta jos haluaisi fwb-tyyppisen suhteen, missä molemmat ovat alusta asti selvillä siitä missä mennään, homma menee jo vaikeammaksi. Irtoseksi harvoin on kaiken sen vaivan arvoista ja deittipalveluissa yleensä haetaan parisuhdetta.

Vierailija
18/31 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi silloin tulisi yksinäistä, jos ei ole sitä ennenkään ollut?

Vai yritettiinkö tässä implikoida, että "vanhempi nainen ei saa enää irtoseksiä, ergo, on yksinäinen"?

Kun ikä alkaa kakkosella, on kaikenlaista seuraa helposti tarjolla. Kun ikä alkaa kolmosella, kaikenlaista seuraa on jo vähemmän. Ja tästä kun mennään eteenpäin, on seuraa koko ajan vähemmän. Kun sitten ikä alkaa kuutosella ja siitä eteenpäin, yksin elely alkaa olla jo terveysriski (jos tai kun jotain tapahtuu).

Ennustan, että jonkinlainen kommuuniasuminen alkaa yleistymään kaupunkialueilla. On halvempaa jakaa vuokrakulut kaikkien asujien kesken, on seuraa ja jos jotain sattuu niin on apuakin lähellä.

Vierailija
19/31 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rivien välistä kirjoitti:

Muiden mielestä minun pitäisi ottaa kuka tahansa mies mutta minä haluan rakastua sen oikean kanssa.

Niin, kyllähän elämä paremmaksi muuttuisi, jos kaikki ympärilläni eläisivät tavallani. Erilaiset ovat epäilyttäviä...

Vierailija
20/31 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minkä ikäinen olet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän