Mitä videoita katsotte YouTubesta?
Haluaisin löytää mielenkiintoisia videoita. Ei kiinnosta nämä trenditubettajat vaan haluaisin löytää hyviä ruuanlaitto, leivonta, matkailu jne videoita
Kommentit (6494)
Vierailija kirjoitti:
Oon miettynyt talous-aiheisten videoiden kuvaamista ja tekemistä tubeen, Asuntolainan lyhentämistä, säästämistä/sijoittamista ja yleistä kulutusta/budjetointia. Lähinnä tarktoituksena "motivoida" itseäni (sitä mitä ei ole dokumentoitu, sitä ei tehty eikä saavutettu). Mulla on 6-10 videoideaakin jo valmiina ja hahmoteltuna. Kokeilin videoiden kuvaamistakin, muutta vattu että oon surkea esiintymään ja kertomaan asiani. Ei stana, tämmöistä paskaa voi laittaa edes youtubeen.
Käytit sanaa "motivaatio". Varhaiset kehityspsykologit tieteellistivät manipuloinnin käyttämällä juuri tuota termiä, ja moderni pedagogiikka yhä suosii sitä. Termi perustuu absurdiin premissiin, että lapset eivät muka olisi luonnostaan kiinnostuneita maailmasta ja oppimisesta; heitä tulee huijata siihen.
Minä katson joka aamu Iranilaisia nomadi videoita. Cheves Reza. Niihin saa suomenkieliset tekstit, tosin joskus ihmeelisillä käännöksillä.
Why They Wanted You Think Britney Spears Was Crazy
No just youtube näyttää minulle maailman parasta poikakuoroa.
Little chinese everywhere - melkoisen kattava matkailusarja kiinasta. Kiinalainen nainen ja sveitsiläinen miehensä kulkevat yleensä moottoripyörillä ympäri kiinaa ja nykyisin myös ulkomailla. Olivat mm. juuri Iranissa kun Trumpin hölmö päätti yrittää hyökätä maahan. Siitä reissusta tuli heille selviytymistaistelu päästä maasta pois.
Toinen mielenkiintoinen matkailusarja on 4VX, jossa saksalainen tai sveitsiläinen pariskunta koirineen matkailee erittäin järeällä maastokelpoisella IVECOn 4wd matkailuautolla mm. pakistanissa, agfanitsanissa, pamirin vuoristoseudulla, karakorumin laaksossa(tuttu paikka Aku Ankasta 70-luvulta), kirgisiassa, mongoliassa, kiinassa, siperiassa jne.
Aramaki Projekt-sarjassa pääset kurkkaamaan millaista on elämä Pohjois-Koreassa. Se on mykkävideo joka seuraa paikallista arkea kaduilla ja kaupoissa. Sarjan yhteydessä on suosituksia youtubelta muihin videoihin jotka liittyvät aiheeseen, eli niistä löytyy muiden paikan päällä käyneiden kokemuksia. Kun etsit ohjelmaa PohjoiasKoreasta, vältä niitä jotka väittävät kertovansa totuuden tai joissa maasta paenneet väittävät samaa. Niissä haiskahtaa vielä vahvemmin CIAn vaikutus rahoitukseen kuin sitoutuminen totuuteen.
Making a Beat BUT I Pretend It's 1985 And I Don't Have a CPU
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku ehdottaa hyviä, visuaalisesti kauniita videoita?
Tämä muuten taitaa olla vanhin 1080p60ᴴᴰ -tasoinen video mitä YouTubesta löytyy. Vai löytääkö joku vanhemman?
(Ha) 3h time-lapse of the Sunspot AR4493 July 21, 2026
Youtube on pilalla joten en katso mitään.
Hollywood Imagined It. The Military Actually Built it.
https://youtu.be/cWbBsfwtCIo?is=OSN-ZIKve_IslG--
14:30