Mitä videoita katsotte YouTubesta?
Haluaisin löytää mielenkiintoisia videoita. Ei kiinnosta nämä trenditubettajat vaan haluaisin löytää hyviä ruuanlaitto, leivonta, matkailu jne videoita
Kommentit (6494)
I Tracked Down the Hidden Workers Secretly Powering ChatGPT
Holy Trinities: Threefold Models of Reality
Vierailija kirjoitti:
Holy Trinities: Threefold Models of Reality
24:31 😅
Musiikkia enimmäkseen. Tällä hetkellä kiinnostaa uusi suomalainen artisti Micsu. Tuottanut Olli Heleniuksen "3 yötä juhannukseen" ja on nyt julkaissut myös omaa tuotantoa.
Jet Lag: The Game on myös hauska ja mielenkiintoinen. Leikkivät mm. hippaa ja piilosta junilla matkustaen ympäri maailmaa.
Tiedettä ja tekniikkaa. Ei nmitään vaikuttaja -hömppää.
Underground History Lesson With John Taylor Gatto - AMAZING! 5 Hour Interview!
Should Your Kids Inherit Your Money?
Ei mitään viihdettä mutta saa miettimään
Safe travels, Ume
https://youtube.com/shorts/oHhkSMqvVLw?is=25J1w0YaxAuflpwg
Tapiirin lapsi. 🥹
Tietoa hankkeesta minkä keskellä elämme
Tänä aamuna katsoin solar.fi videota asentaakseni hyttysverkon jonka olin tilannut.
En saanut sopimaan, vaikka mittauksen teki ammattilainen. Harmittaa aaa..
Jos joskus pidät itseäsi kädettömänä ja että et vain osaa niin se on vain tekosyy. Tällä tytöllä on parempi "käsiala" kuin minulla vaikka kirjoittaakin vasemmalla jalallaan.
AR 4478: The Giant Sunspot You Can See Yourself
Oon miettynyt talous-aiheisten videoiden kuvaamista ja tekemistä tubeen, Asuntolainan lyhentämistä, säästämistä/sijoittamista ja yleistä kulutusta/budjetointia. Lähinnä tarktoituksena "motivoida" itseäni (sitä mitä ei ole dokumentoitu, sitä ei tehty eikä saavutettu). Mulla on 6-10 videoideaakin jo valmiina ja hahmoteltuna. Kokeilin videoiden kuvaamistakin, muutta vattu että oon surkea esiintymään ja kertomaan asiani. Ei stana, tämmöistä paskaa voi laittaa edes youtubeen.