Mitä videoita katsotte YouTubesta?
Haluaisin löytää mielenkiintoisia videoita. Ei kiinnosta nämä trenditubettajat vaan haluaisin löytää hyviä ruuanlaitto, leivonta, matkailu jne videoita
Kommentit (6265)
Ei herkille. Padot pettivät, joki tulvi. Rantojenkin kautta tuli vesi? Libya floods: Before and after satellite images
Roma Army .
Suosittelen vilpittömästi niin naisille kuin miehillekin.
Science, the Transgender Phenomenon, and the Young | Abigail Shrier
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
dfsfe kirjoitti:
Sellaisia joissa ei ole mainoksia, esim. Kuvalautalaisen ja Tallan lähetyksiä
Mä mykistän & lataan videon niin monta kertaa, että video alkaa (2-3 latausta).
Jos videossa on mainoksia yllätyksinä, lataan, ja jatkan videota aikapalkin mukaisesti.
Minä maksan kuukausimaksun ja katson kaikki ilman mainoksia. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi mainosten katseluun eikä käärinliinoissa ole taskuja pikkuhiluillekaan.
En pidä firman toimintatavoista, joten en jatkanut palvelua... Samaa tyrkkysontaa eri muodossa, ellet maksa taukoamatta. Joten yhtä hyvin voin olla maksamatta! Kaikki on kompromissia.
Voiko TV:n ja radion mainoksilta välttyä maksua vastaan? Sonos, joo.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli mieleen, kuinka monta tuhatta euroa Yle saa sekunnissa? No okei, minuutissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli mieleen, kuinka monta tuhatta euroa Yle saa sekunnissa? No okei, minuutissa?
Ylevero puurot ja vellit | Uusi Suomi Puheenvuoro
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/jannepirinen/91802-ylevero-puurot-ja-v…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/jannepirinen/91802-ylevero-puurot-ja-v…
"Kaikkein perversseintä on tuoda
faktana esiin se että kaikki kuuntelisivat tai katselisivat
Ylen kanavia. Enemmistö varmasti, mutta kaikki? Ihan kuin kaikki
kuuluisivat kirkkoon ja söisivät maksalaatikkoa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/jannepirinen/91802-ylevero-puurot-ja-v…"Kaikkein perversseintä on tuoda
faktana esiin se että kaikki kuuntelisivat tai katselisivat Ylen kanavia. Enemmistö varmasti, mutta kaikki? Ihan kuin kaikki kuuluisivat kirkkoon ja söisivät maksalaatikkoa."
"Jukka J.: minä haluan verotodistukseeni tiedon siitä kuinka paljon olen maksanut yle-veroa. Niin se on kirkollisveronkin kohdalla.
Et saa."
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/jannepirinen/91802-ylevero-puurot-ja-v…"Kaikkein perversseintä on tuoda
faktana esiin se että kaikki kuuntelisivat tai katselisivat Ylen kanavia. Enemmistö varmasti, mutta kaikki? Ihan kuin kaikki kuuluisivat kirkkoon ja söisivät maksalaatikkoa.""Jukka J.: minä haluan verotodistukseeni tiedon siitä kuinka paljon olen maksanut yle-veroa. Niin se on kirkollisveronkin kohdalla.
Et saa."
🤣
"Et saa." on kommentti Jukka J.:n haluamiseen, kopioidut lainausmerkit jäivät pois.
Psychology, Sexuality, and the AI Revolution - Jordan Peterson on the Larry Arnn Show
Lähinnä lemmikkieläinvideoita, reseptejä ja livekameroita päivittäin eri paikkakunnilta, niistä näkee, millainen sää missäkin juuri silloin on.
Semmoisia, missä nuoret naiset keikistelee vähissä vaatteissa
FOREST BATHING Peaceful River Flowing Sound & Birds Songs
Experience the peace and tranquility of Melbourne Zoo's Butterfly House
How This Man Exposed Japan's Biggest Corporate Fraud
7:26 "I'd be MORE than delighted"
Tulee aina mieleen ko. ilmaisutavasta George Carlinin More Than Happy (8:00):