Mitä videoita katsotte YouTubesta?
Haluaisin löytää mielenkiintoisia videoita. Ei kiinnosta nämä trenditubettajat vaan haluaisin löytää hyviä ruuanlaitto, leivonta, matkailu jne videoita
Kommentit (6265)
BIGMAMAn kissavideoita Japanista
Crappy Wildlife Photos That Are So Bad They’re Good
Concretionary Nodules could potentially be shaped on Mars within ancient watery area
Pokee, jynkkyy, mitä näit nyt on
Seksyboi kirjoitti:
Pokee, jynkkyy, mitä näit nyt on
Tulet vielä kauhistumaan, kun siirryt youtube jynkystä oikeiden k18 sivujen materiaalia katsomaan mutta odotan vielä, että vanhempiesi laittama nettifiltteri kytketään pois päältä muutaman vuoden päästä.
How Scientology Got 5,000 Secret Agents in the Government
RED DOT IS LIVING ON THE STREETS
Yritän löytää kaikkea uutta ja kiinnostavaa, mutta nuo perkeleen personoidut feedit syöttävät yhtä ja samaaa sisältöä. Tuo on typerin ja vastuuttomin keksintö ikinä ja pitäisi suorastaan kieltää lailla ja kansainvälisesti!
Barn Owl Chicks Face Tragic Loss | Gylfie & Finn | Robert E Fuller
Vierailija kirjoitti:
Yritän löytää kaikkea uutta ja kiinnostavaa, mutta nuo perkeleen personoidut feedit syöttävät yhtä ja samaaa sisältöä. Tuo on typerin ja vastuuttomin keksintö ikinä ja pitäisi suorastaan kieltää lailla ja kansainvälisesti!
Luo uusi Google-tili, ja ole sillä "luonteeton" (älä tykkää mistään, älä tilaa mitään, älä estä mitään
älä kommentoi, äläkä ilmianna/valita). Silloin Google ei ehkä kohtele sinua mielivaltaisesti, paradoksaalisesti... ja maanisen yksitoikkoisesti.
Google lopetti uusien videoiden tarjoamisen mulle vuonna 2020 tai 2021, asiaan kai tuli vähän muutosta siksi, että estin kanavia, joita olin tilannut (typerää) & etsin aktiivisesti uutta sisältöä, jolloin aihepiiri vähän laajeni. Olen kuitenkin melko laiska etsimään uutta.
Ehkä on parempi tehdä etsinnöt ei-kirjautuneena Googleen. Tai käyttää tosiaan yhtä tiliä uuden löytämiseen, koska on ihan hyväkin asia, ettei tarjota mitä tahansa. Eli tilejä voisi käyttää eri tavoin ja katsoa, mitä tapahtuu: onko mitään eroa verrattuna siihen, että tekisi samat asiat yhdellä tilillä?
De Maagus tykkään hänen reaktiovideoistaan ja yleensäkin reaktiovideoista.
Artemis seilaa -kanava. Kestää hetki päästä sisään siihen verkkaiseen ja amatöörimäisesti kuvattuun maailmaan mutta sitten ainakin minä jäin koukkuun.
Wild Raccoon makes an Unlikely Friend
Finnish border “pretty empty” of Russian troops | Vitalii Rishko and Olevs Nikers | TVP World