Mitä videoita katsotte YouTubesta?
Haluaisin löytää mielenkiintoisia videoita. Ei kiinnosta nämä trenditubettajat vaan haluaisin löytää hyviä ruuanlaitto, leivonta, matkailu jne videoita
Kommentit (6265)
Vierailija kirjoitti:
Finding The Best Burger In London | Food Tours | Insider Food
Olen syönyt hampurilaisen viimeksi 6. luokkalaisena. Tämän videon takia luulen, että pian syön taas hampurilaisen, pitkästä aikaa! Teen itse...
Cinema therapy
Ville Mäkipelto
Uusimmat: StevenHe ja Jeenie.Weenie
Mitenköhän Suomessa selvittäisiin jos lunta tulisi yhtä paljon kuin Kaliforniassa? Yli metri lunta yhdessä yössä, voi vain kuvitella Helsingin liikennekaaosta.
Kesää odotellessa kesäisiä videoita
Ysärin lama videoita, opiskelen kuinka selvitä nykyisestä lamasta.
The World's Most Beautiful Bird Songs - Part One
Wild Baltic Sea - Between Finland and Sweden | Nature Documentary
500-POUND Bear REPEATEDLY Steals Candy from Gas Station
Exploring A Scottish Medieval Castle By Water
Pesukarhu toimii sipsien makutuomarina
It BEGINS! This is how Putin and China's New World order unfolds in 2023 | Redacted w Clayton Morris
Vierailija kirjoitti:
It BEGINS! This is how Putin and China's New World order unfolds in 2023 | Redacted w Clayton Morris
Kiina & Venäjä.
Katselen Sanna Marinin kiljumisvideoita
Mainokset on pilannut tämänkin.
Vierailija kirjoitti:
Taas jymisee Japanista. Isot miehet teutaroivat painikehässä ja paras saadaan selville ensi viikon sunnuntaina, 22.1. Melkein puolivälissä ollaan tammikuun Sumo-turnausta, ensimmäistä tämän vuoden kuudesta koitoksesta.
Laittakaa tuo "NattoSumo"-tilaukseen. Hän postittaa joka päivä Suomen aikaa klo 16 mennessä kaikkien kolmen sarjan ottelut siltä päivältä: 3: Makushita ("kakkosdivari", paljon aloittelijoita), 2: Juryo ("ykkösdivari", paljon lupaavia ottelijoita ja mestaruussarjasta pudonneita yrittämässä takaisin ylös), 1: Makuuchi ("mestaruussarja", maailman parhaat sumotorit). Tällä kertaa ei ole Makuuchissa yhtään yokozunaa (suurmestari) mukana loukkaantumisten tai muiden syiden vuoksi, mutta jytisee tanner ilman heitäkin mukavasti.
Consciousness Unbound | An In-Depth Interview with Ed Kelly
34:56...Samaa mieltä!
Finding The Best Burger In London | Food Tours | Insider Food