Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kehtaa jäädä töistä oman sairastamisen takia

Vierailija
04.02.2020 |

Olen yh ja joutunut olla töistä sairaspäivillä usein lasten ollessa eri virustaudeissa nyt talviaikaan. Juuri olin yhden poissaolopäivän lapsen vuoksi. Muille kasautuu silloin enemmän kiirettä, ja myös omat asiakkaat odottavat. Nyt kun olen itse rajussa flunssassa en millään kehtaa jäädä pois töistä. Otan lääkettä ja yritän jaksaa. Illan makaan sängyssä ja teen vaan pakolliset lasten kanssa. Kurjaa kun yh ei voi itse sairastaa. Valmiiksi jo uuvuttaa miten huomenna jaksan. Toisaalta mietin että flunssa vaan, kyllä se ensi viikolla on ohi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se flunssa tarttuu muihin sinusta. Hankkikaa sijaisia tietylle ajalle?

Vierailija
2/13 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan lääkärillä, he raahautuvat töihin, kun ovat mielestään ihan korvaamattomia. Älä mene töihin tartuttamaan toisia, taudit paranevatkin nopeammin, jos annat itsesi levätä.

Terv. lääkäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei palkata sijaisia. Ja esimies jo suhtautuu nuivasti kun ilmoitan poissaolosta (kumminkin vaan yksit.päiviä mutta useampi lapsi) niin ei millään kehtaisi. Mietin että mitä jos lapsi tuleekin kohta kuumeeseen, oman flunssan takia ei kannata olla pois.

Ap

Vierailija
4/13 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumeettomassa flunssassa töihin!

Vierailija
5/13 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota saikkua, stanan urpo, äläkä mene tartuttamaan kaikkia muita.

Vierailija
6/13 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you, olen samanlainen. 

Vierailija
7/13 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihan lääkärillä, he raahautuvat töihin, kun ovat mielestään ihan korvaamattomia. Älä mene töihin tartuttamaan toisia, taudit paranevatkin nopeammin, jos annat itsesi levätä.

Terv. lääkäri

Yksi tuttu lääkäri vei oksennustaudissa olevsn lapsensa lastentapahtumaan, kun halusi itse päästä tapaamaan muita vanhempia. Kertoi itse näin. Laatta lensi matkalla tapahtumaan mutta onneksi oli vaihtovaatteet mukana.

Ootte te lääkärit aika vekkuleita.

Vierailija
8/13 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. lääkäri

Yksi tuttu lääkäri vei oksennustaudissa olevsn lapsensa lastentapahtumaan, kun halusi itse päästä tapaamaan muita vanhempia. Kertoi itse näin. Laatta lensi matkalla tapahtumaan mutta onneksi oli vaihtovaatteet mukana.

Huh huh mikä idiootti (tämä lääkäri siis) 😳

Vierailija
9/13 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olin syksyllä kaikki flunssat, koska ei ollut kuumetta. Tai no, yhden päivän olin niin, että buranan voimin kuume alas.

Vähän sain katseita yskiessäni. Mutta ylläpidin extra tarkasti hygieniaa ja yskimäänkin lähdin pois. Eipä kukaan tainnut sairastua takiani.

Vierailija
10/13 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. lääkäri

Yksi tuttu vei lapsensa pizzeriaan syömään oksennustaudissa. Pahin vaihe oli jo ohi, mutta tauti päällä kuitenkin kun lapsi oksensi kotiin päästyään.

Vierailija
11/13 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli juuri ihan ylhäältä tieto/toive, että flunssassa suositaan etätöitä ja lepoa. Eli periaatteessa kiellettiin töissä köhimässä oleminen.

Vierailija
12/13 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko työpaikanvaihto ok, varmasti tulee jatkossakin vastaavia tilanteita.

Vierailija
13/13 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä menee teillä raja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi