Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vammaiskultti (Ylen Puheella)

Vierailija
04.02.2020 |

Oletko koskaan kuunnellut?

Jos et, kannattaisi avartaa näköalaansa siitä huolimatta, että olet mahdollisesti päivittäin tekemisissä jonkinlaisen kehitysvamman kanssa.

Aivan ihana ohjelma!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, täytyy tässä kohtaa kompata ja sanoa että on kerrankin hyvät ja hauskat juontajat löydetty tuohon ohjelmaan. Muuten kuuntelen ennemin jotain Politiikkaradiota. M51

Vierailija
2/9 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikkaradio on hyvää kuultavaa sekin, mutta Vammaiskultti on todella vailla vertaa!

Jenniina ja Julianna ovat aitoja, suoria, älykkäitä ja rakastettavia, aiheet erittäin mielenkiintoisia kuten vierailevat tähdetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPS

Vierailija
4/9 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sille mitään, mutta jompikumpi toimittajista puhuu todella hankalan oloisesti, "puhevikaisesti" ja se häiritsee tosi paljon.

Mutta kuuntelen kyllä jos sattuu radiosta tulemaan kun ajan autoa (kuuntelen radiota vain autoa ajaessani)

Vierailija
5/9 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei häiritse mikään tuossa ohjelmassa.

Häiritsee Kultin alettua lähinnä oma suhtautumiseni ja ennakkoluuloisuuteni vammaisiin ihmisiin.

Onneksi ne hälvenevät hiljalleen.

ap

Vierailija
6/9 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma avartaa kyllä hyvin käsitystä mitä vammaisuus voi olla. Juontajat ovat myös tosi hauskoja ja symppiksiä tyyppejä.

Vierailija
7/9 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julianna ja Jenniina ovat loistava esimerkki KAIKILLE.

Vierailija
8/9 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kukaan ei oo tekemisissä kehitysvamman kanssa. Korkeintaan ihmisen, jolla on kehitysvamma. Kehitysvamma on myös vain älyllinen. Liikunta- ja aistivammat on vielä erikseen. Toki jollain voi olla vaikka koko sarja.

Tv. liikuntavammainen henkilö

Ohjelmasta oon kyllä iloinen, et tulee vammaisten asiaa esille. Mielenkiintosia näkökulmia myös vaikka osittain oon eri mieltä / koen asiat eri tavalla. Kaikki tyyni hienoo ja hienoo sekin et siitä löytyy täältäkin keskustelu 😄

Vierailija
9/9 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen ongelma Puheradion kanssa että en kestä niiden normitoimittajia.

Jotenkin se niiden oma keski-ikäistyvän yleläisen elämä tunkee niiden toimittamiin sisältöihin niin että tämmöinen duunarihommista rahansa repivä prekaari ei oikein voi eläytyä.

Vammaiskultti on todella raikas tuulahdus tuohon ummehtuneisuuteen.

Peräti siinä määrin että epäilen kannattaako toimittajina pitää "normoja" ollenkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi