Tästä sen huomaa mitä kuntosali + rusketus tekee naisen seksuaaliselle markkina-arvolle - suomalainen 3 lapsen äiti (+30v) muuttui todelliseksi seksipommiksi
https://www.iltalehti.fi/keho/a/ebdc0c0c-3a49-4bf8-8f0c-2bf7a00ea4bc
Nyt käsi sydämmelle miehet, eikö olekin niin että 100% miehistä sanoo että tuo 30v + 3 kids on kuumempi kuin tämä sama nainen 20v no kids kuvassa?
100%.
Tästä sen näkee, että nainen voi olla uskomattoman kuuma +30v ja lapsiakin saaneena. Jopa kuumempi kuin 20v priimassaan oleva lapseton nainen.
Se riippuu vain teoista.
Kommentit (36)
Itse yritin liikkua ja käydä salilla. Mitään muutosta ei näkynyt kuin ainoastaan se, että rinnat pienentyivät todella pieniksi.
Nyt olen lihonut 25 kiloa. Rinnat ovat jo normaalin kokoiset, enkä vaihtaisi enää sen aikaiseen kehoon.
Rusketus on ollut minulle todella tärkeä ulkonäön parantelukeino. Enää en halua käyttää sitäkään. Ihoni on todella vaalea. Nyt yritän pärjätä omana itsenä. Eli eikö kannattaisi vaan olla ylpeä siitä mitä on. Vaikka se ei välttämättä yleisen kauneusihanteet mukainen olisikaan.
Nyt kun en enää itse ihannoi rusketusta, niin pidän paljon enemmän aikaisemmasta kuvasta, jossa iho on vaaleampi. Muutenkin nuorena iho on näyttänyt kuvan naisella paljon paremmalta. Toisessa kuvassa näkyy jo niin selkeästi vanheneminen.
Ei kiitos, tisseinä tyhjät pussit.
Ja olkoot minkä näköinen tahansa, 3 lasta on totaali kiinnostuksen tappaja.
Miksi kannattaisi olla kuuma? Miten se parantaa elämänlaatua?
Saman näköinen. Uudemmissa kuvissa on opetellut työntämään takapuoltaan taaksepäin. Taito kai se on sekin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kannattaisi olla kuuma? Miten se parantaa elämänlaatua?
Ei kannata, eikä niin mitenkään.
Mitäh, kaksikymppisenä oli kyllä parempi kroppa kun noita kuvia katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Kakskymppisenä kuvassa näyttää vanhemmalta kuin uusissa kuvissa
Vierailija kirjoitti:
Sulla taitaa olla sitten jotkut ihan omat kuvat siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla taitaa olla sitten jotkut ihan omat kuvat siellä.
Minun mielestä myös nuoruuden kuvan kroppa on parempi.
Tämä juttu huvittaa minua, valokuvaajaa. Paljon tekee jo perspektiivillä, valon suunnalla ja valon lämpötilalla.
No mutta mutta. Kuitenkin kai tässä enemmän keskustellaan elämänarvoista ja siitä, että mikä on arvokasta ihmisessä. Mulla ehkä ne ovat vähän muut jutut kuin nämä tässä.
Eniten vaikuttaa varmaan tummy tuck joka on lapsien jälkeen tehty. Vaikea uskoa, että 3 raskautta jättäisi mahanahkan noin kiinteäksi. Kai se joillain geeneillä mahdollista on, mutta huomasitteko, että missään ei sanottu, että mitään kirurgiaa ei olisi käytetty.
20-v kroppa näytti todella kivalta, mahasta ehkä poistaisin vähän rasvaa niin laihaläski-vaikutelma vielä minimoituisi.
Oon vissiin sitten ainoa jonka mielestä tollanen fitness-kroppa on ihan hirveä oli sellainen kenellä tahansa. Eli paljon parempi tuo oli ennen lapsia.
Oli aikaisemmin paremman mäköinen. Tuo rusketus tekee likaisen ja tunkkaisen näköiseksi ja nykyään vatsa liian lihaksikas. Ei ole kovin kummoinen näky.
Aina nuo ennen kuvat jotain suttuisia kauko-otoksia. Eipä näytä huonolta kummassakaan. Uusimmissa vaan otettu poseerauskuvat.
M37
Vierailija kirjoitti:
Eniten vaikuttaa varmaan tummy tuck joka on lapsien jälkeen tehty. Vaikea uskoa, että 3 raskautta jättäisi mahanahkan noin kiinteäksi. Kai se joillain geeneillä mahdollista on, mutta huomasitteko, että missään ei sanottu, että mitään kirurgiaa ei olisi käytetty.
20-v kroppa näytti todella kivalta, mahasta ehkä poistaisin vähän rasvaa niin laihaläski-vaikutelma vielä minimoituisi.
Ei kaikilla ole suurta mahaa raskaanakaan ja etenkin nuorena iho vain toipuu paremmin. Ja kyllä se monien raskauden jälkeinen vatsa on vuosien jälkeenkin vain pelkkää lihomista.
Moni suomalainen ns. "ruma ja läskikin" saisi itsestään varsin kauniinkin, kun laihduttaisi ja treenaisi.
Laihojakin itsensä hoitaminen, kuntoilu ja hyvä ruokavalio piristää kummasti.
No eipä se silti omaa suhtautumistani muuta, yh-äipät on eijei olivat miten kuumia tahansa.
On tuo kivemman näköinen ku perus siiderimahainen lättäperse.
Miksi täytyy olla noin ruskea? Ja miksi pitää seistä noin että lantio on työnnetty taakse, näyttää siltä että on jotain vialla?
Paksut jalat tuossa sivukuvassa.
Nyt on kuuma, nyt on kuuma! Minä olen mies 46 ja vaimoni on juuri hänen ikäinen.