Tästä sen huomaa mitä kuntosali + rusketus tekee naisen seksuaaliselle markkina-arvolle - suomalainen 3 lapsen äiti (+30v) muuttui todelliseksi seksipommiksi
https://www.iltalehti.fi/keho/a/ebdc0c0c-3a49-4bf8-8f0c-2bf7a00ea4bc
Nyt käsi sydämmelle miehet, eikö olekin niin että 100% miehistä sanoo että tuo 30v + 3 kids on kuumempi kuin tämä sama nainen 20v no kids kuvassa?
100%.
Tästä sen näkee, että nainen voi olla uskomattoman kuuma +30v ja lapsiakin saaneena. Jopa kuumempi kuin 20v priimassaan oleva lapseton nainen.
Se riippuu vain teoista.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
No eipä se silti omaa suhtautumistani muuta, yh-äipät on eijei olivat miten kuumia tahansa.
Lukiko tuossa jossain kohtaa, että olisi yh? Ei lukenut. Vinkki, yh tarkoittaa yksinhuoltajaa.
Huvittavaa, että mimmi on käyttänyt Kayla Itsines Bikini Body ohjelmaa, jossa nimenomaan EI mennä salille vaan voi kuntoilla kotona. Lisäksi tekorusketus/ rusketus ei tee kenestäkään sen kauniinpaa.
Ei rasvaa --> ei rintoja. Minä tahdon pitää ne.
Mä en halua olla kuuma tai parantaa markkina-arvoani. Mä oon kiinnostunut ihan muunlaisista asoista! Tuntuu ihan vieraalta nämä jutut. Miksi mun pitäisi olla jonkun tuntemattoman mielestä seksikäs?
Toi nainen ei muuten ilmeisesti edes ole käynyt salilla, vaan tehnyt Kayla Itsinesin kotijumppaa.
Näytti olevan ihan ok, kunnes tuli tuo viimeinen kuva missä jalka on sivustapäin. Reisi melkein paksumpi kuin vyötärö. Eli ei mitenkään ihailtavaa, on vaan oppnut ottamaan imartelevia kuvia.
Minulla on aina ollut korkea seksuaalinen markkina-arvo. En tee sillä mitään koska olen aseksuaali :)
Mun mielestä nuoruuden kroppa oli parempi, pehmeä mutta silti hoikka. En tykkää jäntevästä. Naama näyttää tosin paremmalta nykyään, ihankuin eri ihminen. Hyvä jos on tyytyväinen.
Jokaista kuvaa muokattu. Katsokaa seiniä. Kummasti mutkittelee. Noloa
Nuorena ollut nätti, jolla perinteistä lapsen pyöreyttä vielä kasvoissa.
Nykyään olemuksesta paistaa itsekeskeisyys, vaikka en naista tunne.
Hyvän näköinen emäntä. Kiva jos on itse tyytyväinen kroppaansa.
Kolmen lapsen äiti ei tarvitse markkina-arvoa. Ap on sairas ja minkälainen ihminen photoshoppaa kuviaan. Täysin pinnallinen ja hullu. Molempien sietäisi hävetä.
Laiha on aina kuuma, mitä naisiin tulee.