Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen lähti karkuun kun kuuli miten paljon mulla on ollut naisia

Vierailija
04.02.2020 |

Nainen katosi jäljettömiin kun kerroin että olen oman ikäisiäni keskivertomiehiä ihan reilusti useita kertoja kokeneempi naisten kanssa. Kun kuuli että olen ollut tieten yli 60 naisen kanssa hän otti ritolat. Ihan tavallisen näköinen lyhyt alle 170cm tappi olen, aina onnistunut vain olemaan naisten mieleen ja saamaan sellaisen kivan alkuvaikutelman.

Kommentit (195)

Vierailija
161/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ap hygieniasyistä.

Vierailija
162/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On asioita joista ei ikinä puhuta totta. Mm kuinka monta naista on ollut, jos on vähän naisia, nainen pitää luuserina. Jos paljon niin olet taas iljettävä pildehaukka. Mutta jälkimmäinen silti aina parempi.

Ikinä ei pidä paljastaa että käyttänyt maksullisia.

Kyllä minä ainakin tykkään rehellisyydestä. Tottakai voi kertoa maksullisista ja paljonko ollut naisia. Jos haluaa kertoa, ei pakko. Itse olen hyvin kokematon, mutten naiivi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet

1. Ns helppo nakki

2. Sukupuolitautinen (piilevänä myös)

Vierailija
164/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä just luin? Siis oikeastikko joku voi täällä määritellä kuinka monen ihmisen kanssa saa tai ei saa harrastaa seksiä xDDD.. tsiisus. Taitaa vaan kateelliset ja puuttelliset täällä huudella siksi koska ei onnistu saamaan ketään. Itse olen kaunis/hoikka nainen ja rakastana seksiä ja kaikkea muuta nautinnollista hedonistin tavoin. En koe siinä mitään väärää. Se ei tee minusta mitään tunnevammaista tai nymfomaania, että haluan katsella komeita miehiä ja samalla nauttia heistä kun olen sinkku. Pitkiä suhteita on takana ja koskaan en ole pettänyt. Ihan yhtä hurjasti olen seksiä harrastanut vain yhden ihmisen kanssa. Mistä keskiajalta oikein olette? Tälläkin hetkellä sinkku ja tinder laulaa. Jokaista miestä en huoli, koska sieltä ehkä 2% täyttää oman vaatimustason, mutta kun löytyy nii todellakin voin hänen kanssaan seksiä harrastaa. En myöskään alkaisi koskaan seurustella jonkun kokemattoman ja haluttoman miehen kanssa.

N27

Uteliaisuudesta, eikö ihmisiä pelota lainkaan sukupuolitaudit? Kondomihan ei ole 100% suoja ja kondyloomalta (papilloomavirus, HPV) se ei suojaa täysin välttämättä lainkaan. Se on hyvin yleinen, herkästi tarttuva ja lisää kohdunkaulan syövän riskiä. 

Itse mietin kanssa tätä. Vaikka tuota voi testata, en todellakaan tieten tahtoen haluaisi sitä kehooni. Lisäksi kaikki tällaiset todella monien kumppaneiden kanssa olleet, jotka tiedän ovat sanoisinkos aika huolettomia tuon ehkäisyn kanssa. Juuri tällaisia, että kun on jokin pitkäaikaisempi ehkäisy niin sitten se kondomin käyttö vaan on minimaalista, etenkin suuseksissä säännönmukaisesti ei koskaan. Testeihinkin mennään vain, jos tulee jotain oireita. Ja näin siis kaikilla joiden kanssa tullut puheeksi. Juu joo on varmasti huolellisiakin ihmisiä totta kai, mutta sen verran kuulleen sanoisin, että perustellusta syystä epäilen tällaisia ihmisiä.

Vierailija
165/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin varmaan vetäytyisin suhteesta tuossa tilanteessa. Mutten suinkaan siksi, että siitä syntyisi jonkinlainen moraalipaniikki, vaan sen takia että tuossa kohtaa täytyisi todeta että tämä ei nyt ole minun tyyppinen ihminen.

Minulle henkilökemia on kaikissa seksi- ja suhdejutuissa äärimmäisen tärkeää. Sen selvittämiseen vaaditaan usein (edes jonkinlaista) tutustumista. Mikäli seksikumppaneita on hurjan monta, en käsitä miten heihin ehtisi tutustua – ellei sitten tapaile useaa samaan aikaan, mikä on toki ihan sallittua sekin kunhan tämä on kaikille osapuolille tehty selväksi.

Ei seksin harrastamisessa ole mitään väärää tai likaista, ja sukupuolitaudin voi saada yhtä hyvin ensimmäiseltä sänkykaverilta kuin siltä sadannelta. Numeroita enemmän minua häiritsisi tuo ero oman ja tapailukumppanin ajatusmaailmojen välillä. Mutta toisaalta ei kyllä kävisi pienessä mielessäkään kysellä joltain treffailukumppanilta, montako miestä tai naista on ollut. Enkä osaisi suoralta kädeltä sanoa omaakaan tarkkaa lukuani, kun en niitä ole mihinkään excel-taulukkoon listannut.

Vierailija
166/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hj kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, onneksi erosin kirjoitti:

Mun exä oli kans ollut yli sadan naisen kanssa, joskus laskin että miten usein piti olla uusi nainen, että tuo määrä täyttyi. Jaoin määrän niillä vuosilla, kun hän oli ollut seksuaalisesti aktiivinen ja tulos oli, että joka 1-2. kuukausi oli uusi nainen. Tähän seksuaalisesti aktiiviseen aikaan sisältyi myös parisuhteita, joissa varmaan hetken "p*ni vain yhtä", joten todellisuudessa joinain kausina oli varmasti joka viikonloppu uusi pano. Ällöttävää. Tämä vaivasi aina minua, itselläni kun ei ole ollut edes yhdenillanjuttuja.

Mies oli lyhyt, kompleksinen ja todella mustasukkainen, selvästi siis paikkasi huonoa itsetuntoaan p*nemalla kaikkia jotka sai. Jos meinaan yli sataa naista p*nee kahden kaupungin sisällä, niin tuskin jokainen nainen on kovin laadukas... Sukupuoliherpes oli ainakin tarttunut matkaan.

Kuulostaa ihan mun eksältä. Kaikki muut täsmää paitsi sukupuoliherpes, mun eksällä oli ollut klamydia. Hänen sanojensa mukaan. Kuinka pitkään seurustelitte? Ollaankohan oltu saman tyypin kanssa?

No ette ole, näitä miehiä on PALJON.

En kysynyt sinulta, vaan tuon kyseisen kommentin kirjoittajalta. Kaikki kohdat osui yks yhteen. Myös tuo herpes kun rupesin muistelemaan. Kertoi nimittäin itseasiassa siitäkin tartunnasta, hieman epäsuorasti tosin.

Vierailija
167/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä just luin? Siis oikeastikko joku voi täällä määritellä kuinka monen ihmisen kanssa saa tai ei saa harrastaa seksiä xDDD.. tsiisus. Taitaa vaan kateelliset ja puuttelliset täällä huudella siksi koska ei onnistu saamaan ketään. Itse olen kaunis/hoikka nainen ja rakastana seksiä ja kaikkea muuta nautinnollista hedonistin tavoin. En koe siinä mitään väärää. Se ei tee minusta mitään tunnevammaista tai nymfomaania, että haluan katsella komeita miehiä ja samalla nauttia heistä kun olen sinkku. Pitkiä suhteita on takana ja koskaan en ole pettänyt. Ihan yhtä hurjasti olen seksiä harrastanut vain yhden ihmisen kanssa. Mistä keskiajalta oikein olette? Tälläkin hetkellä sinkku ja tinder laulaa. Jokaista miestä en huoli, koska sieltä ehkä 2% täyttää oman vaatimustason, mutta kun löytyy nii todellakin voin hänen kanssaan seksiä harrastaa. En myöskään alkaisi koskaan seurustella jonkun kokemattoman ja haluttoman miehen kanssa.

N27

Uteliaisuudesta, eikö ihmisiä pelota lainkaan sukupuolitaudit? Kondomihan ei ole 100% suoja ja kondyloomalta (papilloomavirus, HPV) se ei suojaa täysin välttämättä lainkaan. Se on hyvin yleinen, herkästi tarttuva ja lisää kohdunkaulan syövän riskiä. 

Ja sen voi saada vaikka panisi vain yhtä miestä elämänsä aikana.

Vierailija
168/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla oli samanikäisenä enemmän ollut naisia. En pidä sitä kokemuksina naisista. Naisen kanssa eläminen on kokemusta.

Rakastamisessa olisi jo jotain kehuttavaa.

Vierailija
169/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Ja sen voi saada vaikka panisi vain yhtä miestä elämänsä aikana.

Niin voi. Jos neitsyt saa sen mieheltä, jolla on ollut irtosuhteita, niin on se helvetin kurjaa naisen kannalta. 

Vierailija
170/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä retosteli että mulla ois kymmeniä sisaruksia pitkin suomee.

No, se olikin aika omaa laatuaan mielikuvitusihminen.

Vierailija
171/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko kylän poljettavat mopot kuuluvat toisilleen, ne seksuaalisesti suositut miehet ja naiset, siis sen jälkeen, kun koko kylä on ensin nautiskellut heidän antimistaan (jos sitä nyt voi nautinnoksi sanoa -  - ei voi, eiköhän se enneminkin ole suoritus). Koska tällaiset rajattomat jakorasiat tylsistyvät helposti rajallisiin ja jakamattomiin, niin yhdessä he voivat ehkä helpommin torjua sitä tylsistymistä ja tuntea tasavertaisuutta kokemuksestaan ja kokemuksistaan. 

Suurin osa naisista ja miehistä tietää sen, ettei häntäheikeistä ja -heikittäristä ole vakaviin, syvempiin suhteisiin. Ennen muinoin se yhteisön 'tieto' näkyi vain rumasti naisten hritteluna ja lutkitteluna ja miehille hymähtelyinä (helppoheikki). Silloin kun tarvittiin lapsia ja perheitä ja siten kunnollisia, sitoutuvia, luotettavia vanhempia niitä tuottamaan ja hoitamaan, jotta Suomi saatiin nousuun. Lieneekö nyt edessä hieman samanlainen konservatiivisuuden aalto, kun syntyvyys on laskenut kriittisiin sfääreihin, eikä suurin osa ihmisistä halua tänne totaalisesti eri kulttuureista tulevaa porukkaa pohjoisen väestön tilalle.

Tämäkin entinen ja nykyinen "kyläpyörä" oli 2v selibaatissa koska kumppani oli haluton. Sen parisuhteen jälkeen olen harrastanut seksiä juuri niin paljon kun olen halunnut mukavan tyypin tullessa kohdalle. Eikä se todellakaan ole ollut kummankaan osapuolen mielestä mitään suorittamista ;)

Että ihan turha väittää ettei seksuaalisesti aktiivinen ihminen pysty sitoutumaan. Seksittömyys ei ollut todellakaan ainoa syy eroon.

Konservatiivisuus heille ketkä siitä tykkää ja vapaus muille...

Sitten on vielä ne joista puhutaan, että ovatkin niitä "pyöriä" eivätkä edes todellisuudessa olekaan. Minäkin olin nuorempana sellainen muiden mukaan ja kovasti asiasta aina puhuivat ( kiusattiin muutenkin) todellisuudessa olen neitsyt edelleen. Senkin vuoksi jotenkin aina tulee ikävä olo, kun lukee näitä kirjoituksia täällä. Monet kun luulevat tietävänsä toisen elämästä niin paljon ja todellisuudessa eivät tiedä mitään, mutta silti puhuvat niin paljon pahaa ja monet vielä uskovat. 

Niin minäkin olin teininä "pihtaava h.ora", koska en suostunut ensimmäiseen seksikertaan kuin vasta 17-vuotiaana vakisuhteessa. Se suhde kesti pari vuotta, sitten olin pari vuotta sinkku ja tuli oltua muutamien irtojen kanssa. Sitten aloitin tuon yli 13v suhteen jossa ei pettämistä ollut, ei kyllä sitten seksiäkään viimeiseen 2 vuoteen. Monen asian summana päädyin eroamaan, nyt en etsi parisuhdetta, mutta hyvää seksiä haluan kyllä. Miettiköön muut sitten mitä haluavat. Myös sitä millaista olisi olla vaikka tuo 2v tahtomattaan totaalisesti ilman toisen kosketusta suhteessa.

Vierailija
172/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonhan niitä on, jos kukaan ei anna kuin kerran.

Vierailija
173/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esität lääkärintodistukset siitä, että sinulla ei ole sukupuolitauteja ja jos olet lääkärintodistuksen ajankohdan jälkeen pitänyt siveysvyötä (suuhunsakin voi kyllä saada tauteja, yäk), niin ehkä hän ymmärtää, mutta tautiriskin ja höllähousuisuuden vuoksi njet.

Vierailija
174/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein puhutaan siitä, miten miehet kehuvat niitä miehiä "koviksi äijiksi" , joilla on paljon seksikumppaneita, mutta haluavat itse neitsyen ja jopa halveksuvat seksuaalisesti aktiivisia naisia.

Olen kuitenkin huomannut, että naisilla on ihan sama homma. Useita seksikumppaneita omaavaa naista kehutaan rohkeaksi ja avoimesti seksuaaliseksi sekä ihaillaan toisten naisten toimesta (toki on myös niitä naisia jotka slutsheimaavat, mutta he ovat vähemmistöä). Naiset myös haluavat miehen jolla ei ole liutaa aiempia seksikumppaneita, ja näitä panomiehiä kutsutaan halveksuvasti nimellä "fuckboy".

Tarkoitukseni ei ole yleistää. Minusta useat seksikumppanit miehellä tai naisella on ihan ok eikä tee kenestäkään huonoa ihmistä. Minusta on myös ihan ymmärrettävää haluta siveä kumppani, ettei tarvitse pelätä tämän pettävän tulevaisuudessa.

Vierailija
175/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että naisilla on kohdunkaulasyöpää jo 35-vuotiaana:(

Vierailija
176/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vähän naisia. Tuonhan saa vuodessa kasaa.

Vierailija
177/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkohan sitä oli nuorena harrastaa seksiä naisten kanssa ettei ne ala kylillä puhuun että ei se mitään osaa

Vierailija
178/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan sillä ei ole juurikaan merkitystä mitä mieltä joku on seksihistoriastani, jos se tietoon tulisi. Olisi ok tai sitten ei. Perhettä en aio enää perustaa eikä parisuhdekaan ole mikään pakollinen. Seksiä harrastan jatkossakin miellyttävien miesten kanssa.

Vierailija
179/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisit ehkä (raskaasti) suojattuun seksiin mutta muuhun et. Itselle tahtoo jo miesystävän neljä aiempaa parisuhdetta olla liikaa, en kestäisi jos olisi jyystänyt puolta kylää.

Vierailija
180/195 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani seksuaalisesti hyvin aktiiviset, sanotaanko yli 50 kumppanin kanssa seksiä harrastaneet miehet ovat olleet tavalla tai toisella jotenkin patologisia luonteita. Ihastuneet helposti, pettäneet yhtä helposti, vaihtaneet naisia kuin paitaa. Uusien valloitusten tekeminen tuntui olevan heille jonkinlainen sisäinen pakko. Ei näitä tyyppejä voinut oikein kun sääliä. Kyllä miettisin kaksi kertaa, ennen kuin lähtisin suhteeseen ihmisen kanssa jolla on vastaava historia. En toki tarkoita että kaikki olisivat samanlaisia.