Nainen lähti karkuun kun kuuli miten paljon mulla on ollut naisia
Nainen katosi jäljettömiin kun kerroin että olen oman ikäisiäni keskivertomiehiä ihan reilusti useita kertoja kokeneempi naisten kanssa. Kun kuuli että olen ollut tieten yli 60 naisen kanssa hän otti ritolat. Ihan tavallisen näköinen lyhyt alle 170cm tappi olen, aina onnistunut vain olemaan naisten mieleen ja saamaan sellaisen kivan alkuvaikutelman.
Kommentit (195)
No kukapa tollasta polkuautoa huolisi.
Vaikka määrä onkin liioiteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miespuolinen kyläpyörä, en huolisi itselleni vaikka olisit muuten kuinka ihana ja komea tahansa.
Minkälaista salapoliisityötä olet tehnyt, kun olet seurustelukumppaniesi taustoja selvitellyt?
Meistä kun valtaosa ei entisillä suhteilla rehvastele. Itselläni on suhteita kertynyt varmaankin enemmän kuin aloittajalla, mutta en niistä ole sen kummemmin seurustelukumppaneille jutellut, enkä ainakaan millään määrillä rehvastellut. Tosin tarkkaa määrää en edes tiedä, kun en ole niistä lukua pitänyt. Pienimunasten hommaa tuollainen rehvastelu.
Arvauksia: jos kaveripiirit on miltään osin samat, niin ei välttämättä tarvi rehvastella. Itsellä yksi orastava ihastus laimeni kun yhteinen tuttu sivulauseessa naureskeli kuinka "x taas iski jotain naista". Puheenaihe itsessään oli aivan muu. eri
Ei tarvi olla edes samat. Kyllä se menneisyys aina ennemmin tai myöhemmin ilmi tulee, että ei sitä kannata piilottaakaan. Jos siis tosissaan meinaa missään parisuhteessa olla.
En piilota menneisyyttäni mutta en myöskään koe pakottavaa tarvetta kertoa puolisolleni asioista, joista hän ei ole koskaan sanallakaan edes kysynyt. Enkä todellakaan usko, että hänelle koskaan tulee ilmi asioita, jotka ovat tapahtuneet kymmeniä vuosia sitten ihan eri kaupungeissa ja jopa eri maissa.
En itsekään ole kiinnostunut puolisoni entisistä seksikumppaneista. Minulle riittää tieto siitä, että ennen minua hän on ollut naimisissa vain kerran eikä sen jälkeen avoliitossa kenenkään kanssa. Sarjakihlautujaan tai yhteenmuuttajaan/avioitujaan en olisi sitoutunut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä just luin? Siis oikeastikko joku voi täällä määritellä kuinka monen ihmisen kanssa saa tai ei saa harrastaa seksiä xDDD.. tsiisus. Taitaa vaan kateelliset ja puuttelliset täällä huudella siksi koska ei onnistu saamaan ketään. Itse olen kaunis/hoikka nainen ja rakastana seksiä ja kaikkea muuta nautinnollista hedonistin tavoin. En koe siinä mitään väärää. Se ei tee minusta mitään tunnevammaista tai nymfomaania, että haluan katsella komeita miehiä ja samalla nauttia heistä kun olen sinkku. Pitkiä suhteita on takana ja koskaan en ole pettänyt. Ihan yhtä hurjasti olen seksiä harrastanut vain yhden ihmisen kanssa. Mistä keskiajalta oikein olette? Tälläkin hetkellä sinkku ja tinder laulaa. Jokaista miestä en huoli, koska sieltä ehkä 2% täyttää oman vaatimustason, mutta kun löytyy nii todellakin voin hänen kanssaan seksiä harrastaa. En myöskään alkaisi koskaan seurustella jonkun kokemattoman ja haluttoman miehen kanssa.
N27
Samaa mieltä. Paitsi tinderiä en käytä.
N37
Vierailija kirjoitti:
Sitoutumiskyvytön mieshåra ei ole naisten ihannemies. Te olette kuin vessapaperia, jolla pyyhitään kerran ja heitetään pois.
Suomesta löytyy vastaavia naisia paljonkin - sopivat hyvin toisilleen, kun jakavat samat kokemukset ja pystyvät ymmärtämään toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miespuolinen kyläpyörä, en huolisi itselleni vaikka olisit muuten kuinka ihana ja komea tahansa.
Minkälaista salapoliisityötä olet tehnyt, kun olet seurustelukumppaniesi taustoja selvitellyt?
Meistä kun valtaosa ei entisillä suhteilla rehvastele. Itselläni on suhteita kertynyt varmaankin enemmän kuin aloittajalla, mutta en niistä ole sen kummemmin seurustelukumppaneille jutellut, enkä ainakaan millään määrillä rehvastellut. Tosin tarkkaa määrää en edes tiedä, kun en ole niistä lukua pitänyt. Pienimunasten hommaa tuollainen rehvastelu.
Arvauksia: jos kaveripiirit on miltään osin samat, niin ei välttämättä tarvi rehvastella. Itsellä yksi orastava ihastus laimeni kun yhteinen tuttu sivulauseessa naureskeli kuinka "x taas iski jotain naista". Puheenaihe itsessään oli aivan muu. eri
Ei tarvi olla edes samat. Kyllä se menneisyys aina ennemmin tai myöhemmin ilmi tulee, että ei sitä kannata piilottaakaan. Jos siis tosissaan meinaa missään parisuhteessa olla.
En piilota menneisyyttäni mutta en myöskään koe pakottavaa tarvetta kertoa puolisolleni asioista, joista hän ei ole koskaan sanallakaan edes kysynyt. Enkä todellakaan usko, että hänelle koskaan tulee ilmi asioita, jotka ovat tapahtuneet kymmeniä vuosia sitten ihan eri kaupungeissa ja jopa eri maissa.
En itsekään ole kiinnostunut puolisoni entisistä seksikumppaneista. Minulle riittää tieto siitä, että ennen minua hän on ollut naimisissa vain kerran eikä sen jälkeen avoliitossa kenenkään kanssa. Sarjakihlautujaan tai yhteenmuuttajaan/avioitujaan en olisi sitoutunut.
Mistä tiedät, montako kertaa hän on ollut kihloissa? Tai montako au-lasta hänellä on? Hän ei todellakaan usko, että sinulle koskaan tulee ilmi asioita, jotka ovat tapahtuneet kymmeniä vuosia sitten ihan eri kaupungeissa ja jopa eri maissa.
Naissuhteilla retosteleva mies, ei kiitos. Jotain kertoo ihmisestä jos pitää uudelle tuttavuudelle alkaa jotain sänkykumppanien määriä luettelemaan. Mäkin lähtisin karkuun ettei tarvi toisen kompleksien kanssa alkaa pelata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin olisin lähtenyt. Tuon ikäisenä (34) minulla oli ollut vasta kaksi miestä, jälkimmäinen 15-vuotisesta avioliitosta.
Huh. Ton ikäisenä mulla oli ollut ehkä 80 miestä. Niistä jopa osa pitkiäkin seurustelusuhteita.
Olen tuo, jolle vastaat. Ja jatkan: olen nyt 52 v, ja nyt minulla on ollut kolme miestä.
Ja olen koko aikuisikäni (pl. Pari vuotta avioeroni jälkeen) ollut Vähintään viikottain seksuaalisesti aktiivinen.
Vain alitasoiset kerskuvat saavutuksillaan .Vielä oudompaa se on,kun julkisesti rehentelee.Hanki itsellesi käytöstapoja ja sivistystä.Olet nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin entinen ja nykyinen "kyläpyörä" oli 2v selibaatissa koska kumppani oli haluton. Sen parisuhteen jälkeen olen harrastanut seksiä juuri niin paljon kun olen halunnut mukavan tyypin tullessa kohdalle.
Eli sinunlaisillesi "sitoutuminen" tarkoittaa kahta vuotta. Tämä selvä. Voi olla että aloituksessa mainittu nainen ajatteli, kuten useimmat ajattelevat, sitoutumisen tarkoittavan vuosikymmeniä (koska ainakin kaksi vuosikymmentä tarvitaan lasten kasvattamiseen aikuisiksi)...
Suhde kesti kaikenkaikkiaan reilut 13 vuotta.
Lapsia ei kannata kasvattaa kieroon suhteessa jossa on minkäänlaista väkivaltaa tai itsestäänselvyytenä pitämistä. Toisen pakottaminen selibaattiin on yksi näiden muoto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseltä on ainakin useampi nainen kysellyt, että monenko kanssa on tullut oltua silleen. Olen sitten vastannut rehellisesti ja reaktiot ovat vaihdelleet. Vaikka seurustelin nuorena pitkään, niin kyllähän niitä menevälle sinkkumiehelle kertyy parisenkymmentä vuodessa, vaikkei harrasteeseen sen kummemmin panosta.
Mitä mieltä olisit yhtä menevästä naisesta?
Noh, yksi kyselijöistä oli ollut yli sadan miehen kanssa, mutta ei hänellä silti kasvanut sarvia päässä tai tupsua persiissä. Henkilökemiat eivät silloin vain kohdanneet kevyttä iloittelua suuremmin. Ei tuo itselle mikään kynnyskysymys ole mihinkään suuntaan, mutta "vaikeampien" kanssa olen päätynyt suhteeseen ja suhdekokeiluihin.
Itse ihastun tulisesti hyvin harvoin, mutta innostun toki kepeämmin lähes päivittäin. Ja kun innokkaita naisia pörrää ympärillä, niin en ymmärrä mikä tekee ssseksistä sitten niin likaista. Henkisen matkanikin taivalsin jo nuorempana psykedeelipäissäni, niin en nää selibaatin tuovan mun fantastiseen elämään mitään lisäarvoo.
Tuhti rakkaus silti maistuisi.
Ei seksi ole likaista vaan muut ihmiset. Kovin pitkälle ei tainnu niillä psykedeeleillä päästä.
Mieluummin mies jolla on ollut useampia seksikumppaneita sinkkuna, kuin kymmeniä parisuhdevirityksiä takana.
Seksi on perustarve, pitkäikäiseen parisuhteeseen tarvitaan sen lisäksi paaaljon enemmän.
Mulla on ollut vain muutama. Karkuun ne menee se siltikin. Itselle ei olisi kumppanin edellisten kumppanien määrällä merkitystä.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se kertoo enemmän ihmisestä ja mielenterveydestä, että on seurustellut todella monen kanssa, kuin se onko harrastanut tunteetonta seksiä monen kanssa ja seurustellut harvan kanssa. Jos ihminen pystyy rakastumaan ja vaihtamaan parisuhdetta lennosta, niin sillähän nyt on joku korvien välissä jotain vikana, kuin ihmisellä joka harrastaa ja sitten sitoutuu harkiten.
Mt-häiriöisistä löytyy kyllä molempia käyttäytymismalleja, sekä yliseksualisoitumista näkyen suurina seksikumppanimäärinä, että kykenemättömyytenä olla ilman parisuhdetta.
Vau, taidankin tästä lähteä heti lääkäriltä hakemaan jonkinlaisen lääkityksen, kun nyt täällä todettu seksiä haluavilla on mt-häriö. Olen tähän asti luullut, että olen normaali työssäkäyvä ihminen jolla on normaalit nuoren ihmisen halut. Pitääkin ehkä myös siirtyä suoraan työelämästä valtion elätettäväksi. NOT
Jos opettelisit sisäistämään lukemasi provosoitumatta tahattomasti tai tietoisesti.
Diagnosoidusti mt-ongelmista kärsiviltä löytyy molempia käytösmalleja. Se ei tee kaikista seksiä haluavista mt-häiriöisiä. Vastaus oli tuohon kommenttiisi, kuinka mielestäsi parisuhteisiin hyppiminen kertoo mielenterveydestä. Edellinen vastaukseni ei siis ollut mielipide jos se nyt jotenkin jäi vielä epäselväksi.
Diagnosoidusti mt-ongelmista kärsiviltä löytyy kirjo kaikenlaisia käytösmalleja. Ihmisen seksuaalisuus ei kerro yksinään hänen mielenterveydestä tai ihmisestä ylipäätään yhtikäs mitään.
Olisiko sekin pitänyt varmuuden vuoksi kirjoittaa, etteivät nuo kaksi mainittua ole ainoat kaikkien mahdollisten mt-häiriöiden oireet? Se mihin alun perin vastasin toi esille vain nuo kaksi, kommentoiden toisen kertovan omasta mielestään mielenterveydestä.
Psykologina voin vain todeta tähän, että itse seksuaalisuus ja nautinnon hakeminen ei ole rinnastettavissa suoranaisesti mielenterveyteen. Seksin harrastaminen ja orgasmin saaminen on tutkitusti hyväksi ihmiselle. Se mistä syistä ihminen harrastaa tai ei harrasta seksiä on sitten asia erikseen. Esimerkiksi ihminen voi olla erittäin seksuaalinen halutessaan tyydyttää fyysiset tarpeensa, mikä on luonnollista. Se taas, että syy seksin harrastamiseen on ësimerkiksi hyväksynnän hakeminen on asia erikseen. Haluttomuus nuorella iällä voi kieliä monista sairauksista ja esimerkiksi mies jolla ei ole seksuaalisia haluja alle 40v ei ole yleensä normaalia. Kumppaneiden määrää ei voi myöskään mitenkään määritellä. Seksi vain yleensä on tabu, joka rinnastetaan heti ihmisen psyykkeeseen ja samassa unohdetaan sen luonnollisuus.
Keskustelupätkä lähti liikkeelle siitä, että ensimmäinen kommentoija määritteli mielenterveyttä näiden kahden yksittäisen toimintamallin perusteella. Suhteellisen pitkä jankkaus "tyhjästä".
Erilainen seksuaalisuus vain kyseessä: toinen tarvitsee seksiin tutun kumppanin ja toiselle kelpaa kuka tahansa tuntematon. I
lman psykologian opintojakin voi veikata, että eivät sovi keskenään yhteen. Tätä kai aloittaja hämmästeli, että nainen ei ollutkaan samanlainen kuin itse.
"Kuka tahansa tuntematon", ihanan mustavalkoista yleistystä.
Hyi hitto, en minäkään tuollaista mieshu**aa kelpuuttaisi. Tuollainen määrä on totaalinen turn off. Millsinen ääliö oikein olet?
Eihän tuo edes ole paljon. Minulla on ollut kymmenkertainen määrä.
Zinc
Olet pyrörinyt pillukarusellissa. Ei ihme että lähti. Ei jatkoon tommoset jakomunat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se kertoo enemmän ihmisestä ja mielenterveydestä, että on seurustellut todella monen kanssa, kuin se onko harrastanut tunteetonta seksiä monen kanssa ja seurustellut harvan kanssa. Jos ihminen pystyy rakastumaan ja vaihtamaan parisuhdetta lennosta, niin sillähän nyt on joku korvien välissä jotain vikana, kuin ihmisellä joka harrastaa ja sitten sitoutuu harkiten.
Mt-häiriöisistä löytyy kyllä molempia käyttäytymismalleja, sekä yliseksualisoitumista näkyen suurina seksikumppanimäärinä, että kykenemättömyytenä olla ilman parisuhdetta.
Vau, taidankin tästä lähteä heti lääkäriltä hakemaan jonkinlaisen lääkityksen, kun nyt täällä todettu seksiä haluavilla on mt-häriö. Olen tähän asti luullut, että olen normaali työssäkäyvä ihminen jolla on normaalit nuoren ihmisen halut. Pitääkin ehkä myös siirtyä suoraan työelämästä valtion elätettäväksi. NOT
Jos opettelisit sisäistämään lukemasi provosoitumatta tahattomasti tai tietoisesti.
Diagnosoidusti mt-ongelmista kärsiviltä löytyy molempia käytösmalleja. Se ei tee kaikista seksiä haluavista mt-häiriöisiä. Vastaus oli tuohon kommenttiisi, kuinka mielestäsi parisuhteisiin hyppiminen kertoo mielenterveydestä. Edellinen vastaukseni ei siis ollut mielipide jos se nyt jotenkin jäi vielä epäselväksi.
Diagnosoidusti mt-ongelmista kärsiviltä löytyy kirjo kaikenlaisia käytösmalleja. Ihmisen seksuaalisuus ei kerro yksinään hänen mielenterveydestä tai ihmisestä ylipäätään yhtikäs mitään.
Olisiko sekin pitänyt varmuuden vuoksi kirjoittaa, etteivät nuo kaksi mainittua ole ainoat kaikkien mahdollisten mt-häiriöiden oireet? Se mihin alun perin vastasin toi esille vain nuo kaksi, kommentoiden toisen kertovan omasta mielestään mielenterveydestä.
Psykologina voin vain todeta tähän, että itse seksuaalisuus ja nautinnon hakeminen ei ole rinnastettavissa suoranaisesti mielenterveyteen. Seksin harrastaminen ja orgasmin saaminen on tutkitusti hyväksi ihmiselle. Se mistä syistä ihminen harrastaa tai ei harrasta seksiä on sitten asia erikseen. Esimerkiksi ihminen voi olla erittäin seksuaalinen halutessaan tyydyttää fyysiset tarpeensa, mikä on luonnollista. Se taas, että syy seksin harrastamiseen on ësimerkiksi hyväksynnän hakeminen on asia erikseen. Haluttomuus nuorella iällä voi kieliä monista sairauksista ja esimerkiksi mies jolla ei ole seksuaalisia haluja alle 40v ei ole yleensä normaalia. Kumppaneiden määrää ei voi myöskään mitenkään määritellä. Seksi vain yleensä on tabu, joka rinnastetaan heti ihmisen psyykkeeseen ja samassa unohdetaan sen luonnollisuus.
Keskustelupätkä lähti liikkeelle siitä, että ensimmäinen kommentoija määritteli mielenterveyttä näiden kahden yksittäisen toimintamallin perusteella. Suhteellisen pitkä jankkaus "tyhjästä".
Erilainen seksuaalisuus vain kyseessä: toinen tarvitsee seksiin tutun kumppanin ja toiselle kelpaa kuka tahansa tuntematon. I
lman psykologian opintojakin voi veikata, että eivät sovi keskenään yhteen. Tätä kai aloittaja hämmästeli, että nainen ei ollutkaan samanlainen kuin itse.
"Kuka tahansa tuntematon", ihanan mustavalkoista yleistystä.
Pelkkiä ennestään tuttuja kavereitahan tinderissä, irina milanissa tai baarissa tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mua jotenkin vähän huvittaa tuo peruste, että "monet kumppanit kertovat vain siitä, että tykkää seksistä" Jaa, no minäkin tykkään seksistä! Minusta se on ihanaa ihanan kumppanin kanssa, mutta siltikään en halua kerätä paljon seksuaalikokemuksia mahdollisimman monen kanssa. Minä assosioin seksin hyvin vahvasti tunnekokemukseen, enkä todellakaan halua sitä kenen tahansa kanssa, olkoonkin ihan kiva tyyppi. Minulle on ihan selkiö etten kumppaniksenikaan halua sellaista, joka ei tätä pysty ymmärtämään, vaan on kerännyt jotain kokemussaalista.
Ja myönnän täysin, että mua myös inhottaa ajatus tuollaisesta kaiken dippaamisesta ja kyllä minä koen, että ei semmoinen tyyppi nyt ihan "puhdas" ole. Seksuaaliterveydestä olen ihan äärimmäisen tarkka.
Edelleenkään myöskään se että harrastaa muuta kuin parisuhdeseksiä ei tarkoita mitään keräilyhalua. Itse ainakin elän hetkessä mutten silti jokaista vastaantulijaa panisi, enkä hae seuraa deittipalveluista.
Ihania seikkailuita ihanien miesten kanssa, ehkäisystä huolehtien. En ajatellut elää seuraavaan n.10 vuotta selibaatissa siksi etten etsi isäpuolta lapsille. Joiden isän kanssa olin yksiavioisesti yli 10v.
Olin juuri ensitreffeillä, missä mies kertoi olleensa viidensadan naisen kanssa. Minäkin lähdin karkuun, kumma juttu. Jos tämä on miehen yritys tehdä hyvä ensivaikutelma, niin karkaan kyllä jatkossakin :)
Niin että seksisuhteet on vaan rynkytystä ja parisuhdeseksi autuasta rakastelua? :D
Kyllä omalla kohdalla seksikokemukset parani huomattavasti pitkän parisuhteen päätyttyä. Parasta seksiä ikinä oli baaripokan kanssa, josta kehkeytyi yli vuoden mittainen kuuma seksisuhde. Molemmilla oli kuitenkin vapaus olla muidenkin kanssa, muttei niistä sen kummemmpin juteltu. Ehkäisy oli kunnossa molemminpuolin.