Nainen lähti karkuun kun kuuli miten paljon mulla on ollut naisia
Nainen katosi jäljettömiin kun kerroin että olen oman ikäisiäni keskivertomiehiä ihan reilusti useita kertoja kokeneempi naisten kanssa. Kun kuuli että olen ollut tieten yli 60 naisen kanssa hän otti ritolat. Ihan tavallisen näköinen lyhyt alle 170cm tappi olen, aina onnistunut vain olemaan naisten mieleen ja saamaan sellaisen kivan alkuvaikutelman.
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo edes ole paljon. Minulla on ollut kymmenkertainen määrä.
Zinc
Kuinka monta nimimerkkiä sulta on jo estetty?
Vierailija kirjoitti:
Itseltä on ainakin useampi nainen kysellyt, että monenko kanssa on tullut oltua silleen. Olen sitten vastannut rehellisesti ja reaktiot ovat vaihdelleet. Vaikka seurustelin nuorena pitkään, niin kyllähän niitä menevälle sinkkumiehelle kertyy parisenkymmentä vuodessa, vaikkei harrasteeseen sen kummemmin panosta.
Juuri sinun kaltaistesi ihmisten takia papilloomaviruksesta (HPV) on tullut niin yleinen. Ikävä vain, että mahdollisesti kokemattomampi nainen voi saada sen itseensä kaltaiseltasi mieheltä. Kondomi ei täysin suojaa niiltä viruksilta, googleta.
6 vuotta Thaimaassa + 2 vuotta Japanissa, nuorena viriilinä miehenä. satkut paukku joka ikinen vuosi, pidin kirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se kertoo enemmän ihmisestä ja mielenterveydestä, että on seurustellut todella monen kanssa, kuin se onko harrastanut tunteetonta seksiä monen kanssa ja seurustellut harvan kanssa. Jos ihminen pystyy rakastumaan ja vaihtamaan parisuhdetta lennosta, niin sillähän nyt on joku korvien välissä jotain vikana, kuin ihmisellä joka harrastaa ja sitten sitoutuu harkiten.
Mt-häiriöisistä löytyy kyllä molempia käyttäytymismalleja, sekä yliseksualisoitumista näkyen suurina seksikumppanimäärinä, että kykenemättömyytenä olla ilman parisuhdetta.
Vau, taidankin tästä lähteä heti lääkäriltä hakemaan jonkinlaisen lääkityksen, kun nyt täällä todettu seksiä haluavilla on mt-häriö. Olen tähän asti luullut, että olen normaali työssäkäyvä ihminen jolla on normaalit nuoren ihmisen halut. Pitääkin ehkä myös siirtyä suoraan työelämästä valtion elätettäväksi. NOT
Jos opettelisit sisäistämään lukemasi provosoitumatta tahattomasti tai tietoisesti.
Diagnosoidusti mt-ongelmista kärsiviltä löytyy molempia käytösmalleja. Se ei tee kaikista seksiä haluavista mt-häiriöisiä. Vastaus oli tuohon kommenttiisi, kuinka mielestäsi parisuhteisiin hyppiminen kertoo mielenterveydestä. Edellinen vastaukseni ei siis ollut mielipide jos se nyt jotenkin jäi vielä epäselväksi.
Diagnosoidusti mt-ongelmista kärsiviltä löytyy kirjo kaikenlaisia käytösmalleja. Ihmisen seksuaalisuus ei kerro yksinään hänen mielenterveydestä tai ihmisestä ylipäätään yhtikäs mitään.
Olisiko sekin pitänyt varmuuden vuoksi kirjoittaa, etteivät nuo kaksi mainittua ole ainoat kaikkien mahdollisten mt-häiriöiden oireet? Se mihin alun perin vastasin toi esille vain nuo kaksi, kommentoiden toisen kertovan omasta mielestään mielenterveydestä.
Psykologina voin vain todeta tähän, että itse seksuaalisuus ja nautinnon hakeminen ei ole rinnastettavissa suoranaisesti mielenterveyteen. Seksin harrastaminen ja orgasmin saaminen on tutkitusti hyväksi ihmiselle. Se mistä syistä ihminen harrastaa tai ei harrasta seksiä on sitten asia erikseen. Esimerkiksi ihminen voi olla erittäin seksuaalinen halutessaan tyydyttää fyysiset tarpeensa, mikä on luonnollista. Se taas, että syy seksin harrastamiseen on ësimerkiksi hyväksynnän hakeminen on asia erikseen. Haluttomuus nuorella iällä voi kieliä monista sairauksista ja esimerkiksi mies jolla ei ole seksuaalisia haluja alle 40v ei ole yleensä normaalia. Kumppaneiden määrää ei voi myöskään mitenkään määritellä. Seksi vain yleensä on tabu, joka rinnastetaan heti ihmisen psyykkeeseen ja samassa unohdetaan sen luonnollisuus.
Keskustelupätkä lähti liikkeelle siitä, että ensimmäinen kommentoija määritteli mielenterveyttä näiden kahden yksittäisen toimintamallin perusteella. Suhteellisen pitkä jankkaus "tyhjästä".
Erilainen seksuaalisuus vain kyseessä: toinen tarvitsee seksiin tutun kumppanin ja toiselle kelpaa kuka tahansa tuntematon. I
lman psykologian opintojakin voi veikata, että eivät sovi keskenään yhteen. Tätä kai aloittaja hämmästeli, että nainen ei ollutkaan samanlainen kuin itse.
"Kuka tahansa tuntematon", ihanan mustavalkoista yleistystä.
Pelkkiä ennestään tuttuja kavereitahan tinderissä, irina milanissa tai baarissa tapaa.
En käytä deittipalveluita, eikä baareistakaan läheskään kuka tahansa kelpaisi. Kyllä aina keskustelut käydään ennenkuin aletaan harkita seksiä, ei nappaa aivottomat panopökkelöt. Fiksujen ja hyväkuntoisten miesten kanssa jutut on yleensä jatkuneet pidempäänkin.
Miten ihmeessä ihmisiä voi näin paljon haitata toisten seksiasiat?
Vierailija kirjoitti:
Hirveätä miettiäkin asiaa, mutta jos minulla olisi löyhempi moraali, saattaisi minullakin olla satoja seksikumppaneita. Huono itsetunto, rahapula ja yliseksuaalisuus: olisin saattanut jopa pyytää rahaa palveluksistani.
Tälle on olemassa ruma nimi, mutta tosiasiassa naisena, jolla on nämä kolme mainittua asiaa; en ihmettele yhtään miten yliseksuaalisuuden ja maksullisuuden raja on häilyvä.
Nuorempana tuli kaveerattua naisten kanssa, jotka olivat hyvin löyhiä seksuaalisten palvelusten kanssa, jos saivat esim. ilmaista juomaa baarissa.
Niin, jos nainen sanoo rakastavansa seksiä ja pitää myös juomisesta. Yhdestä tuopista nainen voi mennä ottamaan suihin baarin vessassa. Jos ei tule mitään morkkista, vaan nauttii siitä.
Mitä tuosta pitäisi ajatella? Kyläpyörä vai nainen joka tietää omat halunsa?
Tämä esimerkki oli yksi lukuisista tuntemistani yliseksuaalisista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se kertoo enemmän ihmisestä ja mielenterveydestä, että on seurustellut todella monen kanssa, kuin se onko harrastanut tunteetonta seksiä monen kanssa ja seurustellut harvan kanssa. Jos ihminen pystyy rakastumaan ja vaihtamaan parisuhdetta lennosta, niin sillähän nyt on joku korvien välissä jotain vikana, kuin ihmisellä joka harrastaa ja sitten sitoutuu harkiten.
Mt-häiriöisistä löytyy kyllä molempia käyttäytymismalleja, sekä yliseksualisoitumista näkyen suurina seksikumppanimäärinä, että kykenemättömyytenä olla ilman parisuhdetta.
Vau, taidankin tästä lähteä heti lääkäriltä hakemaan jonkinlaisen lääkityksen, kun nyt täällä todettu seksiä haluavilla on mt-häriö. Olen tähän asti luullut, että olen normaali työssäkäyvä ihminen jolla on normaalit nuoren ihmisen halut. Pitääkin ehkä myös siirtyä suoraan työelämästä valtion elätettäväksi. NOT
Jos opettelisit sisäistämään lukemasi provosoitumatta tahattomasti tai tietoisesti.
Diagnosoidusti mt-ongelmista kärsiviltä löytyy molempia käytösmalleja. Se ei tee kaikista seksiä haluavista mt-häiriöisiä. Vastaus oli tuohon kommenttiisi, kuinka mielestäsi parisuhteisiin hyppiminen kertoo mielenterveydestä. Edellinen vastaukseni ei siis ollut mielipide jos se nyt jotenkin jäi vielä epäselväksi.
Diagnosoidusti mt-ongelmista kärsiviltä löytyy kirjo kaikenlaisia käytösmalleja. Ihmisen seksuaalisuus ei kerro yksinään hänen mielenterveydestä tai ihmisestä ylipäätään yhtikäs mitään.
Olisiko sekin pitänyt varmuuden vuoksi kirjoittaa, etteivät nuo kaksi mainittua ole ainoat kaikkien mahdollisten mt-häiriöiden oireet? Se mihin alun perin vastasin toi esille vain nuo kaksi, kommentoiden toisen kertovan omasta mielestään mielenterveydestä.
Psykologina voin vain todeta tähän, että itse seksuaalisuus ja nautinnon hakeminen ei ole rinnastettavissa suoranaisesti mielenterveyteen. Seksin harrastaminen ja orgasmin saaminen on tutkitusti hyväksi ihmiselle. Se mistä syistä ihminen harrastaa tai ei harrasta seksiä on sitten asia erikseen. Esimerkiksi ihminen voi olla erittäin seksuaalinen halutessaan tyydyttää fyysiset tarpeensa, mikä on luonnollista. Se taas, että syy seksin harrastamiseen on ësimerkiksi hyväksynnän hakeminen on asia erikseen. Haluttomuus nuorella iällä voi kieliä monista sairauksista ja esimerkiksi mies jolla ei ole seksuaalisia haluja alle 40v ei ole yleensä normaalia. Kumppaneiden määrää ei voi myöskään mitenkään määritellä. Seksi vain yleensä on tabu, joka rinnastetaan heti ihmisen psyykkeeseen ja samassa unohdetaan sen luonnollisuus.
Keskustelupätkä lähti liikkeelle siitä, että ensimmäinen kommentoija määritteli mielenterveyttä näiden kahden yksittäisen toimintamallin perusteella. Suhteellisen pitkä jankkaus "tyhjästä".
Erilainen seksuaalisuus vain kyseessä: toinen tarvitsee seksiin tutun kumppanin ja toiselle kelpaa kuka tahansa tuntematon. I
lman psykologian opintojakin voi veikata, että eivät sovi keskenään yhteen. Tätä kai aloittaja hämmästeli, että nainen ei ollutkaan samanlainen kuin itse.
"Kuka tahansa tuntematon", ihanan mustavalkoista yleistystä.
Pelkkiä ennestään tuttuja kavereitahan tinderissä, irina milanissa tai baarissa tapaa.
En käytä deittipalveluita, eikä baareistakaan läheskään kuka tahansa kelpaisi. Kyllä aina keskustelut käydään ennenkuin aletaan harkita seksiä, ei nappaa aivottomat panopökkelöt. Fiksujen ja hyväkuntoisten miesten kanssa jutut on yleensä jatkuneet pidempäänkin.
Miten ihmeessä ihmisiä voi näin paljon haitata toisten seksiasiat?
Sinua se tuntuu haittaavan. Vai miksi sinun pitää selitellä valintojasi jollain nettipalstalla?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että valtaosa vastaajista on jostain pikkupaikkakunnilta kun puhutaan kylän pyörästä ja exät tuntee toisensa jne. Jos harrastaa seksiä PKS ja ulkomailla niin vaikka kumppaneita olisi ollut 500 on erittäin epätodennäköis että törmäilisivät toisiinsa.
Ei tarvitse asua, kuin keskikokoisessa kaupungissa ja jos hengaa suunnilleen ikäistensä kanssa, aina löytyy vähintäänkin jonkun tutun tutun kautta samoja ihmisiä. Sitten jos on vielä normaalia sosiaalisempi tapaus niin sitäkin lähempää.
Täällä kauhistellaan määrää 60kpl, mutta jos tämä 34v on aloittanut 19 vuotiaana seksielämän, on hän ehtinyt touhuta jo 15 vuotta. Eihän tuo 60 tee kuin 4 naista/vuosi. Eli on ehtinyt todennäköisesti seurustella pidempäänkin jonkun kanssa. Ei olisi mikään dealbreaker, tai no riippuu miten asiasta on keskusteltu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On minullakin ollut, parin pitkän parisuhteen välissä ja jälkeen, kymmeniä kumppaneita, eikä läheskään kaikki niistäkään yhdenillanjuttuja. Tuo "et kelpaa kellekään pidemmän päälle" ei siis päde, ainakaan kaikkiin. Jotkut vaan tykkää seksistä ja omat kriteerit parisuhdekumppanille on melko korkeat.
En ala lukumäärillä retostella, mutta jos kysyy niin pitää olla valmis vastaukseen :)
Miten ja millä tavalla pitäis olla valmis vastaukseen? Ei tarvitse olla, ja sen jälkeen voi tehdä omat päätöksensä just sen mukaan kun itsestä parhaalle tuntuu.
Tottakai. Mutta joku karkuun juokseminen oman utelun päätteeksi on aika lapsellista.
Itse arvostan enemmän ihmisiä jotka oikeasti etsii sen seksuaalisestikin sopivan kumppanin vaikka sitten montaa kokeilemalla, kuin että lyöttäydytään siveästi yhteen, petytään ja sitten ehkä petetään. Näitä näkee etenkin miehissä ihan liikaa, hyörisivät mieluummin sinkkuina menemään.
Harvempi varmaan kirjaimellisesti juoksee karkuun. Tässäkin asiassa pitäisi ymmärtää ihmisten olevan erilaisia. Tekstisi perusteella sinun mielestäsi paras tapa on harrastaa seksiä eri ihmisten kanssa kunnes seksuaalisesti sopiva ihminen löytyy. Joku toinen ei halua kerätä kymmeniä panokokemuksia. Ihmiset eivät ajattele samalla tavalla tästäkään, eikä sen erilaisen ihmisen valinnan ylenkatsominen sitä muuta. Eikä ne kymmenet panotkaan ehkäise pettämistä, siihen taipuvaiset eivät kokeilemalla välttämättä parane.
Kyllä täällä paaaljon enemmän ylenkatsotaan niitä jotka tykkäävät seksiä harrastaa sopivan ihmisen ja tilaisuuden tullen, vaikka ihan sinkuista kyse. Minun puolestani kukakin eläköön miten parhaaksi kokee. En keräile panokokemuksia tarkoituksella mutten kieltäydykään hyvästä sellaisesta. Tämä toki vain sinkkuna, varattuna olen vain yhden.
Miksi takerrut tuollaiseen? Täällä=? Tässä ketjussa? av:lla? Suomessa?
Miten tää liittyy tuohon että pitää olla valmis kuulemaan vastaus?
Miksi edes kysyä jos ei halua vastausta? Vastasin jo että tottakai sen perusteella saa valita onko asia ok vai ei.
Millä perusteella ei halua vastausta? Jättikö kuuntelematta sen kokonaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mua jotenkin vähän huvittaa tuo peruste, että "monet kumppanit kertovat vain siitä, että tykkää seksistä" Jaa, no minäkin tykkään seksistä! Minusta se on ihanaa ihanan kumppanin kanssa, mutta siltikään en halua kerätä paljon seksuaalikokemuksia mahdollisimman monen kanssa. Minä assosioin seksin hyvin vahvasti tunnekokemukseen, enkä todellakaan halua sitä kenen tahansa kanssa, olkoonkin ihan kiva tyyppi. Minulle on ihan selkiö etten kumppaniksenikaan halua sellaista, joka ei tätä pysty ymmärtämään, vaan on kerännyt jotain kokemussaalista.
Ja myönnän täysin, että mua myös inhottaa ajatus tuollaisesta kaiken dippaamisesta ja kyllä minä koen, että ei semmoinen tyyppi nyt ihan "puhdas" ole. Seksuaaliterveydestä olen ihan äärimmäisen tarkka.
Edelleenkään myöskään se että harrastaa muuta kuin parisuhdeseksiä ei tarkoita mitään keräilyhalua. Itse ainakin elän hetkessä mutten silti jokaista vastaantulijaa panisi, enkä hae seuraa deittipalveluista.
Ihania seikkailuita ihanien miesten kanssa, ehkäisystä huolehtien. En ajatellut elää seuraavaan n.10 vuotta selibaatissa siksi etten etsi isäpuolta lapsille. Joiden isän kanssa olin yksiavioisesti yli 10v.
No keräilykamaa siinä mielessä, että kun toiselle ne monet ovat iso juttu ja toiselle "vaan kertynyt". Eli ei pidetä sitä sinänsä minään, joten suhtautuminen sellaiseen on ihan erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseltä on ainakin useampi nainen kysellyt, että monenko kanssa on tullut oltua silleen. Olen sitten vastannut rehellisesti ja reaktiot ovat vaihdelleet. Vaikka seurustelin nuorena pitkään, niin kyllähän niitä menevälle sinkkumiehelle kertyy parisenkymmentä vuodessa, vaikkei harrasteeseen sen kummemmin panosta.
Juuri sinun kaltaistesi ihmisten takia papilloomaviruksesta (HPV) on tullut niin yleinen. Ikävä vain, että mahdollisesti kokemattomampi nainen voi saada sen itseensä kaltaiseltasi mieheltä. Kondomi ei täysin suojaa niiltä viruksilta, googleta.
Tämähän on se juttu, mikä monelta mieheltä etenkin tahtoo unohtua. Seksi on näin tautinäkökulmastakin ikävä kyllä taas kerran naisille riskaabelimpaa, kuin miehille. Mies voi huiskia sinne tänne ja välttää vakavammat seuraukset ja välttyä lääkärikäynneiltä. Tosi kiva juosta jollain gynella ronkittavana parin vuoden välein.
Vierailija kirjoitti:
Mitä just luin? Siis oikeastikko joku voi täällä määritellä kuinka monen ihmisen kanssa saa tai ei saa harrastaa seksiä xDDD.. tsiisus. Taitaa vaan kateelliset ja puuttelliset täällä huudella siksi koska ei onnistu saamaan ketään. Itse olen kaunis/hoikka nainen ja rakastana seksiä ja kaikkea muuta nautinnollista hedonistin tavoin. En koe siinä mitään väärää. Se ei tee minusta mitään tunnevammaista tai nymfomaania, että haluan katsella komeita miehiä ja samalla nauttia heistä kun olen sinkku. Pitkiä suhteita on takana ja koskaan en ole pettänyt. Ihan yhtä hurjasti olen seksiä harrastanut vain yhden ihmisen kanssa. Mistä keskiajalta oikein olette? Tälläkin hetkellä sinkku ja tinder laulaa. Jokaista miestä en huoli, koska sieltä ehkä 2% täyttää oman vaatimustason, mutta kun löytyy nii todellakin voin hänen kanssaan seksiä harrastaa. En myöskään alkaisi koskaan seurustella jonkun kokemattoman ja haluttoman miehen kanssa.
N27
Uteliaisuudesta, eikö ihmisiä pelota lainkaan sukupuolitaudit? Kondomihan ei ole 100% suoja ja kondyloomalta (papilloomavirus, HPV) se ei suojaa täysin välttämättä lainkaan. Se on hyvin yleinen, herkästi tarttuva ja lisää kohdunkaulan syövän riskiä.
Tuskin yksikään täysijärkinen nainen haluaa alkaa seurustelemaan kuppakepin kanssa. En minä ainakaan halua itselleni hp-virusta tai muutakaan vastaavaa tautia loppuelämäkseni piinaamaan. Pysyttelen horomiehistä kaukana.
Kuvitteleeko joku dille oikeasti, että naisten mielestä iso kaatojen määrä on meriitti. Ehkäpä toisten typerien miespuolisten silmissä sillä saa jonkinlaista mainetta, mutta ei asiasta kannata huudella naisille.
Ap vääntää veistä kilt tien palstaulien haavassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko kylän poljettavat mopot kuuluvat toisilleen, ne seksuaalisesti suositut miehet ja naiset, siis sen jälkeen, kun koko kylä on ensin nautiskellut heidän antimistaan (jos sitä nyt voi nautinnoksi sanoa - - ei voi, eiköhän se enneminkin ole suoritus). Koska tällaiset rajattomat jakorasiat tylsistyvät helposti rajallisiin ja jakamattomiin, niin yhdessä he voivat ehkä helpommin torjua sitä tylsistymistä ja tuntea tasavertaisuutta kokemuksestaan ja kokemuksistaan.
Suurin osa naisista ja miehistä tietää sen, ettei häntäheikeistä ja -heikittäristä ole vakaviin, syvempiin suhteisiin. Ennen muinoin se yhteisön 'tieto' näkyi vain rumasti naisten hritteluna ja lutkitteluna ja miehille hymähtelyinä (helppoheikki). Silloin kun tarvittiin lapsia ja perheitä ja siten kunnollisia, sitoutuvia, luotettavia vanhempia niitä tuottamaan ja hoitamaan, jotta Suomi saatiin nousuun. Lieneekö nyt edessä hieman samanlainen konservatiivisuuden aalto, kun syntyvyys on laskenut kriittisiin sfääreihin, eikä suurin osa ihmisistä halua tänne totaalisesti eri kulttuureista tulevaa porukkaa pohjoisen väestön tilalle.
Tämäkin entinen ja nykyinen "kyläpyörä" oli 2v selibaatissa koska kumppani oli haluton. Sen parisuhteen jälkeen olen harrastanut seksiä juuri niin paljon kun olen halunnut mukavan tyypin tullessa kohdalle. Eikä se todellakaan ole ollut kummankaan osapuolen mielestä mitään suorittamista ;)
Että ihan turha väittää ettei seksuaalisesti aktiivinen ihminen pysty sitoutumaan. Seksittömyys ei ollut todellakaan ainoa syy eroon.
Konservatiivisuus heille ketkä siitä tykkää ja vapaus muille...
Sitten on vielä ne joista puhutaan, että ovatkin niitä "pyöriä" eivätkä edes todellisuudessa olekaan. Minäkin olin nuorempana sellainen muiden mukaan ja kovasti asiasta aina puhuivat ( kiusattiin muutenkin) todellisuudessa olen neitsyt edelleen. Senkin vuoksi jotenkin aina tulee ikävä olo, kun lukee näitä kirjoituksia täällä. Monet kun luulevat tietävänsä toisen elämästä niin paljon ja todellisuudessa eivät tiedä mitään, mutta silti puhuvat niin paljon pahaa ja monet vielä uskovat.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteleeko joku dille oikeasti, että naisten mielestä iso kaatojen määrä on meriitti. Ehkäpä toisten typerien miespuolisten silmissä sillä saa jonkinlaista mainetta, mutta ei asiasta kannata huudella naisille.
Mitä ajattelet naisesta, jolla on ollut 200 miestä? Onko eroa sillä, että miehellä on ollut 200 naista?
Minusta ihan sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä just luin? Siis oikeastikko joku voi täällä määritellä kuinka monen ihmisen kanssa saa tai ei saa harrastaa seksiä xDDD.. tsiisus. Taitaa vaan kateelliset ja puuttelliset täällä huudella siksi koska ei onnistu saamaan ketään. Itse olen kaunis/hoikka nainen ja rakastana seksiä ja kaikkea muuta nautinnollista hedonistin tavoin. En koe siinä mitään väärää. Se ei tee minusta mitään tunnevammaista tai nymfomaania, että haluan katsella komeita miehiä ja samalla nauttia heistä kun olen sinkku. Pitkiä suhteita on takana ja koskaan en ole pettänyt. Ihan yhtä hurjasti olen seksiä harrastanut vain yhden ihmisen kanssa. Mistä keskiajalta oikein olette? Tälläkin hetkellä sinkku ja tinder laulaa. Jokaista miestä en huoli, koska sieltä ehkä 2% täyttää oman vaatimustason, mutta kun löytyy nii todellakin voin hänen kanssaan seksiä harrastaa. En myöskään alkaisi koskaan seurustella jonkun kokemattoman ja haluttoman miehen kanssa.
N27
Uteliaisuudesta, eikö ihmisiä pelota lainkaan sukupuolitaudit? Kondomihan ei ole 100% suoja ja kondyloomalta (papilloomavirus, HPV) se ei suojaa täysin välttämättä lainkaan. Se on hyvin yleinen, herkästi tarttuva ja lisää kohdunkaulan syövän riskiä.
Virus voi aiheuttaa myös syövän kurkkuun ja peräsuoleen, joten ei miehetkään ole täysin turvassa.
Miksi edes kysyä jos ei halua vastausta? Vastasin jo että tottakai sen perusteella saa valita onko asia ok vai ei.