Anoppi vihjailee taas töistä
Anoppi luulee että sille kuuluu meidän raha asiat. Vuodesta toiseen jaksaa valittaa etten käy töissä. Kuuluuko se teidän mielestä anopille että mies maksaa minun ja pojan elämän?
Kommentit (49)
Mun anoppi oli sellane että kuvitteli että töihin vain mennään. Appi luulee niin edelleen. Ei mitään hajua nykypäivän työtodellisuudesta. Jos sain töitä molemmat oli hiljaa. Jos olin työtön, seurassani herjattiin muita työttömiä.
Paljonko sulle on eläkettä kertynyt, ap? Mitä ajattelit tehdä jos mies kuolee tai eroatte? Alat sossun loiseksi?
Mikäs siinä jos se ei sun miestä haittaa? Paskaako se meille muille kuuluu, mutta pidä ne sormet sieltä tuista sitten pois kiitos. :)
Vierailija kirjoitti:
Mies ei puhu anopille meidän asioita ja ei kuulu anopille nämä jutut muutenkaan. Miehellä on ihan ok duunarin palkka ja kun eletään kohtuullisesti niin riittää kyllä. Poikakin lähtee muutaman vuoden päästä opiskelemaan, vielä saa äiti olla poikansa kanssa hetken. T. Ap
Trolli kasvattaa narsistista kiltti_miestä siinä 😂😂😂😂😂😂😂
Ei elämässä voi elää ilman riskejä. Turha murehtia, mitä tapahtuu jos mies kuolee yms. Sitten saamme toimeentulotukea pojan kanssa. Ehkä menen sitten työkkärin kirjoille. T. Ap
Paljonko sulle on eläkettä kertynyt, ap?
Mitäs teet kun miehesi ottaa eron? Etsitkö uuden elättäjän esim. Kelasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei puhu anopille meidän asioita ja ei kuulu anopille nämä jutut muutenkaan. Miehellä on ihan ok duunarin palkka ja kun eletään kohtuullisesti niin riittää kyllä. Poikakin lähtee muutaman vuoden päästä opiskelemaan, vielä saa äiti olla poikansa kanssa hetken. T. Ap
Mitä vihjaat? Ei mies ole narsisti. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei elämässä voi elää ilman riskejä. Turha murehtia, mitä tapahtuu jos mies kuolee yms. Sitten saamme toimeentulotukea pojan kanssa. Ehkä menen sitten työkkärin kirjoille. T. Ap
600 egeä kuussa loppuiän. Mahtava skenaario sulla 🖕
Ei kuulu minun eläkkeet tänne. Etsin uuden miehen sitten ehkä, ja kyllä Kelasta saan pyytää jos tarvitsen rahaa. Sitä paitsi olen ylipainoinen, niin kuolen varmaan ensin. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikasi on. Ja sinä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu minun eläkkeet tänne. Etsin uuden miehen sitten ehkä, ja kyllä Kelasta saan pyytää jos tarvitsen rahaa. Sitä paitsi olen ylipainoinen, niin kuolen varmaan ensin. T. Ap
Älä jaksa, paljastuit jo ja tämä on kyllä viikon huonoin trollaus. -75 000 000/5
Poikasi lähtee parin vuoden kuluttua opiskelemaan? Eli on noin 15-18v? Ja perustelet kotona olemista sillä, että haluat viettää aikasi pojan kanssa.. Poika on koulussa ja varmaan harrastaa tai viettää aikaa myös kavereidensa kanssa, joten ehtisit aivan hyvin käydä töissä ilman että se olisi pois yhteisestä ajastanne. Myös osa-aikatyö on vaihtoehto. Taidat vain käyttää poikaa tekosyynä kotona völläämiseen ja anoppia tämä ärsyttää. Ei ehkä ole anopin asia puuttua perheen ne asioihin, mutta toisaalta ymmärrettävää, jos vihjailee, että sinun olisi aika osallistua perheen elättämiseen. Jos puolisosi on tavallinen duunari ja pärjäätte hänen tuloillaan, veikkaan että myös poikasi kärsii tästä niukkuudesta ja talouskurista, jolla mahdollistatte sinun kotona olemisen.
Onko sinulla ammattia? Miksi et halua tehdä töitä?
Sanoin muutaman vuoden päästä. Poika on ala asteella. Ei silti enää montaa vuotta kotona ole. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikasi on. Ja sinä.
Mitä poika tähän kuuluu? T. Ap
Jos et nosta mitään tukia ja oikeasti tulette toimeen miehen palkalla, niin eipä tuo asia kenellekään muulle kuulu. Työhaluisia työttömiä on ihan riittävästi, ei sinne työnhakijoiden joukkoon tarvitse sellaisen ängetä joka ei töitä oikeasti halua eikä tarvitse. Musta tuntuisi tylsältä ja hyödyttömältä elää tuollaista elämää, mutta kukin tyylillään!
Sitten taas jos miehen palkka ei meinaa riittää, on ihan ok että äiti kertoo pojalleen, että tilanne ei ole ihan normaali. Ettei tarvitsisi pihistellä elättääkseen työhalutonta vaimoa.
Vierailija kirjoitti:
No. Täällä "anoppilassa" sama tilanne. Anoppi maksaa pojalleen rahaa, joka suurelta osin menee "luksukseen". Anoppi on pienipalkkaisessa työssä. Eli voitte sitten itse päätellä, kuuluuko asia anopille...
Ei silti kuulu. Nähty on kun annettiin sitä ja tätä, mutta ei hyväksytty mikä on kerran annettu, kuuluu pojalle.
Vierailija kirjoitti:
Mun anoppi antoi ymmärtää että vain työssäkäyjät ovat oikein eläjiä. Halveksi työttömiä. Oikeasti sen oma elämä oli ankeeta, johonkinhan se piti purkaa. Olin työtön ja olen edelleen. Mies käy töissä ja elättää suurimmaksi osaksi. Sopii meille, asiahan ei muille kuulu.
Väitätkö muka että anoppisi on väärässä?
Vierailija kirjoitti:
Terve ammattivalittaja. :D
Minun anoppini on kuollut muutama vuosi sitten. T. Ammattivalittaja
En ole, kuinka niin? T. Ap