Kerätään tähän ketjuun ÄRSYTTÄVIÄ TRENDISANOJA/SANONTOJA
Nämä nyt tulee ainakin mieleen: milleniaali tunteiden sanoittaminen rajapinta tulokulma
Kommentit (1313)
Tavallaan
Kuunnelkaapas teine tai muiden teinintasoisten puhetta: joka toinen sana on tavallaan.
Lockdown
”Katsotaan nyt, kauanko tämä maamme lockdown kestää.”
Miksei voi sanoa että sulku?
Kotoilu tai koronakotoilu
Koronalinko
kukasitä pahaa mössöä sitten syö?
nautimme toisistamme ja syömme hyvää ruokaa, siinäpä oikein lauseiden lause :D
HIPSUTUS!!! Ruksia tulee jokaiselle tinderissä, jolla tuo sana lukee.
Rekrytointi ei voi ihan suomea saakeli käyttää?
Vierailija kirjoitti:
huutista!
Niin typerä.
Sanot lol nauramatta ääneen. -Ruger hauer
Sama tuon kanssa. Miksi sanoo huutista tai jos naurat kovaäänisesti, niin miksi siihen räkätykseen pitää tuo sana tunkea?
Tyttis ja poikkis, näitä ei onneksi käytä kun 13v teinit
Onko dinneri jo vanha sana? Luoja paratkoon miten ärsyttävä!
Hipsutuksen maailmanmestari, nallekarhu, setämies tinderin erotiikantappajat
Ai niin parasta just nyt #
Voit sä follaa mua instas? No kyllä tasan en, mä voin vaan follata.
Mun isoisoisä oli syntynyt 1875? Jaa, no mun isoisoisä sen sijaan on syntynyt 1865.
Joku siis sanoo kuolleista: oli syntynyt.Itse kirskuu korvaan semmonen. Sanon isoisoisästäkin että on syntynyt sillo ja sillo ja on kuollut/kuoli 1940, mutta en ksokaan sanoisi että hän oli syntynyt 1865. Ihan ku hän olisi sieluineen päivineen lakannut tyystin olemasta 75 vuotta sitten
Tuoksuttaa merkityksessä haistaa, esim. "Tuoksutapa tätä kukkaa!" Ihan hirveä sana, kummallinen ja turha. Lisäksi omasta mielestäni tuoksuttaa tarkoittaa enemmänkin hajustamista, hajuvettä voi tuoksuttaa itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Mittarointi
Kasvutarina
Downshiftaaminen
Somevaikuttaja
PalvelumuotoiluKaikki yhtä kuumana höyryävää ehtaa sontaa ja tyhjää sanahelinää 💩
Olen opiskellut palvelumuotoilua ja niissä piireissä pyörii kyllä hipahtavia täti-ihmisiä jotka
uskoo prosessiin vähän liikaakin ja elämä pyörii hilpeiden lämmittelyleikkien ja post it-lappujen
liimaiulun ympärillä
RIP täysin kiusallisen teennäinen osanotto.