Kerätään tähän ketjuun ÄRSYTTÄVIÄ TRENDISANOJA/SANONTOJA
Nämä nyt tulee ainakin mieleen: milleniaali tunteiden sanoittaminen rajapinta tulokulma
Kommentit (1313)
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti
kun meillä on sana "alunperin", joka tarkoittaa juuri samaa, on lyhyempi eikä ole kökkö käännössana.
Oho. Olenko ymmärtänyt lähtökohtaisesti-sanan ihan väärin, kun luulin, että se tarkoittaa suunnilleen samaa kuin oletuksena/oletusarvoisesti? Onko väärin sanoa esim. "Lähtökohtaisesti pidän kaikista ihmisistä", jos tarkoittaa, että pitää kaikista, ellei ole erillistä syytä poikkeukseen?
Kääk
Tuon sanan käyttö sopii Aku Ankalle, mutta ei kenellekään muulle
Maalittaminen
Kuka saatanan taulapää tuon termin keksi?
Tilan tuntu
Onnea vaan tilan tunnusta, sitä tilaa nyt vaan ei kuitenkaan ole oikeasti yhtään enempää.
Eikä ärsytä vain tämä sana vaan koko asia itsessään.
Paituli
Äityli
Tytsy
Parhautta
Makustella
Ottaa koppi jostakin
"OU MAI GAAD" Kuulostaa juntilta jenkin suusta, mutta vielä potenssiin viisi suomalaisen suusta. Myös lauseessa on kaksi pointtia miksi sitä ei pitäisi edes käyttää. 1. Jos olet kristitty, niin lausut juuri turhaan herrasi nimeä. 2. Olet sateisiti, sinulla ei ole jumalaa, joten mitä hittoo selität?
Vierailija kirjoitti:
"OU MAI GAAD" Kuulostaa juntilta jenkin suusta, mutta vielä potenssiin viisi suomalaisen suusta. Myös lauseessa on kaksi pointtia miksi sitä ei pitäisi edes käyttää. 1. Jos olet kristitty, niin lausut juuri turhaan herrasi nimeä. 2. Olet sateisiti, sinulla ei ole jumalaa, joten mitä hittoo selität?
*Ateisti
Tilanne on haastava. Oikeasti se on ongelma, mutta me ei voida sanoa niin, koska ongelma on vaikea eikä sitä voi helposti ratkaista.
Haastava kertoo, että me ollaan nyt jännän äärellä mutta voitetaan haasteet innovatiivisella otteella kunhan ensin otetaan koppi tästä jäätävän haastavasta tilanteesta.
T.milleniaalit kaikkialla
Olisihan näitä vaikka mitä, mutta viime aikoina WINGSSIT on alkanut ärsyttämään erutyisen paljon.
Nugsui ja ranui. (Nugetteja ja ranskalaisia)
Ruoasta: "vie/ vei kielen mennessään".... Voi *ttu!!!!!! Arghhh
" Sehän on vaan kuin influenssa "
Haasteellinen,miksei suoraan käytetä sanaa vaikea!!!!!!
" Ei oo todellista".
Aaaarg, mä lyön, jos kuulen vielä jonkun näin sanovan. Mun aivot menee tilttiin.
Pelmahti paikalle... sana pelmahti. 😡
Turha itkeä, kun maito on jo kaatunut.
Tässä tulla hieromaan p#skaa naamaan toisen epäonnelle.
Nopeat syövät hitaat... mä olen yleensä se hidas.
" Ei se joka pyytää, ole tyhmä, vaan se joka maksaa".
Noh, mä olen yleensä maksanut, eli ollut se tyhmä